Täname esitatud materjali eest.
Olles tutvunud Tartu perrooni projektlahendusega nii joonistel kui ka eile (30. nov 2020) kohapeal, ei pea Elron sellise lahenduse kooskõlastamist võimalikuks.
Elron teenindab aastas Tartu suunal sadu tuhandeid reisijaid ning planeeritud lahendus muudab nende jaoks jaama ning selle kaudu ka rongiliikluse kasutamise oluliselt ebamugavamaks.
Oleme kindlad, et koostöös Eesti Raudtee ja Tartu Linnavalitsusega leiame kõikidele osapooltele, aga eelkõige rongireisijatele, sobivama lahenduse.
From: Kertu Arumetsa <Kertu.Arumetsa@evr.ee> Sent: neljapäev, 1. oktoober 2020 08:45 To: Katrin Seiman <Katrin.Seiman@elron.ee> Subject: FW: Reisijate ooteplatvormide tähistamine
Tere Katrin
Platvormidega, sh ka siltide/sektsioonide teemaga tegeleb rajatiste ehitusosakond.
Veel infoks, et hetkel on projekteerimisel Tartu uus teedevaheline platvorm ja Balti jaama kaks uut teedevahelist platvormi. Lisasin nende esialgsed joonised manusesse. Palun vaadake üle ja kui on mingeid soovitusi siltide/sektsioonide osas, andke palun teada.
Lugupidamisega, Kertu Arumetsa
Rajatiste ehitusosakonna juhataja/
Head of Civil Engineering Works Construction Department
AS Eesti Raudtee
Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti
mobiil +372 56 607 482
telefon +372 615 8751 kertu.arumetsa@evr.ee www.evr.ee