From: Maarja Aedviir <Maarja.Aedviir@tartu.ee> Sent: reede, 26. jaanuar 2024 16:04 To: Veiko Kärbla <veiko@dge.ee> Subject: RE: Tartu myra vahendamise tegevuskava versioon 2
Tere
Kordumatu tunnuskoodi osas vastas Klim, et selle nad panevad ise, kui EL-le üles laevad.
Heade soovidega
Maarja Aedviir
keskkonnaspetsialist
Tartu Linnavalitsus
+372 736 1052
From: Veiko Kärbla <veiko@dge.ee> Sent: kolmapäev, 24. jaanuar 2024 17:19 To: Maarja Aedviir <Maarja.Aedviir@tartu.ee> Subject: Tartu myra vahendamise tegevuskava versioon 2
Tere
Edastan täiendatud aruande:
Väiksemad parandused tehtud;
Viited pdf faili puhul vist otselinkidena ei tööta tõesti;
Kordumatu tunnuskood – seda võiks siis Keminnilt küsida;
Tulemuste hindamine Cnossos metoodika – mõte on lihtsalt selles, et kui ka järgmises voorus kasutatakse Cnossos metoodikat siis saab igasugust statistikat üks-ühele võrrelda;
Tervisemõjude teema – täiendasin viimast peatükki ja lisasin ka natuke numbreid (ega strateegilise mürakaardi seletuskirjas toodud tervisemõjude ptk ka just väga pikk ei olnud ja seda alusuuringut „Tartu Ülikool, Direktiivi 2002/49 III lisa muutmise eelnõus kavandatava müra terviseohtlikkuse hindamise meetodi sobilikkuse hindamine Eesti tingimustes Tallinna ja Tartu linna ning põhimaanteede näitel, 2020.“ ei tahtnud ka väga pikalt meie töösse kopeerida);
Erasõidukitega tehtavate sõitude vajaduse vähendamine – vaatasin selle teema läbivalt üle ja täiendasin mitme erineva punkti all, eraldi uuringut selle teema kohta vast ei ole ikka vaja, kuna päris head tegevuskavad on Tartu linnal juba olemas;
Lisaks korrigeerisin või muutsin veel järgmisi ptk:
Kokkuvõte,
4.3. Ülevaade müraalastest kaebustest Tartu linnas,
5. Varasemad mürauuringud ja mürakaitsemeetmed (tegin natuke lühemaks ja tõstsin ka osad meetmed teiste punktide alla),
7. Pikaajaline strateegia – natuke lühemaks,
8.1. Müra vähendamise meetmete väljatöötamise üldised põhimõtted – natuke põhjalikumaks,
8.2. Järgmise viie aasta jooksul kavandatavate müra vähendamise meetmete kirjeldus – jooksvad täiendused (eelkõige punkt 2. osas „Erasõidukite kasutamisele alternatiivsete võimaluste loomine (ühistranspordi ja kergliikluse kasutamise eelisarendamine)“ aga pisut ka teiste punktide all.