Saabunud kiri: Teavitus koordineerijate muutusest, juhised partneritele

Asja number: VP-19-0051
Sari: 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus)
Teema: Teavitus koordineerijate muutusest, juhised partneritele
Registreeritud: 23.12.2019
Kellele saadetud: Heili Piho-Arna
Dokumendi liik: Teade
Edastamise viis: Post

Saatja:
Organisatsioon: Sotsiaalkindlustusamet
Kontaktisik Alice Juurik
Saatja kuupäev: 16.12.2019

Menetlemine:
Seisund: Lõpetatud
Vastutav töötaja: Heili Piho-Arna
Vastamise tähtaeg: 23.01.2020
Seotud dokumendid:
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord
Show details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Hide details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Tere!

Täna, 16.12.2019, on minu viimane tööpäev Sotsiaalkindlustusametis. Mul on olnud au teiega koostööd teha ning loodan, et lastele suunatud integreeritud teenuste mudeli ja lapse abivajaduse tuvastamise töövahendi piloteerimine jätkub hoogsalt.
Kuni jaanuari lõpuni on minu asendajateks Elin-Külliki Kruusmaa ja Ulvi Mölder. Nendele tuleb saata ka kvartali aruanded ning teha STAR-s vastavad volitused. Mina ise jään Sotsiaalministeeriumi poolt seotuks laste piloodiga ja olen Sotsiaalkindlustusametile igati toeks selles osas.

Kvartali aruannete esitamise osas ei ole erisusi eelmises kvartalis esitatuga:
1. Akti aluseks on ümarlaua protokoll, kus on kirjeldatud, millised osapooled osalesid lapse juhtumi korraldamises ning mida ümarlaual otsustati. Ümarlauast edasi peaks tekkima (või täienema) tegevuskava ja juhtumiplaan.
2. Akt tuleb esitada krüpteeritult ning digiallkirjastatult. Aktis peab olema kirjeldatud, mida olete seni teinud ja kuidas (LÜHIDALT) igal lapsel läinud on, samuti piloodi ja lapse abivajaduse tuvastamise töövahendi kasutamise üldised tähelepanekud ning kirjas, millised on akti lisadokumendid
3. Akti lisadokumendid on:
a. Ümarlaua protokoll
b. Tööajatabelid (KOV + partnerid),
c. juhtumiplaanid,
d. tegevuskavad,
e. täidetud lapse abivajaduse tuvastamise töövahend
f. vajadusel määruse lisa 1 (SRT-le suunamiseks)
g. seirearuanne
h. jms dokumendid
Siinkohal oleme kokku leppinud, et võimalikult paljud dokumendid võiksid asetseda STAR keskkonnas, kuid nt seirearuanne tuleb krüptitult edastada koos aktiga. Oluline on ka, et aktis oleks kindlasti mainitud, millised dokumendid on aktile lisaks ning kas need on lisatud STARi või saadetud aktiga koos.
4. Juhul kui lapse kohta on üks ümarlaua protokoll esitatud eelmise kvartali seisuga ning vahepeal ei ole vahehindamist (st teist ümarlauda) toiminud ja laps saab kenasti teenuseid, tuleb see aktis kirja panna, et laps saab teenuseid, kuid vahehindamist (ümarlauda) ei ole veel toiminud. See on oluline, kuna lepingust tulenevalt on akti aluseks ümarlaua protokoll ning tasud on samuti ümarlaua protokollidega seotud. Kui see osa jääb segaseks, võite mulle julgelt helistada.
5. Seirearuandest - seiresse tuleb kanda juurde need lapsed, kelle kohta esitate ümarlaua protokolli (vt III kvartali aruannete esitamiseks saadetud juhist).

Minuga saab kontakti numbrilt 5516862 ning võite julgelt helistada laste pilooti puudutavates sisulistes küsimustes, sh aruannete esitamisega seotud küsimustes.


Nii Elin-Külliki kui Ulvi võtavad vastu kvartali aruendeid ning allkirjastavad akte ning sellega seoses palun saata dokumendid vastavalt:

Ulvi Mölderulvi.molder@sotsiaalkindlustusamet.ee
- Saaremaa
- Haapsalu
- Võru koos Kambjaga
Kuna Ulvi puhkab 23.12 – 01.01, võtab ta teie edastatud aruanded ette alates 3ndast jaanuarist.


Elin-Külliki Kruusmaaelin-kylliki.kruusmaa@sotsiaalkindlustusamet.ee
- Rakvere
- Väike-Maarja
- Kuusalu
- Tartu


Lugupidamisega,
Alice Juurik

PS! Palun edastage vastav info ka oma partneritele.