Saadetud kiri: Riia tn 2 krundi detailplaneeringu korrigeerimise vajadus

Asja number: DP-20-014

Kirja saaja:
Organisatsioon: TTK Kultuurikeskus OÜ
Kontaktisik Veronika Sepp
Saatja kuupäev: 21.10.2021

Kirja:
Saatja: Tartu Linnavalitsus Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond
Teema: Riia tn 2 krundi detailplaneeringu korrigeerimise vajadus
Koostaja: Ingrid Voolaid 736 1181 Ingrid.Voolaid@tartu.ee
Registreeritud: 12.11.2021
Seisund: Allkirjastatud
Saadetud: 12.11.2021
Edastamise meetod: E-post
Failid: Linnaplaneerimise_ja_maakorralduse_osakond_Kiri_20211112_DP-20-014.asice ( 139 kb )
Seotud dokumendid:
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord
Show details for Saadetud kirja tekstSaadetud kirja tekst
Hide details for Saadetud kirja tekstSaadetud kirja tekst


Veronika Sepp
TTK Kultuurikeskus OÜ


Teie 21.10.2021 16:02:04
Meie 12.11.2021 nr 9-3.2/DP-20-014


Riia tn 2 krundi detailplaneeringu korrigeerimise vajadus

  1. Pealeehitiste paiknemise põhimõtted tuleb planeeringuga määrata. Lahenduse vabaks jätmine ei ole aktsepteeritav lisaks linnaruumilisele mõjule ka seetõttu, et ei ole võimalik hinnata mõju naabrite valgustingimustele.
  2. Selguse huvides näidata krundi suurim lubatud ehitisealune pind ühe leppemärgiga. Erineva kõrgusega hooneosad tuua välja eraldi leppemärkidega. Krundisisesed varikatused näidata ka graafiliselt suurima lubatud ehitisealuse pinna osana.
  3. Ei ole vaja näidata eraldi krundisiseselt varikatuse hoonestusala, see võib olla planeeritud hoonestusala sees.
  4. Selle asemel, et arhitektuurinõuetes sätestada klaas peamise viimistlusmaterjalina, võiks jätta materjalikäsitluse arhitekti otsustada, kuna nõutav on sama arhitekt, nagu algsel projektil. Samas ei ole vajadust välistada olemasoleva hooneosa välisilme muutmist, kui säilivad arhitektuurivõistluse võidutöö üldised põhimõtted (jällegi, arhitekt on ju sama).
  5. Planeeringulahendusest ei selgu, kas seoses hoone mahu ja kõrguse kasvuga ning kasutuse muutusega on vajalik tehnilise taristu ümberehitamine või mitte. Vajalik on planeeringu mahus see välja selgitada. Taotleda võrguettevõtetelt tehnilised tingimused (mh võimaliku päikeseelektrijaama võrguühenduse osas) ja kooskõlastada nendega koostatud lahendus.
  6. Sätestada, et planeeritavad jalgrattaparklad peavad olema katuse all.
  7. Käsitleda elektriautode laadimistaristu temaatikat.
  8. Linn on tellinud analüüsi, mille põhjal valmib liiklusmudel, mis määrab lisanduvad auto-, jalgsi, ratta- ja ühistranspordi liikluse mahud kompleksselt, võttes arvesse ja võrreldes erinevate liikumisviiside kasutustingimusi antud asukohas. Seetõttu palume lisada seletuskirja, et kogu piirkonna liiklusskeem ja tänavate täpsed lahendused on välja töötamisel ning ruumijaotus võib tulevikus muutuda.
  9. Joonisel on leppemärk "olemasolevad säilivad teede piirjooned", seda ei ole vaja eraldi välja tuua. Olemasolev situatsioon on geoalusel esitatud.
  10. Geoaluse maapealne situatisoon on väga raskesti loetav, vähendada kõrgusmärkide tihedust. Geodeetiline alusplaan peab kajastama lähinaabruses asuvate hoonete asukohta, ehitisealust pinda ja absoluutkõrgust.
  11. Planeeringu koosseisus esitada ehitusõigust illustreerivad 3D joonised.
  1. Eemaldada cad jooniselt kihid, mida ei kasutata ja on tühjad.
  2. Planeeringuala piiri osas on kaks erinevat kihti. Dp_plan_ala kihil on üks üleliigne joon. Planeeringuala viia cad joonisel Turu ja Soola tänava poolses osas krundipiirile, pdf joonisel võib jääda eemale nihutatuks, aga siis lisada juurde vastav märkus.
  3. Planeeritava krundi piiridesse jääv varikatus on suurima lubatud ehitisealuse pindala hulka arvestatud. See peab ka joonisel olema hõlmatud suurima lubatud ehitisealuse pindala leppemärgiga.
  4. Suurim lubatud ehitisealune pindala illustreerida ühe ruumikujuna. Kõrguste erinevuse ruumikujud jätta alles, kuid moodustada nende jaoks eraldi kiht.


Lugupidamisega




Ingrid Voolaid
736 1181 Ingrid.Voolaid@tartu.ee


Lisad
.