TREF AS | Meie 25.01.2017 nr 4-6/RH-16-025 |
2016.a varajane talv seadis probleemiks teetööde kvaliteedi tagamise. Riigi Ilmateenistuse andmetel oli esimene lumesadu 25.oktoobril. Teetöödeks ebasoodsate ilmastikuolude alguseks võib lugeda 1.novembrit (miinuskraadid ja sademed: vihm ja lumi), millest alates oli takistatud lepingu kohaste tööde nõuetekohane lõpetamine.
Töövõtulepingu pk 0+00 – 6+10 tööde lõpetamise tähtaeg oli 8.11.2016. Arvestades ilmastikuolusid ja töö lõpptähtaega oli töövõtulepingu kvaliteetseks täitmiseks ebasoodsaid ilmu 8 päeval. Töövõtulepingu pk 6+10 – 18+76 kvaliteetseks täitmiseks oli ebasoodsaid ilmu 38 päeval.
12. detsembril 2016 saatis Tartu Linnavalitsus Töövõtjale kirja, millega kehtestati tehnoloogiline paus kohustusega korraldada tööde teostamine selleks sobivate ilmastikuolude saabumisel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 31. maiks 2017. Nimetatud kuupäevaks tööde üleandmata jätmisel kohaldab Tellija Töövõtja suhtes leppetrahvi 250 eurot iga viivitatud päeva eest (alus: töövõtulepingu punkt 8.4).
Täpsustame tehnoloogilise pausi pikkust: teetöödeks sobivate ilmastikutingimuste saabumisel saadab Tellija Töövõtjale teate tehnoloogilise pausi lõpetamise kohta. Arvestades päevi, millal Töövõtja ei saanud teostada kvaliteetset tööd, peab Töövõtja töövõtulepingu pk 0+00 – 6+10 tööd lõpetama 8 päeva jooksul alates tehnoloogilise pausi lõppemisest. Töövõtulepingu pk 8.11.2016 ja pk 6+10 – 18+76 tööd peab Töövõtja lõpetama 38 päeva jooksul alates tehnoloogilise pausi lõppemisest. Nimetatud kuupäevaks tööde üleandmata jätmisel kohaldab Tellija Töövõtja suhtes leppetrahvi 250 eurot iga viivitatud päeva eest (alus: töövõtulepingu punkt 8.4).
Lugupidamisega Rein Haak Juhataja Riina Lill 736 1265 riina.lill@raad.tartu.ee |