Päästeamet | Teie 27.05.2016 nr 7.3-2.2/8594 Meie 08.08.2016 nr 9-3.2/UP-14-003 |
- transpordivõrgustiku ja muu infrastruktuuri, sealhulgas kohalike teede, raudteede, sadamate ning väikesadamate üldise asukoha ja nendest tekkivate kitsenduste määramine;
- olulise ruumilise mõjuga ehitise asukoha valimine;
- planeeringuala üldiste kasutus- ja ehitustingimuste, sealhulgas projekteerimistingimuste andmise aluseks olevate tingimuste, maakasutuse juhtotstarbe, maksimaalse ehitusmahu, hoonestuse kõrguspiirangu ja haljastusnõuete määramine.
Tartu linna üldplaneeringuga kavandatakse vaid üldist maakasutust, näiteks ärimaa (Ä), tehnoehitiste maa-ala (OT), tootmise ja loahoonete maa-ala (T) ja jäätmekäitluse maa-ala (OJ) juhtotstarve, mitte konkreetsete ettevõtete asukohti.
Viidatud riskianalüüsidega arvestatakse ja vajadusel sõnastatakse lisaks riskianalüüsides toodud leevendusmeetmetele täiendavad üldplaneeringu lahendusest tulenevad asjakohased leevendusmeetmed. Samuti märgime, et kuna tegemist on üldplaneeringu tasandi planeeringuga, mistõttu täpsemad lahendused, millest paljuski sõltub kaasneva keskkonnamõju olulisus, selguvad järgmistes planeerimis- ja arenguetappides (detailplaneering, projekt), siis KSH aruandes väga põhjalikult antud teemat käsitleda ei ole võimalik.
Lugupidamisega Peep Margus inseneriteenistuse spetsialist osakonnajuhataja ülesannetes Jaanika Koppel 736 1259 jaanika.koppel@raad.tartu.ee |