Oleme koos tellijaga üle vaadanud teie kirja ja teinud parandused. Lisaks on tellija andnud selgitused ka Urmas Ahvenale.
Karl esitab failide andmebaasi korrigeeritud joonised ja teksti. Oleme muudetud lahenduses käsitlenud kõiki kirjas toodud punkte ning nende osas, mida ma allpool ei käsitle teinud ka muudatused planeeringusse:
P 4. Täiendavaid reklaame ei kavandata.
P 5. Vastavalt inseneriteenistusele ja osakonna juhatajale antud selgitustele ei planeerita parkla sisse kõrghaljastust. Küll aga on parka ümbritsetud neljast küljest kõrghaljastusega sh tänavapoolsest küljest kahe puudereaga.
P5. Tehnoloogilisel otstarbel gaasi kasutamisest ei ole maaomanik huvitatud. Kui siis vaid gaasi kasutamisest kütte eesmärgil, kuid nagu aru oleme saanud, siis see ei ole võimalik (kui on võimalik, palun sellest teavitada).
Märgin veel ära elluviimise osas Aruküla tee välja ehitamise – koostatava planeeringu ellu viimiseks on vaja planeeritud ristmikud kokku viia olol 1+1 tänvaga. Vaadates planeeringulahendust laiemalt on mõistlik eraldi pöörderaja tegemine ka pööramiseks Meruski tänavale. Planeeringu põhijoonisel on esitatud laiem (Meruski tänavale lisapöörderada võimaldav) variant. Joonisel 2 (kus on näidatud väljaehitamiskohustuslikud objektid) ja tekstis on arendaja kohustuseks märgitud vaid tema arendusest tulenev vajadus ning kui linn soovib teha lisapöörderajaga tänavat, siis selle eest tasub linn ise.
Heade soovidega
Heiki Kalberg
Tel: 509 1874
AB Artes Terrae OÜ
Eesti Planeerijate Ühing
Tere
Muutused vastavalt teie 04.12.2019 kirja punktidele:
P1. Kontaktvööndil lisatud Aruküla tee 9 ehitusõigus ja ehitusjoon.
P3 ja P6. Varuväljapääsutee on viidud krundi tagumisse serva, hoonestusala ja ehitusjoon on viidud tänavapoolsele krundipiirile. Sellega seoses muutunud ka näitlik parkimiskohtade paiknemine.
P4. Hooneesisel alal on laiendatud näitlikku jalakäijate ala.
P7. Aruküla tee 7 on lisatud alajaama ehitusõigus.
------------
P3. Juurdepääsu alale jääv valgusti on näidatud ümbertõstetavana.
P7. Lisatud ligikaudsed kergliiklusteede kõrgusmärgid.
P8. Lisatud servituut läbi Pos 1 kergliikluse juurdepääsuks Aruküla tee 7-le.
P9. Näidatud juurdepääs Aruküla tee 7 krundile planeeritud alajaama juurest.
P10. Joonisel 2 on näidatud avalike teede väljaehitamise kohustuse ala.
Lugupidamisega
Karl Hansson
maastikuarhitekt karl@artes.ee
508 8811