Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-21-0092 |
Menetlev üksus: | Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium |
Vastutav töötaja: | Ingrid Hansar |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumi projekt - Keskkonnateadlikud noored, meie tuleviku kujundajad |
Registreeritud: | 30.06.2021 |
![]() Projekt | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() Lühikokkuvõte | ![]() | ![]() Praktikumilaagri korraldamine |
![]() Eesmärgid | ![]() | ![]() Projekti eesmärgiks on Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumi õpilaste riiklikust õppekavast ja valikainete ainekavadest lähtuvalt praktiliste tööde läbiviimine looduskeskkonnas. Eesmärgiks on kinnistada koolis õpitut, süvendada ja laiendada valdkondlikke teadmisi ning läbi praktiliste tööde tõsta õpilaste keskkonnateadlikkust ja kujundada praktilisi oskuski looduskeskkonna uurimiseks. Õppetegevuse tulemusena õpilased õpivad ka väärtustama ja hoidma neid ümbritsevat looduskeskkonda ning mõistma sellega seotud probleeme. |
![]() Tegevused | ![]() | ![]() Õpilaste teoreetiline ettevalmistus – teoreetiliste teadmiste omandamine koolitundides. Korraldatakse kolme päevane praktikalaager, kus osalevad õpilased Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumist (15 õpilast). Aktiivõppemetoodika abil teostavad õpilased praktilisi ülesandeid, mis hõlmavad hüdroloogia-, mullastiku-, atmosfääri- ja biomeetriauuringuid ning loodusfotograafiat. Veekeemia kasutatakse erinevaid metoodikaid: 1) Veeanalüüside kohver + portatiivsed mõõteriistad (kasutatavad looduses) 2) Vernieri mõõturid - mõõtmistulemuste võrdlus ja analüüs. Vee-elustikuga tutvumine ja bioindikatsioon mageveeselgrootute abil ning veekogu seisundi hindamine. Erinevate koosluste bioloogilise mitmekesisusega tutvumine ja herbaarlehtede valmistamine. Uuringute käigus tutvutakse erinevate mõõtevahenditega ja õpitakse neid kasutama praktikas. Õpilased kinnistavad teoreetilisi teadmisi ning mõistavad paremini looduses toimuvaid protsesse. Lisaks võimaldab laager looduskeskkonna ja sellega seotud probleemidega tutvumist, millega kaasneb keskkonnateadlikkuse ja säästva eluviisi omaksvõtmine. |
![]() Tulemused | ![]() | ![]() Saadud mõõdetavaid tulemusi saavad õpilased koheselt kasutada ettekannetes kaasõpilastele ning hilisemalt oma uurimis- või praktilistes töödes. Aktiivõppe käigus omandatu annab õpilastele teadmisi, kogemusi ja motivatsiooni oma edaspidises elus karjäärivalikute tegemiseks. Ülesanded arendavad õpilaste iseseisvust ja iseseisva õppimise ning meeskonnatöö oskust, aitavad kaasa adekvaatse enesehinnangu kujunemisele ning aja planeerimis oskuse arenemisel. Õpilased kasutavad nüüdisaegset tehnoloogiat eesmärgipäraselt ja vastutustundega, hindavad tehnoloogiliste rakenduste mõju igapäevaelule. Paremini loodust ja keskkonnateemasid tundvad õpilased. |
![]() Maksumus | ![]() | ![]() 2 385 EUR |
![]() Tartu kohustused | ![]() | ![]() 984 EUR |
![]() Toetus | ![]() | ![]() 1 401 EUR |
![]() Kellele taotlus esitatakse | ![]() | ![]() KIK keskkonnaprojektid |
![]() Millise programmi / meetme raames | ![]() | ![]() |
![]() Juhtpartner | ![]() | ![]() Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium |
![]() Partnerid | ![]() | ![]() |
![]() Juht | ![]() | ![]() Riho Rosin |
![]() Algus- ja lõpptähtaeg | ![]() | ![]() 01.09.2021 - 31.12.2021 |
![]() Osakond | ![]() | ![]() HO allasutus |
![]() Projekti lõpetamise põhjus | ![]() | ![]() Edukalt lõpetatud |