Saabunud kiri: RE: DP Kalda tee 35 parandused

Asja number: DP-18-020
Sari: 9-3.2 Kirjavahetus üld- ja detailplaneeringute ning linnaarengu küsimustes (s.h. algatamise ettepanekud ja lähteseisukohad) juriidiliste isikutega
Teema: RE: DP Kalda tee 35 parandused
Registreeritud: 09.12.2021
Dokumendi liik: E-post
Edastamise viis: E-post

Saatja:
Organisatsioon: LPMKO
Saatja kuupäev: 09.12.2021

Menetlemine:
Seisund: Lõpetatud
Vastutav töötaja: Ingrid Voolaid
Vastamise tähtaeg: 09.01.2022
Seotud dokumendid:
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord
Show details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Hide details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Tere

Ma ei hakka ametlikku kirja saatma, kuna midagi põhimõttelist siin muuta ei ole vaja.
Palun tee järgnevad parandused ja saada (vähemalt pdf.-d, neid Maa-ametile vajalikku materjale pole hetkel vaja) materjal uuesti, siis saame hakata kooskõlastama ja arvamuse avaldamiseks saatma naabritele.

1. Hoone suhtelist kõrgust põhjendav lause tõsta arhitektuurinõuete tabelist (tabel 2) välja ja jätta vajadusel seletuskirja teksti. Kui see jääb nõuete tabelisse, siis on siin kaks vastuolus olevat tingimust - absoluutne kõrgus ja suhteline kõrgus. Praegu jääb mulje, et 12m suhtelisest kõrgusest kõrgemat hoonet ei või teha (peale tehnorajatiste). Tegelikult on kõrguspiirang ikkagi abs 50,00m.
2. - Seletuskirjas muuta ära Kalda tee relevantse lõigu ÜP-järgne tänavaklass - see pole mitte põhimagistraal vaid jaotusmagistraal. Lisada ka, et lõik on osa ÜPs kavandatud jalgrattateede põhivõrgustikust.
- Lisada seletuskirjas parkimise ossa lause 'Auto parkimiskohtade arv täpsustub projekteerimisfaasis lähtudes eelistatult Tartu linnavalitsuse poolt pakutud lokaalsest juhendmaterjalist või selle puudumisel standardist EVS 843.'
- Lisada seletuskirjas lause 'Kõnnitee ja sõiduautode juurdepääsu ristumiskohas tuleb projekteerimisfaasis ette näha vajalikud jalakäijate ohutust tagavad füüsilised meetmed, mh. tuleb projekteerida tõstetud tasapinnas teeületus ning minimeerida juurdepääsu pöörderaadiused.'
3. CAD:
Kavandatud ehitusõiguse kihid eristada ülejäänud cad faili kihtidest (DP_kohustuslik ehitusjoon, DP_suurim lubatud ehitisealune pind jne.)
Kalda tee 35 krundile teha eraldi kiht DP_krunt, kus ruumikuju on shape.
Ehitusjoone kihil näidata ainult selle detailplaneeringuga kavandatud ehitusjoont, hetkel on samal kihil ka kõrvalkrundi oma.
Hoonestusala kihilt võtta ära mõõtjooned.
Seoste joonisel ei ole kavandatud detailplaneeringu suurim lubatud eh.pind joonisel ja legendis sama. Näidata seal ka kavandatud dp ehitusjoon.
Asendiskeemi aluskaart on halva kvaliteediga, muuta paremaks.

Tärkandmete CAD:
Krundipiir peab olema shape.
Lisada juurde ka kohustusliku ehitusjoone kiht ja sellele objekti ID (DP_tingimus_ehitusjoon)


Heade soovidega

Ingrid Voolaid
LPMKO
planeerija
7361 181
Ingrid.Voolaid@raad.tartu.ee



From: Silvia Türkson <Silvia@kobras.ee>
Sent: Friday, November 19, 2021 9:28 AM
To: Ingrid Voolaid <Ingrid.Voolaid@tartu.ee>
Cc: Teele Nigola <Teele@kobras.ee>
Subject: DP Kalda tee 35

Tere!

Lisasin Tartu linna pilve parandatud detailplaneeringu materjalid.

Lugupidamisega
Silvia Türkson
Kobras OÜ maastikuarhitekt-planeerija
+372 7300 312
silvia@kobras.ee
-------------------------------------
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.