Akti väljaandja: | Tartu Linnavolikogu |
Akti liik: | Otsus |
Teema: | Tartu linna munitsipaalüldhariduskoolide ümberkorraldamine |
Reg. number: | LVK-O-0361 |
Seisund: | Lõpetatud |
Koostamise kp: | 03.02.2012 |
Koostaja: | Kairit Peekman |
Ettekandja: | Tiia Teppan |
Esitab: | linnavalitsus, 03.02.2012 istungi protokoll nr 8 |
Juhtiv komisjon: | Hariduskomisjon |
Komisjonid: | Arengu- ja planeerimiskomisjon Linnavarakomisjon Rahanduskomisjon |
Seosed: | Linnavalitsuses menetletud eelnõu: Linnavarakomisjoni protokoll nr 28: Arengu- ja planeerimiskomisjoni protokoll nr 29: Rahanduskomisjoni protokoll nr 27: Hariduskomisjoni protokoll nr 24: Linnavalitsuse istungi protokoll nr 10 (punkt 30): Linnavalitsuse istungi protokoll nr 12 (punkt 2): Hariduskomisjoni protokoll nr 25: Hariduskomisjoni protokoll nr 26: |
Õigusakt: | Tartu Linnavolikogu 23.02.2012 otsus nr 324 "Tartu linna munitsipaalüldhariduskoolide ümberkorraldamine" |
Failid: | Koolivorgu eelnou.pdf ( 159 kb ) Ymberkorraldamise arvestuslikud kulud.pdf ( 63 kb ) riskianalyys.pdf ( 52 kb ) Tartu_Linnavolikogu_Otsus_2012_LVK-O-0361.pdf ( 218 kb ) Risikianalyys taiendatud (2).pdf ( 56 kb ) |
TARTU LINNAVOLIKOGU | |
OTSUS | |
Tartu |
03. veebruar 2012. a. nr LVK-O-0361 |
Tartu linna munitsipaalüldhariduskoolide ümberkorraldamine |
Kohaliku omavalitsusüksuse üheks peamiseks seadusest tulenevaks kohustuseks on oma haldusterritooriumil elavatele isikutele üldhariduse (põhihariduse ja üldkeskhariduse) omandamiseks tingimuste loomine. Selleks peab kohalik omavalitsusüksus üleval vajalikul arvul õppeasutusi. Seejuures on kohalikule omavalitsusüksusele pandud mitmeid erinevaid ülesandeid võimaluste loomisel kohustusliku põhihariduse ja vabatahtliku üldkeskhariduse andmiseks.
Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse § 6 punkti 1 kohaselt peab kvaliteetne üldharidus olema võrdväärselt kättesaadav kõigile isikutele, sõltumata nende sotsiaalsest ja majanduslikust taustast, rahvusest, soost, elukohast või hariduslikust erivajadusest.
Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse § 10 lõike 1 kohaselt tagab vald või linn koolikohustuslikule isikule, kelle elukoht asub selle valla või linna haldusterritooriumil, võimaluse omandada põhiharidus. Sama seaduse § 7 lõige 3 näeb üldkeskhariduse osas aga ette, et igas maakonnas peab olema tagatud üldkeskhariduse omandamise võimalus.
Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse § 7 lõikes 1 on sätestatud, et kooli pidamisel tuleb tagada riiklike õppekavade täitmiseks vajalike kvalifitseeritud õpetajate olemasolu, turvalisuse, tervisekaitse ja õppekava nõuetele vastava õppekeskkonna olemasolu ning võimalused õpilase arengu toetamiseks. Gümnaasiumi pidamisel tuleb täiendavalt tagada võimekus pakkuda lisaks kohustuslikele õppeainetele ka valikõppeaineid ja kujundada valikõppeainetest vähemalt kolm õppesuunda gümnaasiumi riiklikus õppekavas sätestatud nõuete kohaselt.
Viidatud õigusnormidest nähtuvalt on kohalikele omavalitsusüksustele pandud erinevad ülesanded põhihariduse ja üldkeskhariduse tagamisel. Esimesel juhul on kohustus tagada kõikidele haldusterritooriumil elavatele isikutele õppekoht põhikoolis ja teisel juhul on kohustus tagada üldkeskhariduse omandamise võimalus maakonna tasandil. Mõlema haridustaseme puhul on siiski üheselt nõutud, et kvaliteetne üldharidus peab olema võrdväärselt kättesaadav.
Seega on kohalikul omavalitsusüksusel vaja lähtuda peamiselt kolmest tegurist:
1. Kättesaadavus, mis põhihariduse tasandil tähendab õppekoha tagamist igale koolikohustuslikule õpilasele võimalikult elukoha lähedal ja võimalust omandada põhiharidust soovi korral mittestatsionaarses õppes. Üldkeskhariduse tasandil tähendab see õppekoha võimaldamist gümnaasiumisse vastuvõtmise tingimused täitnud põhikooli lõpetajatele edasiõppimiseks gümnaasiumis.
2. Võrdväärsus üldhariduse kättesaadavusel, mis tähendab eelkõige seda, et põhikooli ja gümnaasiumi astumisel on isikud võrdväärsetes tingimustes.
3. Kvaliteet, mis tähendab seda, et pakutav üldharidus on konkurentsivõimeline ja annab õpilastele hea aluse edaspidi elus hakkama saamiseks ja haridustee jätkamiseks ning vastab riiklikus õppekavas ette nähtud nõuetele ja eesmärkidele. Riikliku õppekava täitmine, samuti kohustus tagada gümnaasiumis võimekus pakkuda lisaks kohustuslikele õppeainetele ka valikõppeaineid, sõltub omakorda kooli finantseerimisvõimalustest.
Nimetatud tegureid on võimalik realiseerida nelja eesmärgi täitmise kaudu:
1. Tartus pakutav üldharidus on konkurentsivõimeline ja kvaliteetne.
2. Põhikooli ja gümnaasiumi õppekohtade arv vastab vajadustele.
3. Üldharidus on võrdväärselt kättesaadav.
4. Tartu koolivõrk toimib majanduslikult efektiivselt.
Perioodil 2007-2020 muutub oluliselt õppekohtade vajadus põhikoolis ja gümnaasiumis ning seetõttu vajab optimeerimist praegune munitsipaalüldhariduskoolide võrk. Munitsipaalüldhariduskoolide võrgu muutmisel tuleb jälgida, et üldharidus jääks võrdväärselt kättesaadavaks ning muudatused aitaksid kaasa üldhariduse kvaliteedi tõstmisele. Üldhariduse kvaliteedi tagamisel omavad määravat tähtsust 1. septembril 2010 jõustunud uus põhikooli- ja gümnaasiumiseadus, 1. septembrist 2011 rakendatav uus põhikooli riiklik õppekava ja gümnaasiumi riiklik õppekava. Viimati nimetatud dokumendis on ette nähtud uued ootused ja lähenemine üldkeskharidusele.
Järgnevas õppekohtade vajaduse analüüsis on vaatluse all aastad 2007-2020, kuna selline on arengukavade periood. Tartu Linnavolikogu 14. septembri 2006. a määrusega nr 35 on kinnitatud Tartu linna arengukava aastateks 2007-2013 ja linnavalitsus algatas oma 26. oktoobri 2010. a korraldusega nr 1120 Tartu linna arengukava aastateks 2013-2020 koostamise. Tartu Linnavolikogu 22. detsembri 2011. a otsusega nr 311 kiideti Tartu arengukava aastani 2020 projekt heaks ja suunati avalikule väljapanekule.
Kuna demograafiline olukord on pidevas muutumises, on vaja kohalikul omavalitsusüksusel järjepidevalt jälgida õppekohtade vajadust ning teha vajadusel muudatusi õppeasutuste võrgus. Erinevatel aegadel kehtinud Tartu linna arengukavades on alati üheks üldharidusega seotud ülesandeks olnud koolivõrgu optimeerimine, kuna pidevalt on vaja tegeleda vajalikul arvul õppekohtade loomisega.
Põhikooli õppekohtade vajadus sõltub otseselt kohaliku omavalitsusüksuse haldusterritooriumil elavate laste arvust. Rahvastikustatistika aastani 2017 ja Statistikaameti rahvastikuprognoosid aastateks 2018-2020 näitavad, et Tartu linnas alustas või on alustamas esimest klassi järgmine arv õpilasi:
Tabel 1: Munitsipaalpõhikooli esimesse klassi astunud õpilaste arv 2007-2011 (ilma hariduslike erivajadustega laste klassidesse astunud õpilaste arvuta)
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Esimesse klassi astunud õpilaste arv | Õpilaste arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2007/2008 | 961 | +46 | +12 |
2008/2009 | 844 | -117 | -105 |
2009/2010 | 910 | +66 | -39 |
2010/2011 | 941 | +31 | -8 |
2011/2012 | 949 | +8 | 0 |
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Esimesse klassi astuvate õpilaste arv | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2012/2013 | 1249 | +300 | +300 |
2013/2014 | 1180 | -69 | +231 |
2014/2015 | 1353 | +173 | +404 |
2015/2016 | 1458 | +105 | +509 |
2016/2017 | 1597 | +139 | +648 |
2017/2018 | 1555 | -42 | +606 |
2018/2019 | 1383 | -172 | +434 |
2019/2020 | 1485 | +102 | +536 |
2020/2021 | 1406 | -79 | +457 |
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Põhikooli õpilaste arv1 | Õpilaste arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2007/2008 | 8678 | -446 | +706 |
2008/2009 | 8267 | -411 | +295 |
2009/2010 | 8075 | -192 | +103 |
2010/2011 | 7971 | -104 | -1 |
2011/2012 | 7972 | -1 | 0 |
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Põhikooli õpilaste arvestuslik arv | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2012/2013 | 8303 | +331 | +331 |
2013/2014 | 8598 | +241 | +626 |
2014/2015 | 9098 | +449 | +1126 |
2015/2016 | 9702 | +546 | +1730 |
2016/2017 | 10401 | +666 | +2429 |
2017/2018 | 105981 | +197 | +2626 |
2018/2019 | 110731 | +475 | +3101 |
2019/2020 | 116941 | +621 | +3722 |
2020/2021 | 121061 | +412 | +4134 |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
Põhikooli lõpetamise õppeaasta | Tartu linnas põhikooli lõpetanud isikute arv1 | Gümnaasiumi õpinguid alustanud õpilaste arv2 (Tartu linnas põhikooli lõpetanud ja gümnaasiumis õppima asunud õpilaste arv) | Gümnaa- siumis õppima asumise õppeaasta | Tartu linnas põhikooli lõpetanud ja gümnaasiumis õppima asunud õpilaste arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Tartu linnas põhikooli lõpetanud ja gümnaasiumis õppima asunud õpilaste arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2006/2007 | 1279 | 1128(825) | 2007/2008 | +60 | +58 |
2007/2008 | 1180 | 1089(832) | 2008/2009 | +7 | +65 |
2008/2009 | 1025 | 1040(772) | 2009/2010 | -60 | +5 |
2009/2010 | 960 | 1045(788) | 2010/2011 | +16 | +21 |
2010/2011 | 918 | 1141(767) | 2011/2012 | -21 | 0 |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
Põhikooli lõpetamise õppeaasta | Tartu linnas põhikooli lõpetavate isikute arvestuslik arv1 | Gümnaasiumi õpinguid alustavate õpilaste arvestuslik arv2 | Gümnaa- siumis õppima asumise õppeaasta | Tartu linnas põhikooli lõpetanud ja gümnaasiumis õppima asunud õpilaste arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Tartu linnas põhikooli lõpetanud ja gümnaasiumis õppima asunud õpilaste arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2011/2012 | 918 | 780 | 2012/2013 | +13 | +13 |
2012/2013 | 885 | 752 | 2013/2014 | -28 | -15 |
2013/2014 | 853 | 725 | 2014/2015 | -27 | -42 |
2014/2015 | 854 | 726 | 2015/2016 | +1 | -41 |
2015/2016 | 898 | 763 | 2016/2017 | +37 | -4 |
2016/2017 | 801 | 681 | 2017/2018 | -82 | -86 |
2017/2018 | 883 | 751 | 2018/2019 | +70 | -16 |
2018/2019 | 931 | 791 | 2019/2020 | +40 | +24 |
2019/2020 | 949 | 807 | 2020/2021 | +16 | +40 |
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Gümnaasiumi- õpilaste arv | Õpilaste arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2007/2008 | 3230 | -53 | +141 |
2008/2009 | 3144 | -86 | +55 |
2009/2010 | 3101 | -43 | +12 |
2010/2011 | 3025 | -76 | -64 |
2011/2012 | 3089 | +64 | 0 |
1. | 2. | 3. | 4. |
Õppeaasta | Gümnaasiumi- õpilaste arvestuslik arv | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes eelneva õppeaastaga | Õpilaste arvestusliku arvu muutus võrreldes 2011/2012. õppeaastaga |
2012/2013 | 2870 | -219 | -219 |
2013/2014 | 2673 | -197 | -416 |
2014/2015 | 2257 | -416 | -832 |
2015/2016 | 2203 | -54 | -886 |
2016/2017 | 2214 | +11 | -875 |
2017/2018 | 2170 | -44 | -919 |
2018/2019 | 2195 | +25 | -894 |
2019/2020 | 2223 | +28 | -866 |
2020/2021 | 2349 | +126 | -740 |
1. | 2. | 3. |
Tegutsemise vorm | Arv | Kool |
Gümnaasiumid (G1-G3) | 2 | Tartu Jaan Poska Gümnaasium Hugo Treffneri Gümnaasium |
Põhikoolid | 3 | Tartu Kesklinna Kool Tartu Mart Reiniku Kool Tartu Veeriku Kool |
Ühe asutusena tegutsevad põhikoolid ja gümnaasiumid (1.-12. klass) | 11 | Miina Härma Gümnaasium Tartu Annelinna Gümnaasium Tartu Descartes'i Lütseum Tartu Forseliuse Gümnaasium Tartu Karlova Gümnaasium Tartu Kivilinna Gümnaasium Tartu Kommertsgümnaasium Tartu Kunstigümnaasium Tartu Raatuse Gümnaasium Tartu Tamme Gümnaasium Tartu Vene Lütseum |
Mittestatsionaarse õppega koolx | 1 | Tartu Täiskasvanute Gümnaasium |
Hariduslike erivajadustega õpilastele suunatud koolidx | 3 | Tartu Herbert Masingu Kool Tartu Kroonuaia Kool Tartu Maarja Kool |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
Kool | Põhikooli õpilaste arv | Põhikooli vabade õppekohtade arv olemasolevates klassides | Põhikooli klasside arv | Hoone optimaalne klassikomplektide mahutavus (praegu tegutsevate klassikomplektide arv põhikoolis ja gümnaasiumis kokku) |
Miina Härma Gümnaasium* | 470 | 13 | 18 | 26(28) |
Tartu Annelinna Gümnaasiumv | 584 | 87 | 271 | 36(33) |
Tartu Descrates'i Lütseum | 504 | 147 | 27 | 36(33) |
Tartu Forseliuse Gümnaasium | 332 | 52 | 16 | 22(18) |
Tartu Karlova Gümnaasium* | 621 | 60 | 27 | 27(33) |
Tartu Kesklinna Kool | 395 | 41 | 18 | 18(18) |
Tartu Kivilinna Gümnaasium | 1007 | 93 | 44 | 36 ja 36(59) |
Tartu Kommertsgümnaasium | 647 | 23 | 27 | 36(33) |
Tartu Kunstigümnaasium | 503 | 97 | 25 | 36(29) |
Tartu Mart Reiniku Kool | 749 | 56 | 33 | 30 ja 202(33) |
Tartu Raatuse Gümnaasium | 487 | 147 | 26 | 36(28) |
Tartu Tamme Gümnaasium* | 708 | 30 | 29 | 36(37) |
Tartu Veeriku Kool | 406 | 56 | 19 | 36(19) |
Tartu Vene Lütseumv | 559 | 56 | 251 | 36(31) |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
Kool | Gümnaasiumi õpilaste arv | Gümnaasiumi vabade õppekohtade arv olemasolevates klassides ja õpperühmades | Gümnaa- siumi klasside ja õppe- rühmade arvestuslikarv | Hoone optimaalne klassikomplektide mahutavus (praegu tegutsevate klassikomplektide arv põhikoolis ja gümnaasiumis kokku) |
Hugo Treffneri Gümnaasium | 541 | 0 | 15 | 15(15) |
Miina Härma Gümnaasium* | 322 | 6 | 10 | 26(28) |
Tartu Annelinna Gümnaasiumv | 158 | 58 | 6 | 36(33) |
Tartu Descrates'i Lütseum | 193 | 23 | 6 | 36(33) |
Tartu Forseliuse Gümnaasium | 62 | 10 | 2 | 22(18) |
Tartu Jaan Poska Gümnaasium | 388 | 11 | 11 | 12(11) |
Tartu Karlova Gümnaasium* | 183 | 33 | 6 | 27(33) |
Tartu Kivilinna Gümnaasium | 444 | 96 | 15 | 36 ja 36(59) |
Tartu Kommertsgümnaasium | 197 | 24 | 6 | 36(33) |
Tartu Kunstigümnaasium | 125 | 19 | 4 | 36(29) |
Tartu Raatuse Gümnaasium | 63 | 9 | 2 | 36(28) |
Tartu Tamme Gümnaasium* | 259 | 2 | 8 | 36(37) |
Tartu Vene Lütseumv | 154 | 62 | 6 | 36(31) |
1. | 2. | 3. |
Tegutsemise vorm | Arv | Kool |
Gümnaasiumid (G1-G3) | 4 | Hugo Treffneri Gümnaasium Tartu Jaan Poska Gümnaasium Tartu Descartes'i Lütseumi, Tartu Kivilinna Gümnaasiumi ja Tartu Kommertsgümnaasiumi baasil asutatav gümnaasium Tartu Tamme Gümnaasiumi baasil moodustuv gümnaasium |
Põhikoolid | 12 | Tartu Kesklinna Kool Tartu Mart Reiniku Kool Tartu Veeriku Kool Tartu Descartes'i Lütseumist moodustuv põhikool Tartu Forseliuse Gümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Karlova Gümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Kivilinna Gümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Kommertsgümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Kunstigümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Raatuse Gümnaasiumist moodustuv põhikool Tartu Tamme Gümnaasiumi baasil asutatav põhikool Tartu Vene Lütseumist moodustuv põhikool |
Ühe asutusena tegutsevad põhikoolid ja gümnaasiumid | 2 | Miina Härma Gümnaasium Tartu Annelinna Gümnaasium |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
Kool | 2011/2012. õa õpilaste arv (klasside arv/hoone mahutavus) | 2012/2013. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2013/2014. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2014/2015. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2015/2016. õa õpilaste arv (klasside arv) |
Miina Härma Gümnaasium | 470(18/26) | 457(18) | 461(18) | 462(18) | 466(18) |
Tartu Annelinna Gümnaasium | 584(27/36) | 592(28) | 611(28) | 621(28) | 641(28) |
Tartu Descrates'i Lütseum ja sellest moodustuv põhikool | 504(27/36) | 543 (28) | 578(29) | 620(30) | 647(31) |
Tartu Forseliuse Gümnaasium ja sellest moodustuv põhikool | 332(16/22) | 383(18) | 412(20) | 457(21) | 490(22) |
Tartu Karlova Gümnaasium ja sellest moodustuv põhikool | 621(27/27) | 614(27) | 611(27) | 638(28) | 666(29) |
Tartu Kesklinna Kool | 395(18/18) | 405(18) | 410(18) | 421(18) | 429(18) |
Tartu Kivilinna Gümnaasium ja sellest moodustuv põhikool (tegevus on korraldatud kahes õppehoones, mille koondmahutavus on 72 klassikomplekti) | 1007(44/72) | 981(44) | 975(43) | 953(42) | 944(41) |
Tartu Kommertsgümnaasium ja sellest moodustuv põhikool | 647(27/36) | 656(28) | 677(29) | 704(30) | 728(31) |
Tartu Kunstigümnaasium ja sellest moodustuv põhikool | 503(25/36) | 536(26) | 578(27) | 621(28) | 656(29) |
Tartu Mart Reiniku Kool | 749(33/50) | 784(34) | 834(36) | 872(37) | 904(38) |
Tartu Raatuse Gümnaasium ja sellest moodustuv põhikool | 487(26/36) | 531(28) | 578(29) | 623(30) | 665(31) |
Tartu Tamme Gümnaasium ja selle baasil moodustuv põhikool | 708(29/36) | 688(29) | 683(29) | 678(29) | 703(30) |
Tartu Veeriku Kool | 406(19/36) | 437(20) | 472(21) | 528(23) | 586(25) |
Tartu Vene Lütseum ja sellest moodustuv põhikool | 559(25/36) | 534(26) | 566(26) | 578(26) | 601(29) |
KOKKU | 7972 (361) | 8141(370) | 8446(380) | 8776(388) | 9126(399) |
Põhikooli õpilaste arv või selle prognoos (vt tabel 3, 4) | 7972 | 8303 | 8598 | 9098 | 9702 |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
Kool | 2011/2012. õa õpilaste arv (klasside arv/hoone mahutavus) | 2012/2013. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2013/2014. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2014/2015. õa õpilaste arv (klasside arv) | 2015/2016. õa õpilaste arv (klasside arv) |
Hugo Treffneri Gümnaasium | 541(15/15) | 539(15) | 540(15) | 540(15) | 540(15) |
Miina Härma Gümnaasium | 322(10/26) | 328(10) | 324(9) | 324(9) | 324(9) |
Tartu Annelinna Gümnaasium | 158(6/36) | 209(7) | 268(8) | 313(9) | 302(9) |
Tartu Descartes'i Lütseum | 193(6/36) | 200(6) | 214(6) | - | - |
Tartu Forseliuse Gümnaasium | 62(2/22) | 33(1) | - | - | - |
Tartu Jaan Poska Gümnaasium | 388(11/12) | 432(12) | 471(13) | 432(12) | 432(12) |
Tartu Karlova Gümnaasium | 183(6/27) | 131(4) | 68(2) | - | - |
Tartu Kivilinna Gümnaasium | 444(15/36) | 497(15) | 511(15) | - | - |
Tartu Kommertsgümnaasium | 197(6/36) | 205(6) | 221(6) | - | - |
Tartu Descartes'i Lütseumi, Tartu Kivilinna Gümnaasiumi ja Tartu Kommertsgümnaasiumi baasil moodustuv gümnaasium (Kaunase pst 70 hoone mahutab 36 klassi) | - | - | - | 864(24) | 756(21) |
Tartu Kunstigümnaasium | 125(4/36) | 99(3) | 60(2) | - | - |
Tartu Raatuse Gümnaasium | 63(2/36) | 35(1) | - | - | - |
Tartu Tamme Gümnaasium ja selle baasil moodustuv gümnaasium (Nooruse tn 9 õppehoonesse on planeeritud 15 klassikomplekti tegevus, Tamme pst 24a mahutab 36 klassikomplekti) | 259(8/36) | 297(9) | 333(10) | 324(9) | 396(11) |
Tartu Vene Lütseum | 154(6/36) | 102(4) | 61(2) | - | - |
KOKKU | 3089(97) | 3107(93) | 3071(88) | 2797(78) | 2750(77) |
Õpilaste arv või selle prognoos (vt tabel 7, 8) | 3089 | 2870 | 2673 | 2257 | 2203 |
Esimees | |
2011/2012 | 2012/2013 | Kokku | |
Eesti keel ja kirjandus | 8 t | 4 t | 12 t/0,54 ametikohta |
Matemaatika | 8 | 4 | 12t/0,54 ametikohta |
Võõrkeeled | 22 | 12 | 34 t/1,54 ametikohta |
Loodusained | 11 | 4 | 15t/0,68 ametikohta |
Kehaline kasvatus | 8 | 4 | 12 t/0,54 ametikohta |
Sotsiaalained | 7 | 5 | 12 t/0,54 ametikohta |
Kunstiained | 4 | 2 | 6 t/0,27 ametikohta |
Valikained | 27 | 14 | 43 t /2,0 ametikohta |
Kokku | 95 t/4,32 ametikohta | 49 t/2,23 ametikohta | 6,65 ametikohta |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | Eraldada evakuatsioonitrepikojad korrustest tuletõkkeustega. | 31.12.12 | Keldrikorrusel, I ja IV osaliselt täitmata |
Hoovimajas puudub turvavalgustus ja tuletõrjesignalisatsioon | |||
Terviseamet | Võimla põrand vajab vahetamist, remonti vajab kelder |
2011/2012 | 2012/2013 | Kokku | |
Eesti keel ja kirjandus | 0,23 | 0,27 | 0,5 ametikohta |
Matemaatika | 0,18 | 0,18 | 0,36 ametikohta |
Võõrkeeled | 1,5 | 0,91 | 2,41 ametikohta |
Loodusained | 0,32 | 0,18 | 0,5 ametikohta |
Kehaline kasvatus | 0,18 | 0,18 | 0,36 ametikohta |
Sotsiaalained | 0,1 | 0,14 | 0,24 ametikohta |
Kunstiained | 0,1 | 0,1 | 0,2 ametikohta |
Valikained | 0,5 | 0,27 | 0,77 ametikohta |
Kokku: | 3,09 | 2,63 | 5,72 ametikohta (töölepingud lõpevad 0,23 ametikoha ulatuses) seega vähenemine on 5,49 ametikohta |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Evakuatsioonitrepikojad eraldada korrustest tuletõkkeustega. | 31.12.12. | |
2. Hoone varustada nõuetekohase turvavalgustussüsteemiga. | 31.12.12 | ||
3. Rajada keldrikorruse spordisaali teine nõuetekohane evakuatsioonipääs | 31.12.12 | ||
4. Paigaldada keldrikorruse spordisaali automaatne tulekahjusignalisatsioon ning teostada selle liitumine häirekeskusega | 30.9.10 | ||
Terviseamet | Remontida kooli võimla | ||
Koolihoone vee- ja kanalisatsioonitrasside ekspertiis |
2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | Kokku |
Eesti keel ja kirjandus | |||
11 t | 12 t | 13 t | 36t/1,6 ametikohta |
Matemaatika | |||
9 | 12 | 12 | 33 t/1,5 ametikohta |
Võõrkeeled | |||
33 | 15 | 18 | 66 t/3,0 ametikohta |
Loodusained | |||
17 | 22 | 12 | 51 t/2,3 ametikoht |
Kehaline kasvatus | |||
6 | 8 | 8 | 22 t/1,0 ametikohta |
Sotsiaalained | |||
7 | 9 | 12 | 28 t/1,3 ametikohta |
Kunstiained | |||
5 | 5 | 5 | 15 t/0,7 ametikohta |
Valikained | |||
16 | 18 | 28 | 62 t/2,8 ametikohta |
Kokku: | |||
4,7 ametikohta | 4,6 ametikohta | 4,9 ametikohta | 14,2ametikohta |
2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | Kokku |
Eesti keel ja kirjandus | |||
6 t | 6 t | 8 t | 20 t/0,9 ametikohta |
Matemaatika | |||
9 | 9 | 8 | 24 t/1,1 ametikohta |
Võõrkeeled | |||
18 | 14 | 18 | 50 t/2,3 ametikohta |
Loodusained | |||
4 | 10 | 9 | 23 t/1 ametikoht |
Kehaline kasvatus | |||
2 | 5 | 3 | 10 t/0,4 ametikohta |
Sotsiaalained | |||
10 | 4 | 14 | 28 t/1,3 ametikohta |
Kunstiained | |||
15 | 13 | 5 | 33 t/1,5 ametikohta |
Informaatika | |||
6 | 0 | 0 | 6 t/0,3 ametikohta |
Kokku: | |||
3,2 ametikohta | 2,8 ametikohta | 3 ametikohta | 9 ametikohta |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Paigaldada tuletõkketsoonidesse nõuetekohased tuletõkkeuksed 2. Hoone varustada nõuetekohase tuletõrjesignalisatsiooniga 3. Tulekahjusignalisatsiooni süsteemi liitumine häirekeskusega | Osaliselt täidetakse oktoobris 2011 ATS paigaldatud suvi 2011 | Liitumine süsteemi 2011. aasta lõpus |
Tartu tervisekaitse- talitus | 1.Tagada kõikides kooli õpperuumides s.h. võimlemissaalis nõuetekohane valgustus 2. Kooli duširuumides viia läbi remont 3.Tualettruumides läbi viia remont, paigaldada ühte kabiini käsidušš 4.Koolitervishoiuteenuse osutamiseks kasutatav ruum viia vastavusse kehtivate nõuetega. 5. Tagada soojaveevarustus | Võimlas täidetud, klassides osaliselt Täitmata Täitmata Sooja vee jaoks paigaldatud elektriboiler |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Evakuatsioonitrepikojad eraldada korrustest tuletõkkeustega. | 01.08.08. | A-korpuse 4.,3.,2. korrustel on tehtud (1. korrus jäi tegemata) |
2. Hoone varustada nõuetekohase turvavalgustussüsteemiga. | 30.09.07. | A-korpuse 4.,3.,2. korrustel on tehtud (ülejäänud kooliruumides jäi tegemata) | |
3. Keldrikorruse seinte pinnakihid (ujula juures) peavad vastama nõuetele. | 01.09.11. | tegemata | |
4. Paigaldada tulekahjusignalisatsioon. | 01.09.11. | A-korpuse 4.,3.,2. korrustel on renoveeritud (ülejäänud kooliruumides on amortiseerunud ) | |
Terviseamet | 1.Koolimaja renoveerimata osa väga halvas olukorras ja vajab kaasajastamist. | kohe | tegemata |
2.B korpuse 2. korruse koridori laes asuv eterniit on vaja kõrvaldada. | tegemata | ||
3.Käivitada sundventilatsioon | tegemata | ||
Veterinaar- ja toiduamet | Sööklas teha sanitaarremont. | 01.09.11 | Tegemata, v.a köögiruumis hallitus on eemaldatud |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Evakuatsioonitrepikojad eraldada korrustest tuletõkkeustega. | Keldrikorrus 31.12.11. B-korpuse 3-4 korrus 31.12.12. B-korpuse 1-2 korrus 31.12.13. | |
2. Hoone varustada nõuetekohase turvavalgustussüsteemiga. | Keldrikorrus 31.12.11. B-korpuse 3-4 korrus 31.12.12. B-korpuse 1-2 korrus 31.12.13. A-korpus 31.12.14. | ||
Terviseamet | 1.A-korpuse I,II ja III korruse tualettruumid väga halvas ja ebahügieenilises olukorras, vajavad kaasajastamist. | kohe | |
2. Poiste ja tüdrukute tööõpetusklassid peavad vastama turvalisuse nõuetele. | 2012. a | ||
3.Viia õpperuumide valgustus kooskõlla kehtivate normidega | 2012. a |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Evakuatsioonitrepikojad eraldada korrustest tuletõkkeustega. | Kaunase pst 70 keldrikorrus ja 71 kogu hoone – 31.12.11. | |
2. Hoone varustada nõuetekohase turvavalgustussüsteemiga. | Kaunase pst. 70 keldrikorrus ja 71 kogu hoone – 31.12.11. | ||
Terviseamet |
Amet | Ettekirjutus | Tähtaeg | Tehtud tööd |
Lõuna-Eesti Pääste- keskus | 1. Evakuatsioonitrepikojad eraldada korrustest tuletõkkeustega. | 31.12.12 | |
Terviseamet |