Oleme esitatud detailplaneeringu lahenduse läbi vaadanud. Palun korrigeerida lahendust vastavalt järgnevatele märkustele:
Annemõisa tänavale lahenduse andmisel võib kaaluda tänavamaale jäävate puudega ala liita krundiga pos 2 ning sõiduteed nihutada staadioni poole.
Vältida olukorda, kus säilitatav olemasolev puu ja planeeritud tehnotaristu on omavahel vastuolus.
Sademevee torustiku rekonstrueerimise vajadus näidata kuni Kaunase pst all oleva torustikuni.
Kas tehnovõrkudel on tagatud omavaheline kuja vastavalt standardile?
Fikseerida seletuskirjas uue kelgumäe vajadus ja põhjendada, miks tänane enam ei sobi.
Realiseerimise eeldusena tuleb fikseerida, et välja tuleb ehitada ka sademeveekanalisatsiooni ühendus kuni Kaunase puiesteeni.
Esitada ruumiline lahendus.
Liikluslahendus:
Anda liikluslahendus Annemõisa tänavale ning Annemõisa tn 9 ja Annemõisa tn 10 vahele jäävale tänavale. Mõlemale tänavalõigule planeerida ruum ka kõikidele tehnovõrkudele (sh tänavavalgustus). Vajadusel planeerida teemaa laiendamine.
Planeeringuga tuleb tagada ka puudega inimeste ligipääsetavuse nõuded, seega asendada jalakäijate liikumissuunad kõnnitee ruumivajadusega ning arvestada nende liikumisvajadusi ka planeeringualast väljaspool.
Annemõisa tänav vajab lahendamist ka operatiivsõidukite ning teenindussõidukite ümberpööramiseks jalgpallistaadioni parkla sissesõidu ja teenindushoone ja planeeringuala vahel.
Näidata avaparklate lumeladestusalad.
Geodeetiline asendiplaan:
Asendiplaanidel ei kuvata osasid geodeetilise alusplaani joonleppemärke/joonetüüpe nõuetekohaselt (nt madalpinge maakaablid ja õhuliinid, keskpinge maakaablid, võrkaiad jne). Geoaluse joonleppemärgid peavad vastama majandus- ja taristuministri 14.04.2016. a määrusele nr 34 "Topo-geodeetilisele uuringule ja teostusmõõdistamisele esitatavad nõuded". Rohkem infot, kuidas tagada geodeetilise alusplaani joonleppemärkide korrektne kuvamine projekti asendiplaani koostaja CAD programmis (AutoCAD või Microstation) ning vajalikud ressursifailid saab alla laadida siit: http://egu.ee/mkm-maarus. Leppemärkide kujud on ära toodud viidatud määruse lisas 2.
Joonised:
Joonisel "Situatsiooniskeem ja mõjuala funktsionaalsed ja linnaehituslikud seosed" näidata strateegiliste eesmärkide täitmiseks vajalikud (soovitavalt kõvakattega, mida saab kasutada igal aastaajal ja igasuguse võimekusega inimesed) kergliiklusteede ühendused olulisemate objektidega: kvartalit ümbritsevad kergliiklusteed, bussipeatused, rendirattapunkt, koolid, lasteaed, raamatukogu, poed jms.
Situatsiooniskeem ja mõjuala funktsionaalsete ja linnaehituslike seoste joonisele lisada üldplaneeringu maakasutuskaardist väljavõte.
Põhijoonisel näidata jalakäijate liikumissuuna punktiiri asemel tee ruumivajadus.
Kõikidele puudele pole juurekaitsevööndit näidatud, kuna see on väiksem kui võra laius. Lisada selle kohta ka märkus joonisele.
Orienteeruv võra põhi ja tehnovõrkude joonisel võiks olla tähistatud vastavalt puu väärtusklassile.
Asendiplaanil näidata jäätmemajade (või muu kaasaegse jäätmete kogumise lahenduse) asukoht. Nõutavad on jäätmemahutid vähemalt nelja jäätmeliigi eraldi kogumiseks.