Õigusakti eelnõu: Sadamaraudteele raudteeülekäigukoha rajamiseks projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Sadamaraudteele raudteeülekäigukoha rajamiseks projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-0388
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 12.04.2017
Koostaja: Liisa Unt
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Tartu Linnavalitsuse 2.05.2017 korraldus nr 444 "Sadamaraudteele raudteeülekäigukoha rajamiseks projekteerimistingimuste määramine"
Failid: 05-16-TP_asendiplaan_Riia_Ylenurme_joonis_2_3.pdf ( 1193 kb )
2016.11.04 nr 810-6 Tartu kergliiklustee_Riia tn kuni Võru tn_ringtee_tn.pdf ( 1833 kb )
Kiri_digiallkirjaga_Template_16-1277-005.asice ( 36 kb )
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-0388 juurde

    Sadamaraudteele raudteeülekäigukoha rajamise projekteerimistingimused

    Projekteerimistingimuste taotleja: Tinter Projekt OÜ
    Projekti tellija: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond
    Projekteerimistingimused kehtivad 5 aastat alates tingimuste väljastamise kuupäevast.

    1. Lähtedokumendid
    1.1 Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1 Projekt koostada vastavalt majandus- ja taristuministri 21. juuli 2015. a määrusele nr 97 "Nõuded ehitusprojektile".
    2.2 Projekteerimisel lähtuda teede- ja sideministri 09.07.1999 a määrusest nr 39 "Raudtee tehnokasutuseeskirja kinnitamine (lisad 3, 4 ja 5),
    Eesti Standardis EVS 834:2016 “Linnatänavad” esitatud nõuetest.
    2.3 Arvestamisele kuuluvad planeeringud ja dokumendid:
    2.3.1 Tartu linna üldplaneering http://info.raad.tartu.ee/dhs.nsf/web/viited/%C3%9CP-0065;
    2.3.2 "Tartu linn kergliiklustee rajamine lõigus Riia tn kuni Võru tn" (OÜ Tinter Projekt OÜ 05-16-TP);
    2.3.3 Eesti Raudtee AS 04.11.2016. a kiri nr 4-1.3.1/810-6.
    2.4 Projekteerimise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (situatsiooni, tehnovõrke, reljeefi, kõrghaljastust koos võra ulatusega vertikaalprojektsioonis ja piire tõeselt kajastav) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, millel on esitatud andmed geodeetilise uurimistöö tegija kohta (firma nimi, majandustegevusteate nr, töö nr) ja mõõdistamise aeg. Geodeetilise uurimistöö tulemus peab olema töö tegijal esitatud Tartu piirkonna geomõõdistuste infosüsteemi (geoarhiivi) ning registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses.
    2.5 Ehitusprojekt tuleb koostada, kontrollida või koostaist tuleb juhtida vastavat pädevust omava isiku poolt (ehitusseadustiku § 23). Tee-ehituslik osa projektist peab olema koostatud vastavat tegevusõigust omava isiku poolt ning vastama tee ehitusprojektile esitatavatele nõuetele (majandus- ja taristuministri 02.07.2015. a määrus nr 82).
    2.6 Projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon (sh kokkulepped maaomanikega) lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    3.1 Projekteerida raudteeülekäigukoht p 2.3.2. nimetatud töös näidatud asukohta ja selle sidumine projekteeritud kergliiklusteega. Esitada projekteeritava ala plaanilahendus ja iseloomulikud ristlõiked, täpne asukoht, hooldamise ja ohutuse (vajadusel võib kasutada piirdeid) lisanõuded. Ülekäigul peab olema tagatud vajalik nähtavus.
    3.2 Raudteeülekäigukohale paigaldatud tõkked peavad täitma oma eesmärki ehk ülekäigukoha kasutajatel ei tohi olla võimalik ületada raudtee selleks mitte ettenähtud viisil. Raudteeülekäigukohtade sihipärase kasutamise tagamiseks ülesõiduga piirneval alal tuleb ette näha täiendavad ohutusmeetmed (torupiirded, liiklusmärgid).
    3.3 Ülekäigu vertikaalne planeerimine peab tagama sademevee ärajuhtimise rajatiselt.
    3.4 Projekteerida raudteeülekäigukoha valgustamine. Asendiplaanil näidata tänavavalgustuse toitekaablite ja mastide asukohad. Projekteerimisel teha koostööd Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga.
    3.5 Ülekäigurada projekteerida standardsetest betoonelementidest/plaatidest. Ehitusprojektis esitada tööde käigus rikutud katete (sh muru ja kõnnitee) taastamine. Katete taastamiseks näidata alad, mahud, ristlõiked ja konstruktsioonid. Teekatendi taastamine peab vastama majandus- ja taristuministri 03.08.2015. a määruses nr 101 "Tee ehitamise kvaliteedinõuded" sätestatud nõuetele. Asfaldist katendikihtide ehitamisel lähtuda lisaks Maanteeameti peadirektori 23.12.2015. a käskkirjaga nr 0314 kehtestatud juhistest.
    3.6 Projekteerida ehitusest tulenev tehnovõrkude rajamine, rekonstrueerimine ja ümbertõstmine, vajadusel taotleda võrguettevõtetelt tehnilised tingimused (lisada projekti mahtu).
    3.7 Projekti mahus esitada muuhulgas järgmised joonised:
    3.7.1 esitada ala vertikaalplaneerimine;
    3.7.2 rajatise iseloomulikud lõiked ja katete konstruktsioonid;
    3.7.3 esitada tehnovõrkude koondplaan (olemasolevad, likvideeritavad ja projekteeritavad tehnovõrgud).

    4. Kooskõlastused, load, nõusolekud
    4.1 Maaomanik (selle valitseja);
    4.2 Ehitustööde läbiviimiseks tehnovõrkude kaitsevööndites võtta võrguettevõtjate nõusolekud.
    4.3 Ehitusseadustiku § 73 tulenevalt on raudtee kaitsevööndis ehitustegevuse kavandamisel vajalik raudtee omaniku nõusolek ja Tehnilise Järelevalve Ameti luba.

    5. Ehitusprojekt esitada digitaalselt Tehnilise Järelevalve Ametile koos ehitusloa taotlusega menetlemiseks ehitisregistri www.ehr.ee kaudu. Ehitusprojektide vormistamisel järgida juhendit „Ehitusprojekti dokumentide vormistamise nõuded ehitusloa elektroonilisel taotlemisel“. Juhendiga saab tutvuda internetis aadressil:
    https://www.mkm.ee/sites/default/files/juhend_-_ehitusprojekti_digivormistamine_ehitusloa_taotlemisel_10.02.2015.pdf.






    Õiend
    Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Sadamaraudteele raudteeülekäigukoha rajamiseks projekteerimistingimuste määramine " juurde


    2016.11.04 nr 810-6 Tartu kergliiklustee_Riia tn kuni Võru tn_ringtee_tn.pdf
    Kiri_digiallkirjaga_Template_16-1277-005.asiceKiri_digiallkirjaga_Template_16-1277-005.asice