Asja number: | RH-19-343 |
Vastutaja: | Christina Astmäe |
Saaja: | ...@digiarhitekt.ee |
Teema: | Hinnapäring kinnisvara haldamise tarkvara lähteülesande koostamiseks |
Saadetud: | 09.10.2019 |
Seotud dokumendid: |
Asja sisukord
|
Meie nr 4-6/RH-19-343 |
Asja viide: RH-19-343
Täname Teid koostööpakkumise eest kinnisvara haldamise lähteülesande koostamiseks.
Oleme laekunud informatsiooni põhjal oma soovi täpsustanud.
Tartu Linnavalitsuse linnavara osakond
on arendamas uut kinnisvara haldamise tarkvara, mis võimaldaks oluliselt
laiendada senise tarkvara funktsionaalsust. Sellest tulenevalt otsime uue
kinnisvara haldamise tarkvara lähteülesande koostajat, et minna edasi hankesse.
Vajame kaasamõtlemist, soovide korrastamist, kokkukirjutamist ja visuaalide-prototüüpide
koostamist. Aluseks saab võtta 2016. aastal koostatud lähteülesande ja
2018. aastal kaardistatud linnavarade osakonna sisemised tööprotsessid.
Lähteülesandes on vaja analüüsida järgmisi
osasid :
1. üldine süsteemi arhitektuur
2. mittefunktsionaalsed ja funktsionaalsed
nõuded
3. moodulite kirjeldused
4. moodulite omavahelised seosed
5. andmete liikumine
6. liidestused teiste süsteemidega
7. muu info, mis on vajalik lähteülesande
koostamiseks.
Esialgne moodulite jaotus:
1. Kinnistute, hoonete ja objektide
moodul (sh kinnistu pass, hoone pass, ruumi pass, tabelvaated, erinevad
tunnused, ostud-müügid, tulevikutehingud, aruanded, lingid Ehitisregistrisse,
E-kinnistusraamatusse, Maakatastrisse, Axapta, GoPro, GIS-kaardirakendus);
2. Hoolduse moodul (sh tehnosüsteemide
kirjeldus, plaanilised ja erakorralised hooldustööd, töökäskude saatmine,
kinnitamine, meeldetuletused, garantiitööd, ettekirjutused, tööde ajalugu,
hooldusjuhendid, lepingud);
3. Dokumentide moodul (sh lingid võrgukettale
või dokumendihaldussüsteemi, grupeerimine, filtreerimine, tunnused, markerid);
4. Üürilepingute moodul (sh lepingu
kaart, lepingute ja lisade põhjad, lepingute liigid, arvestus, tühjade
ruumide kuvamine koduleheküljel);
5. Näitude, kulude arvestamise, jaotamise
ja arveinfo väljastamise moodul (sh THI-ga rendi arvutamine, eelarvestajale
töövahend ostuarvete konteerimiseks);
6. Võlamoodul (sh laekumiste info Axaptast,
võlad, maksegraafikud);
7. Energiamoodul (sh energiatarbe analüüsid,
graafikud);
8. Kindlustusmoodul;
9. Administreerimise moodul.
Palume esitada hinnapakkumine töötunni
hinnale (ilma käibemaksuta) hiljemalt 16. oktoobriks 2019. a kella 10.00-ks
e-mailile christina.astmae@raad.tartu.ee. Eeldatav töö maht on 300 töötundi.
Lähteülesande koostamise tähtaeg on prognoositavalt märts-aprill 2020.
Pakkumuse hindamise kriteeriumiks on
madalaim töötunni hind.
Lugupidamisega
Christina Astmäe
Tartu Linnavalitsus | Linnavarade osakonna infosüsteemide projektijuht
| +372 736 1121 | +372 5303 9991 | skype: astmae