Asja number: | RH-19-343 |
Vastutaja: | Christina Astmäe |
Saaja: | ...@stagnationlab.com |
Teema: | Hinnapäring kinnisvara haldamise tarkvara lähteülesande koostamiseks |
Saadetud: | 09.10.2019 |
Seotud dokumendid: |
Asja sisukord
|
Meie nr 4-6/RH-19-343 |
Asja viide: RH-19-343
Täname Teid koostööpakkumise eest kinnisvara haldamise lähteülesande koostamiseks.
Oleme laekunud informatsiooni põhjal oma soovi täpsustanud.
Tartu Linnavalitsuse linnavara osakond on arendamas uut kinnisvara haldamise
tarkvara, mis võimaldaks oluliselt laiendada senise tarkvara funktsionaalsust.
Sellest tulenevalt otsime uue kinnisvara haldamise tarkvara lähteülesande
koostajat, et minna edasi hankesse. Vajame kaasamõtlemist, soovide korrastamist,
kokkukirjutamist ja visuaalide-prototüüpide koostamist. Aluseks saab võtta
2016. aastal koostatud lähteülesande ja 2018. aastal kaardistatud linnavarade
osakonna sisemised tööprotsessid.
Lähteülesandes on vaja analüüsida järgmisi osasid :
1. üldine süsteemi arhitektuur
2. mittefunktsionaalsed ja funktsionaalsed nõuded
3. moodulite kirjeldused
4. moodulite omavahelised seosed
5. andmete liikumine
6. liidestused teiste süsteemidega
7. muu info, mis on vajalik lähteülesande koostamiseks.
Esialgne moodulite jaotus:
1. Kinnistute, hoonete ja objektide moodul (sh kinnistu pass, hoone pass,
ruumi pass, tabelvaated, erinevad tunnused, ostud-müügid, tulevikutehingud,
aruanded, lingid Ehitisregistrisse, E-kinnistusraamatusse, Maakatastrisse,
Axapta, GoPro, GIS-kaardirakendus);
2. Hoolduse moodul (sh tehnosüsteemide kirjeldus, plaanilised ja erakorralised
hooldustööd, töökäskude saatmine, kinnitamine, meeldetuletused, garantiitööd,
ettekirjutused, tööde ajalugu, hooldusjuhendid, lepingud);
3. Dokumentide moodul (sh lingid võrgukettale või dokumendihaldussüsteemi,
grupeerimine, filtreerimine, tunnused, markerid);
4. Üürilepingute moodul (sh lepingu kaart, lepingute ja lisade põhjad,
lepingute liigid, arvestus, tühjade ruumide kuvamine koduleheküljel);
5. Näitude, kulude arvestamise, jaotamise ja arveinfo väljastamise moodul
(sh THI-ga rendi arvutamine, eelarvestajale töövahend ostuarvete konteerimiseks);
6. Võlamoodul (sh laekumiste info Axaptast, võlad, maksegraafikud);
7. Energiamoodul (sh energiatarbe analüüsid, graafikud);
8. Kindlustusmoodul;
9. Administreerimise moodul.
Palume esitada hinnapakkumine töötunni hinnale (ilma käibemaksuta) hiljemalt
16. oktoobriks 2019. a kella 10.00-ks e-mailile christina.astmae@raad.tartu.ee.
Eeldatav töö maht on 300 töötundi. Lähteülesande koostamise tähtaeg on
prognoositavalt märts-aprill 2020.
Pakkumuse hindamise kriteeriumiks on madalaim töötunni hind.
Lugupidamisega
Christina Astmäe
Tartu Linnavalitsus | Linnavarade osakonna infosüsteemide projektijuht
| +372 736 1121 | +372 5303 9991 | skype: astmae