Vabandan, et tagasiside viibis. Palun planeeringut siiski veel täiendada järgnevalt:
Liiklusanalüüs.
Praegu on liiklusanalüüs, olemasoleva olukorra kirjeldus esitatud planeeringu ettepaneku peatüki all. See peaks ikka olema eraldi peatükina. Planeeringu ettepaneku peatükis rääkida ainult kavandatavast lahendusest.
Eemaldada seletuskirjast lk 10 punkt kümne auto lisandumisest tänavale. Tänavale parkimist ei kavandata. Ei ole mõtet sellest seletuskirjas rääkida, et võib lisanduda tänavale parkivaid autosid.
Parkimiskohad Kreutzwaldi tn 40 krundi ääres.
Lisada külalisparkimiskohad ka parkimiskohtade tabelisse seletuskirjas.
Panipaigad
Eelmises korrigeerimiskirjas ütlesime, et panipaigad tuleb kavandada mugavasse asukohta, nt esimese korruse mahus. Eemaldada seletuskirjast ptk 5.3 lk 8 panipaikade kavandamine maa alla.
Kreutzwaldi tn 38 haljastus
Ütlesime juba eelnevates korrigeerimiskirjades, et naaberkrundil olevat haljastust ei saa ilma naabri nõusolekuta likvideeritavaks määrata. Eemaldada naaberkrundi heki likvideerimise soovitus planeeringust. Nii nagu Kreutzwaldi tn 40 krundil olevat haljastust ei tohi kahjustada, ei tohi seda ka Kreutzwaldi tn 38 krundil.
Väljaehitamine
Välja tuleb ehitada ka sademeveekanalisatsioon Friedrich Reinhold Kreutzwaldi tänav T3 krundile. Tuua see konkreetselt välja ptk-s 5.15. Vastav leping sõlmitakse enne vastuvõtmist.
CAD joonis
Millegipärast on CAD joonisel maapealse suurima lubatud ehitisealuse pinna kiht tühi. Palun üle vaadata.
Täiendatud planeeringu saadame naabritele tutvumiseks (usun, et kaheks nädalaks võiks olla piisav aeg arvamust avaldanud naabritele täiendustega tutvumiseks ja vaadata et nende ettepanekutega on arvestatud) ja peale seda peaks saama planeeringu suunata vastuvõtmisele. Enne vastuvõtmist tuleb sõlmida ka avalike rajatiste väljaehitamise leping, valmistame selle ette ja edastame maaomanikule.