Fortuuna 23 ehitusloa taotlus kahe korteriga elamu-büroohoone püstitamiseks (tänavaäärne maja)
Esitasite Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnale 19.01.2018 Fortuuna 23 ehitusloa taotluse ja ehitusprojekti. Tartu Linnavalitsus kontrollis taotluse ja ehitusprojekti vastavust nõuetele ning on tuvastanud järgmised puudused:
Inseneriteenistus:
1. Asendiplaanil tähistada eraldi tingmärgiga ehitatav kõnnitee: paiknemine, laius, konstruktsioon ja sidumine olemaoleva kõnniteega ning ümbritseva pinnasega, kõnnitee vertikaalplaneering. Lõike koht tähistada vaate suunaga. Lõige esitada kogu kõnnitee laiuses.
Selgitus: Projekti seletuskirjas on viidatud ajutise kergliiklustee rajamisele. Vajalik on seletuskirjas ja graafilises osas detailplaneeringuga määratud mahus statsionaarse kergliiklustee rajamine. See tähendab projekteerida juba rajatud (Pikk tn 43 // 45 // 47 krundile rajatud kergliiklustee osa) kergliiklustee laiendamine Fortuuna tn 23 krundile.
Osakonna juhataja asetäitja Signe Sarik:
1. Kooskõlastada asendiplaan Fortuuna 25 omanikuga peale paranduste sisseviimist (kaasab osakond).
2. Kooskõlastada ehitusprojekt Fortuuna 21 kinnistu omanikuga (kaasab osakond).
Järelevalveteenistuse juhataja Andres Aint:
(kontrollitud energiamärgise number on 1811569/00079):
1. Energiaarvutuse lähteandmete esitamise blanketi puudused:
- õhulekkearv ei ole määruse kohane (6). Juhul, kui soovitakse õhulekkearvu muul viisil tõendada, siis tuleb see tõendada vastavalt TTÜ uurimistöö „Elamute õhulekkearvu baasväärtuse väljaselgitamine ja õhulekkearvu muul viisil tõendamise metoodika väljatöötamine“ raportile;
2. Energiaarvutuse tulemuste esitamise blanketi puudused (kahe korteriga elamu):
- summaarse energiakasutuse tabelis on ruumide kütte elektrienergiahulk (abiseadmetest tulenev elektrihulk) valesti arvutatud. Ruumide kütte elektrienergiahulk saadakse, kui küttesüsteemi abiseadmete elektrihulk korrutatakse läbi köetava pinnaga;
3. Energiaarvutuse tulemuste esitamise blanketi puudused (büroohoone):
- summaarse energiakasutuse tabelis on ruumide kütte elektrienergiahulk (abiseadmetest tulenev elektrihulk) valesti arvutatud. Ruumide kütte elektrienergiahulk saadakse, kui küttesüsteemi abiseadmete elektrihulk korrutatakse läbi köetava pinnaga;
4. Energiamärgise märkuste reale märkida järgmist: "Energiamärgis (esimene versioon) esitati koos ehitusloa taotlusega Tartu Linnavalitsusele menetlemiseks 2017. aastal. Antud energiamärgise puhul on tegemist parandatud versiooniga, mistõttu energiamärgise vastutavaks spetsialistiks ei ole sellest aastast nõutav vastava kutsetunnistusega isik".
Vastavalt haldusmenetlusseadusele § 15 lg 2, kui isik jätab koos taotlusega esitamata nõutud andmed või dokumendid või kui taotluses on muid puudusi, määrab haldusorgan taotluse esitajale esimesel võimalusel tähtaja puuduste kõrvaldamiseks, selgitades, et tähtpäevaks puuduste kõrvaldamata jätmisel võib haldusorgan jätta taotluse läbi vaatamata.
Anname Teie käesoleva kirjaga tähtaja puuduste kõrvaldamiseks ja palume viia esitatud dokumendid eelnimetatud nõuetega vastavusse ja esitada parandatud ehitusprojekt koos ehitusloa taotlusega hiljemalt 23.04.2018.
Palume Teil dokumendid esitada digitaalselt allkirjastatult läbi ehitisregistri www.ehr.ee (Ehitusprojekti dokumentide digitaalsel esitamisel arvestada juhendit "Ehitusprojekti dokumentide vormistamise nõuded ehitusloa elektroonilisel taotlemisel", mis on kättesaadav https://goo.gl/cft0d5).
Puuduste tähtajaks kõrvaldamata jätmisel võib linnavalitsus jätta taotluse läbi vaatamata.