1. Pos 12 ei ole endiselt jalakäijaga arvestatud. Joonisel tuleb kollased punktiirid ühendada, seejuures ka Pos 12. Ristlõikel tuleb samuti jalakäija näidata. Seletuskirjas tuleb sellele teelõigule autoliiklust rahustavate elementide kasutamine ette näha. Segakasutusega teelõigud peavad olema ka visuaalselt ja füüsiliselt segakasutuse jaoks sobivateks kujundatud, mitte lihtsalt tavaliseks sõiduteeks jäetud. Tuleb jagatud ruumina tähistada, nt. õuealana, kus ristlõikesse ei pea kõik liiklejad kõrvuti ära mahtuma, vaid eesõigus on ratastel, lapsevankritel jt, mille taga siis autod ootama peavad.
Korrektne pole öelda, et maks 6 krunti teenindab, sest tegelikkus on palju rohkem (sh planeeritud pos 6). Avalikel tänavamaadel kruntidel nr 1 ja 8 ning riigitee alusel maal kogujatee ääres on sõidutee äärde kavandatud ka kõnniteed. Kõnniteid ei ole ette nähtud kruntide nr 11 ja 12 koosseisus: Paremkalda maaüksuseni on kergliiklus võimalik lahendada krundilt nr 1 jakrunt nr 12 teenindab maksimaalselt kuute krunti (planeeritud krunt nr 5; olemasolevad Taraski, Uue-Taraski, Väike-Taraski, Kruusa ja Karjääri maaüksused). Nimetatud kuuest krundist on olemasolevalt hoonestatud ainult kaks.
2. Servituudi seadmise vajadus ja planeeritud avalik kasutus tuleb joonisel ühtmoodi näidata.
Näiteks puudub servituudi leppemärk Pos 6, Pos 9, matkarajal Pos 5 ja avalik kasutus on näidatud vaid matkarajal Pos 5.
Seletuskirjas ka vastavalt selgitada. Pos 6 ja Pos 9 on edaspidi kõikidele kruntidele vajalikud vee ja kanalisatsiooni kasutamiseks.
3. DPs tuleb selgelt sätestada, et Pos 6 ja 9 rajatised ehitatakse välja planeeritud kruntide igakordsete omanike poolt ning on 1. hoone ehitusloa eeldus.
4. Punktis 3.7.1 on jäänud veel viida Tähtvere valla ÜVK arengukavale.
Tervitades
Liis
From: Jaana Veskimeister [mailto:jaana@hendrikson.ee] Sent: Wednesday, December 8, 2021 10:53 AM To: Liis Randmets <Liis.Randmets@tartu.ee> Cc: 'Marju Kiisla' <marjukiisla@gmail.com> Subject: Leetsi DP
Tere!
Laadisin korrigeeritud failid pilve ülesse.
Krundi nr 12 tee osas ootasime Transpordiameti projekti, mis eile tuli ja sai selle järgi tehtud. Kõnnitee jäi ka riigitee alusele maale, sest nad olid oma projektis ka sellega arvestanud ja joonistanud. Koostööd selles osas on tehtud (Marju saab anda täpsema ülevaate).
Üleujutusriski ja tõstmisega seotud teemasid sai lisatud ptk 3.3 (nt viimane lõik), 3.5 ja 3.6.