Arendaja on minuga suhelnud ja olen joonise ka üle vaadanud. Meie kompromiss on need parkimiskohad ning arendajale mul etteheiteid ei ole.
Tänan Tartu linnavalitsust uuringu eest aga seda Alkrani uuringut nägin ma juba ennem. Saan aru, et uusi uuringuid ei ole tehtud.
Soovitan linnavalitsusel kaaluda tõsiselt ringtee rajamise vajadust. See ei ole mõistlik ja vajalik lahendus. Sealne liikumissagedus ei ole nii suur, et oleks vajalik ringtee ja lisaks on tegu õuealaga nii et kiirused ei ole suured. Ma ei tea, et senini oleks seal juhtunud õnnetusi. Milleks lõhkuda toimivat süsteemi. Kui on olemas kaks T-kujulist ristmikku, sellest piisaks. Teie väited olid, et ringtee on vajalik liikluse ohutuse ja rahustamiseks. Seega peab seal olema sage liiklusõnnetuste probleem.
Palun mulle väljastada:
1. liiklusõnnetuste statistika sellel teel;
2. Kehtiv regulatsioon ringteede rajamiseks elamukvartali sisse ja
3. Hinnangud, millest lähtuti ringtee nõude esitamisel.
Need dokumendid palun mulle saata mailile vastavalt avaliku teabe seadusele.
Kuna arendaja on olnud väga mõistva suhtumisega ja saanud aru asjadest, siis võite lugeda minu vaide rahuldatuks.
Kuigi Tartu Linnavalitsus on teinud menetlusvigu ja mul oleks väga suured võimaluses kohtus asi võita, siis arendaja heast tahtest lähtuvalt ei ole mul enam nõudmisi Mõisavahe 71 ja Mõisavahe 71a detailplaneeringu osas. Aksepteerin planeeringujoonisena mulle teie 28. mail edastatud joonist.
Aire Priks saatis teile kirja. Kiri oli liiga suur tavaliseks epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.
Teil on kuni 07.07.2019 09:12:32 võimalik faile alla laadida.
Edastame Teile korrigeeritud planeeringu põhijoonise.
Anname teada, et põhijoonist on korrigeeritud. Mõisavahe tn 64 hoone vastu
planeeritud hoonestusala suurust on vähendatud ja võimalikud hoonete asukohad
on määratud selliselt, et hooned ei jääks vastakuti.
Vastavalt arendaja ja Teie poosele suhtlusele on täiendavalt Mõisavahe tn 64
korterelamu poole viiva tee äärde planeeritud 6 parkimiskohta, mis ehitatakse
ka arendaja poolt välja.
Arutelu ajal tõstatus küsimus, kas linnal on plaanis teostada ringteest
tulenevaid uuringuid.
Tartu linnas koostatakse mürakaart iga 5 aasta järel, kaardistatakse
mürasituatsioon. Viimane mürakaart valmis 2017.a. Kui ilmnevad probleemid, siis
konkreetsest asukohast ja probleemist tulenevalt tegeletakse teemaga süvitsi.
Planeeritav ala jääb Idaringtee 3 etapi mõjualasse, sealse müraolukorra kohta
on koostatud üks uuring:
Vastavalt planeerimisseaduse § 136 lg 5 võib avaliku väljapaneku käigus
kirjalikult arvamust esitanud isik loobuda oma arvamusest, teatades sellest
detailplaneeringu koostamise korraldajale kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis.
Palume Teie tagasisidet. 31.05.2019.
Lugupidamisega
Aire Priks
LPMKO detailplaneeringute teenistuse juhataja
736 1252