Tere!
Proovime nüüd selle Uuetalu lahenduses selgusele jõuda – on tõesti liiga kaua aega võtnud! ?
Saadan põhijoonise, kus oleme teinud nõutud muudatused ja lisanud uue Ravila tänava projekti jooned.
Kaks küsimust on siiski veel üleval:
1. Arvestame, et parkimiskohti hoone mahus ei rajata ja jääme selle juurde, et näidatud on suurim võimalik autode parkimiskohtade arv – kas toome siis seletuskirjas välja ka suurima võimaliku brutopinna? Siis on selge, et kogu ehitisealust pinda ei saa kogu ulatuses kahekorruselisena ehitada.
2. Kui palju peaks Uuetalu arendaja teid välja ehitama? Kuna kõik uued sõidu- ja kergliiklusteed on teises kohas kui olemasolevad, peaks Uuetalu justkui ka üle Ravila tänava olevatele kruntidele uued juurdepääsud rajama – see oleks ebamõistlik! Tundub õiglasem, et Uuetalu arendaja toob lihtsalt enda krundini olemasolevalt sõiduteelt ühendused ja rajab oma kruntidega piirnevas osas kergliiklustee (mis tõsi küll ei alga ega lõpe eriti kuskil). Näitasime põhijoonisel ära olemasoleva teekatte halliga ning meie ettepaneku väljaehitamise kohustuse kohta helesinise katkendjoonega. Kas saate kohe öelda, kas see väljaehitamise kohustus sobib või anname planeeringu sisse ja arutate seda suuremas seltskonnas?