Saabunud kiri: Küsimus seoses hankega

Asja number: 2023-18146
Sari: 8-13.2 Kirjavahetus linnamajanduse küsimustes juriidiliste isikutega
Teema: Küsimus seoses hankega
Registreeritud: 13.12.2023
Kellele saadetud: Juhan Voolaid
Dokumendi liik: E-post
Edastamise viis: E-post

Saatja:
Organisatsioon: RAGN-SELLS AS
Saatja kuupäev: 13.12.2023

Menetlemine:
Seisund: Lõpetatud
Vastutav töötaja: Juhan Voolaid
Vastamise tähtaeg: 13.01.2024
Failid: ~WRD0000.jpg ( 0 kb )
Seotud dokumendid:
Show details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Hide details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:


Tere.

Tänan küsimuse eest.
Seekord Ragn-Sells otsustas, et ei esita pakkumust.


Keskkonnasõbralikult

Katrin Virkus
Vabaturuteenuse haldur
Ragn-Sells AS: 11415 Suur-Sõjamäe 50 A
Mobiil: +372 56242910
E-post: Katrin.Virkus@ragnsells.com






Kirjavahetus sisaldab konfidentsiaalset informatsioon ning on mõeldud kasutamiseks ainult teate adressaadile. Kui olete selle e-kirja saanud eksikombel, palume sellest koheselt saatjat teavitada ning käesolev kiri koos manustega kustutada. Eksikombel saadud kirja sisu ja manuste igasugune kasutamine, kopeerimine, edasi saatmine või avaldamine on keelatud.

From: Juhan Voolaid <Juhan.Voolaid@tartu.ee>
Sent: Wednesday, December 13, 2023 8:52 AM
To: Ragn-Sells AS <eesti@ragnsells.com>; Ragn-Sells AS info <Info.estonia@ragnsells.com>
Subject: Küsimus seoses hankega

Tere

Saatsime Tartu linnavalitsuse poolt Ragn-Sellsile allnähtava hinnapakkumise küsimise. Kuna vastust tähtajaliselt ei laekunud, küsin igaks juhuks üle, kas Ragn-Sells loobub pakkumise esitamisest?

Lugupidamisega,
Juhan Voolaid,
Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond,
keskkonnateenistus
tel. 736 1273


RAGN-SELLS AS
Suur-Sõjamäe 50
EE0014 TALLINN

Hinnapakkumise küsimine
28.11.2023 nr 8-13.2/18146
Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond (LMO) palub hinnapakkumist järgmiseks tööks: "Tartu linna paberi ja papi kogumismahutite paigaldamine ja nende tühjendamine ajavahemikus 01. jaanuar 2024. a – 31. detsember 2024. a".

Töövõtja kohustused
Töövõtja peab omama kogu töövõtu perioodil Keskkonnaameti väljastatud jäätmeluba või registreeringut olmejäätmete veoks. Töövõtja paigaldab 01. jaanuariks 2024.a 18 kogumismahutit vanapaberi ja papi kogumiseks asukohtadesse, mis on ära toodud käesolevale kirjale lisatud Tabelis 1. Tabelis 1 on kirjas ka kogumismahutite nõutavad suurused ning tühjenduspäevad igas konkreetses kogumiskohas. Lepingu lõppedes teisaldab Töövõtja kogumismahutid.
Kogumismahutid peavad vastama järgmistele nõuetele: maht 2.5 m3 või 4,5 m3; avad peavad olema paberi ja papi mugavaks kogumismahutisse paigutamiseks mõistliku suurusega (mitte väiksemad kui 25x30cm). Kogumismahuti peab olema terve, puhas, ilma roosteplekkideta. Kogumismahuti soovituslik värv on sinine, lubatud on ka roheline või hall värv. Kogumismahutil peab olema nähtavas kohas internetilehelt https://liigitikogumine.ee/ saadav silt VANAPABER. Samuti peab kogumismahutil olema info tühjendaja nime ja telefoninumbriga.
Töövõtja tühjendab mahuteid Tabelis 1 märgitud nädalapäevadel (1-4 korda nädalas). Kogutud jäätmete käitlemisel tuleb lähtuda jäätmehierarhia põhimõtetest; jäätmed tuleb üle anda vastavat luba omavale ettevõtjale. Töövõtja peab arvestama, et tõenäoliselt vajavad jäätmed järelsortimist. Juhul, kui mahutitesse on pandud sinna sobimatuid jäätmeid, tuleb Töövõtjal korraldada mahutite tühjendamine ning jäätmete käitlemine vastavalt pakkumuses toodud ühikhinnale.
Tellijal on õigus tellida lisatühjendusi, tasudes lisatühjenduste eest vastavalt pakkumises toodud ühikhinnale. Lisatühjendused tuleb teostada 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest. Kui selgub, et mahutid mõnes kogumiskohas ei vaja Tabelis 1 toodud sagedusega tühjendamist, lepitakse kokku uus tühjendussagedus.
Palun tutvuge käesolevale kirjale lisatud töövõtulepingu projektiga, kus on ära toodud kõik lepingutingimused.

LMO palub esitada ühikhinnad (sh käibemaks):
1. 2.5 m3 konteineri tühjendamine;
2. 4,5 m3 konteineri tühjendamine;
3. täiendava kogumismahuti paigaldamine või kogumismahuti eemaldamine;
4. konteinerite laialiveo hind enne lepinguperioodi ja konteinerite äraveo hind pärast lepinguperioodi.

Hinnapakkumist küsitakse mitmelt ettevõtjalt ning leping sõlmitakse soodsama pakkumise teinud ettevõttega. Pakkumiste võrdlemiseks arvutatakse pakutud hindade põhjal välja lepingu kogumaksumus. Lepingu kogumaksumus leitakse alljärgnevalt:
(2,5 m3 konteinerite tühjenduste arv lepingu perioodil * 2,5 m3 konteineri tühjenduse ühikhind) + (4,5 m3 konteinerite tühjenduste arv lepingu perioodil * 4,5 m3 konteineri tühjenduse ühikhind) + (konteinerite laiali- ja äraveo hinnad enne ja pärast lepinguperioodi).

LMO palub esitada hinnapakkumise hiljemalt 12.12.2023 e-posti aadressile juhan.voolaid@tartu.ee.

~WRD0000.jpg