Saabunud kiri:
Tere!
Saadan esialgse eskiisi, et kohe alguses saaksid kõik arvamust avaldada.
Igal krundil on andmed, mille alusel on võimalik illusreeriv lahendus läbi joonistatud. Selle järgi peaks saama hinnata, kas on võimalik planeerida vastavas kõrguses ja ehitisealuse pinnaga hoonet arvestades parkimisnormi 1,5 kohta korteri kohta. Planeeritud krundi pindala on krundi nr kõrval. Emajõe poolsetel säilitasin esialgu olemasolevad krundid.
Mõned märksõnad veel, et oleks lihtsam arvamust avaldada:
- Ujula tn sõidutee laius on 8 m ja kõnnitee laius 3 m. Parameetrid võtsin kehtivast vanast Ujula tn planeeringust. Asukoht küll veidi teine, sest krundipiirid tänava suhtes on veidi muutunud.
- Kõnnitee tegemisel tuleb kraav torusse panna. Kergliiklustee nii nagu ol.ol välja on ehitatud.
- Tupiktänavate (krundid nr 8 ja 9) sõidutee laius on 4,5 m (punaste joonte vahe 6 m).
- Ujula tänavast põhjapoole need tupiktänavad kruntisin eraldi välja. Äkki on maakorralduslikult nii tulevikus lihtsam, aga otsustamise koht, kas jäävad Ujula tn koosseisu või eraldi mingid lõigud.
- Tegin tupiku ka kruntide 5 ja 6 vahele, siis on nt pääste- ja prügiautol hea ringi pöörata.
- Arutada, kas hoonestusakava nõue peaks olema kahe grupi osas, st üks põhja- ja teine lõunapool Ujula tn-t või väiksemas mahus, nt kruntid 1 ja 2, 3 ja 4, 5 ja 6. Teisel pool Ujula tn 2 eralgi gruppi juurdepääsude järgi.
- Ujula tn põhjapool hoonestus kohustusliku ehitusjoonega (5 m krundipiirist), Emajõe pool mitte.
- Üldijuhul on hoonestusala krundi piirist 4 m. Ujula tn 106 ja 114 on arvestatud tehnovõrkudega.
- Paplid Ujula tn ääres on likvideeritavad, aga seletuskirjaliselt paneks nõude, et uuendataks terviklikult Ujula tn väljaehitamise käigus. Kas uueks alleepuuks samuti pappel või mingi muu puu?