Saabunud kiri: Täiendavad ettepanekud planeeringule peale inseneride komisjoni

Asja number: DP-20-001
Sari: 9-3.2 Kirjavahetus üld- ja detailplaneeringute ning linnaarengu küsimustes (s.h. algatamise ettepanekud ja lähteseisukohad) juriidiliste isikutega
Teema: Täiendavad ettepanekud planeeringule peale inseneride komisjoni
Registreeritud: 14.07.2020
Kellele saadetud: Janne Schasmin
Dokumendi liik: Kiri
Edastamise viis: E-post

Saatja:
Organisatsioon: LPMKO
Saatja kuupäev: 14.07.2020

Menetlemine:
Seisund: Lõpetatud
Vastutav töötaja: Janne Schasmin
Vastamise tähtaeg: 14.08.2020
Seotud dokumendid:
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord
Show details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Hide details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
From: Janne Schasmin/LPMKO/Tartu
To: "Jaana Veskimeister" <jaana@hendrikson.ee>
Date: 14.07.2020 15:04
Subject: Lääne tn 12 detailplaneering



Tere, Jaana!

Kui tagasi töölainel oled, palun täienda planeeringut. Planeering oli inseneride komisjonis ja sealt tulid mõned märkused.

1) Pos 3 krundipiiri nurga võiks ära lõigata, et seal saaks rajada tulevikus laiema ligipääsu teeraja osas. Samas mõtlesime Airega, et seda krundipiiri võiks üldse nihutada, et see Pos 3 krunt ja haljasala maa, mis hetkel planeeringust välja jääb, muutuksid loogilisemaks. Selleks tuleks planeeringuala suurendada. Ka üldplaneeringus on tegelikult see nurk määratud elamumaaks osaliselt. Aire läks küll 13.07 puhkama ja tuleb tagasi augusti keskel (17.august), kuid ütles, et sa võid talle helistada, et seda teemat arutada.

2) Põhijoonisel eemaldada jalakäijate liikumisteed haljasalamaalt (Pos 5).

3) Lisada põhijoonisele ja tehnovõrkude joonisele märkuse 8 juurde, et ka Pos 5 kogu kujundus on näidatud illustratiivsena ja lahendus selgub kujundusprojekti käigus, mitte ainult haljastuse oma.

4) Lisada seletuskirja tänavate jutu juurde, et tänavate projekteerimisel peab arvestama, et teede kõrgused ja üleminekud oleksid sujuvad ja sobiksid olemasoleva olukorraga (komisjonis tekkis mure, et Lääne tn 30 garaažide ette ei pruugi mööda sõiduteed saada tee kõrguste pärast, kui rajatakse kõnnitee sinna, mille serv on kõrgem, kui olemasolev tee).

5) Jalgratta varjualusele näha ette erinev värv või siis lisada see kujutis ise leppemärgiks legendi. Hetkel tekitab segadust, kas see kuulub sinna suurima lubatud ehitisealuse pinna alla (500m2 ja 400m2).



Lääne tn 12 planeeringul saab arvamuse avaldamine läbi 28.07. Tänaseks pole veel tulnud ka Päästeameti kooskõlastust.

Lähen ka ise puhkama 28.07 ja tulen tagasi 24.08. Kui arvamusi vahepeal ei esitata, üritan vastuvõtmise eelnõu valmis teha ja keegi, kes tööl on, saab selle teemaga edasi tegeleda. Kui arvamusi esitatakse, siis ilmselt oleks vaja siiski Aire ära oodata, enne kui edasi minna.


Parimaga,
Janne Schasmin
LPMKO
Planeerija
7361 261