EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
14. veebruar 2014. a. nr LV-K-0212 |
Ideekonkursi „Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss” võitjate kinnitamine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2, riigihangete seaduse § 80 lg 6, Tartu Linnavalitsuse 6. märtsi 2012. a määruse nr 6 „Tartu linna hankekord” § 14 lg 3 ning arvestades riigihanke „Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss” žürii 12. veebruari 2014. a protokolli, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b :
1. Kinnitada ideekonkursil „Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss” võitjateks järgmised osalejad:
1.1. Best Propaganda OÜ (12126976) ideekavandi märgusõnaga „Cool”;
1.2. Marketing Communication Alliance OÜ (10021747) ideekavandi märgusõnaga „Kangelane”;
1.3. Artwerk OÜ (10136752) ideekavandi märgusõnadega „Eduloo algus”.
2. Korraldus jõustub teatavakstegemisest Best Propaganda OÜ-le, Marketing Communication Alliance OÜ-le ja Artwerk OÜ-le.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada vaidlustuse riigihangete vaidlustuskomisjonile riigihangete seaduses sätestatud korras kümne päeva jooksul alates päevast, kui vaidlustaja sai teada või pidi teada saama oma õiguste rikkumisest või huvide kahjustamisest.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Ideekonkursi „Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss” võitjate kinnitamine " juurde
1. Riigihanke "Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss"", dokumendiregistri number RH-13-174 () viis Tartu Kutsehariduskeskus läbi ideekonkursi. Hanke eeldatav maksumus oli 25 000 eurot ilma käibemaksuta.
2. Riigihankele esitasid pakkumused järgmised pakkujad:
2.1. Best Propaganda OÜ (12126976) ideekavandi märgusõnadega "Cool"
2.2. Marketing Communication Alliance OÜ (10021747) ideekavandi märgusõnadega "Kangelane"
2.3. Artwerk OÜ (10136752) ideekavandi märgusõnadega "Eduloo algus"
3. Hankedokumendi kohaselt oli pakkumuse hindamiskriteeriumid järgmised:
3.1. Kontseptsiooni vastavus lähteülesandes toodud eesmärkidele.
3.2. Kampaania visuaalne kujunduslahendus ja sõnum vastab lähteülesandes toodud eesmärkidele.
3.3. Kampaania ülesehitus toetab kampaania eesmärki ja sihtgrupini jõudmist.
3.4. Pakkumuse maksumus on optimaalne.
Hindamiskriteeriumid hankedokumendis punkt 13.3.
Hankedokument_ideekavand.pdf
3.5. Ideelahenduste hindamiskriteeriumi punkti 13.3.4. alusel antavad väärtuspunktid omistatakse väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetluse käigus.
4. Hindamiskriteeriumite punktidest 13.3.1., 13.3.2. ja 13.3.3. hindasid žüriiliikmed ideekavandeid alljärgnevalt (riigihanke "Tartu Kutsehariduskeskuse vastuvõtukampaania ideekonkurss" žürii hindamise protokoll ):
Ideekavandi märgusõna Žüriiliikmete hinnangute alusel arvutatud väärtuspunktid (max 70 punkti)
4.1. Pakkuja "Cool" 65,42 punkti
4.2. Pakkuja "Kangelane" 58,34 punkti
4.3. Pakkuja "Eduloo algus" 57,88 punkti
5. Käesoleva eelnõuga teeb žürii linnavalitsusele ettepaneku tunnistada ideekonkursi võitjateks järgmised pakkujad:
5.1. Best Propaganda OÜ (12126976) ideekavandi märgusõnadega "Cool"
5.2. Marketing Communication Alliance OÜ (10021747) ideekavandi märgusõnadega "Kangelane"
5.3. Artwerk OÜ (10136752) ideekavandi märgusõnadega "Eduloo algus"
6. Rahalised vahendid ideelahenduse ostmiseks on planeeritud Tartu KHK 2014-2015 aasta eelarvest.