Lauri Naaber Projekt O2 OÜ | Meie 07.06.2022 nr 7-1/EPD-22-0556 |
Geodeesiateenistuse juhataja-peageodeet Taavi Pedaja:
1. Vertikaalplaneerimise ja liikluskorraldusega asendiplaanil puuduvad osad nõuetekohased geodeetilise alusplaani joonleppemärgid/joonetüübid (nt madal- ja kõrgepingemaakaablid jne). Geoaluse joonleppemärgid peavad vastama majandus- ja taristuministri 14.04.2016. a määrusele nr 34 "Topo-geodeetilisele uuringule ja teostusmõõdistamisele esitatavad nõuded". Rohkem infot, kuidas tagada geodeetilise alusplaani joonleppemärkide korrektne kuvamine projekti asendiplaani koostaja CAD programmis (AutoCAD või Microstation) ning vajalikud ressursifailid saab alla laadida siit: http://egu.ee/mkm-maarus. Leppemärkide kujud on ära toodud viidatud määruse lisas 2.
Inseneriteenistus:
1. Projektis selgelt eristatavalt fikseerida kinnistu ja teostatavate tööde piir (ei tohi jääda hatchide alla).
2. Lisaks ehitatavale alale esitada ka lähiümbruse geodeetiline alusplaan, et adekvaatselt hinnata ülemineku lahenduse sobivust ja projektlahenduse mahu piisavust. Vajalik on vastavalt detailplaneeringule viia rajatava tänava osa sõidutee serv kokku olemasoleva tee servaga ning täpsustada projektiga teekattemärgistus.
3. Tänavavalgustuse maste ja liiklusmärgi poste kõnnitee alale mitte alles jätta. Soovitame liiklusmärkide paigaldamiseks maksimaalselt kasutada tänavavalgustuse maste, vajadusel kasutada konsoole.
4. Ülekäiguraja valgustuse valgustid paigaldada eraldussaarele.
5. Tehnokoondplaani lugemise hõlbustamiseks olemasolev taristu tähistada musta peene pideva (punktiir) joonega koos võrgu eristamist võimaldava tähistähega.
6. Projektis fikseerida, et tehnovõrkude rajamise järgselt tuleb teekatte taastamine teha koheselt peale iga tehnovõrgu rajamist ja lõplik taastamine teostakse teeprojektile vastavalt.
7. Projekteerida bussioote paviljon.
8. Projekti mahtu lisada võrguettevõtete tehnilised tingimused ja projektlahendus kooskõlastada tehnovõrkude valdajatega.
9. Katendite asfaldisegudes (ka kõnniteel) kasutada 100 % tardkivimit.
10. Kõnnitee laius projekteerida 2,5 m.
11. Kaluri tn T5 olemasolevat betoonkivi mitte asendada asfaltkatendiga, näha ette betoonkivist katte taastamine. Korrigeerida lõiget 3-3.
12. Betoonkivi sängituskiht projekteerida paekivi sõelmed fr 0-4, mitte liiv.
13. Kaluri tn killustikukihi paksus 25 cm.
14. Kaluri tn uus restkaev ühendada torustikuga.
Ruumiloome osakonna liikuvusspetsialist Aksel Johannes Part:
1. Antud tänav on Tartu linna üldplaneeringus määratud juurdepääsutänavaks, täpsemalt kohalikuks jaotustänavaks. Vastavalt Tartu linna üldplaneeringu punktile 19.1.20. ([Juurdepääsutänavatel] Tuleb kasutada liikluse rahustamise võtteid.) kavandada projektis tehnilised liikluse rahustamise meetmed lähtudes EVS 843 juhistest, erilist tähelepanu pöörata liikluse rahustamisele ülekäiguradade juures. Sobiv lahendus võib olla nt nn 'bussisõbralike' künniste kasutamine, aga võib välja pakkuda ka teisi meetmeid.
Vastavalt haldusmenetlusseadusele § 15 lg 2, kui isik jätab koos taotlusega esitamata nõutud andmed või dokumendid või kui taotluses on muid puudusi, määrab haldusorgan taotluse esitajale esimesel võimalusel tähtaja puuduste kõrvaldamiseks, selgitades, et tähtpäevaks puuduste kõrvaldamata jätmisel võib haldusorgan jätta taotluse läbi vaatamata.
Anname Teile käesoleva kirjaga tähtaja puuduste kõrvaldamiseks ja palume viia esitatud dokumendid eelnimetatud nõuetega vastavusse ja esitada parandatud ehitusprojekt koos ehitusloa taotlusega hiljemalt 01.08.2022.
Palume Teil dokumendid esitada digitaalselt allkirjastatult aadressil aeo@tartu.ee
Puuduste tähtajaks kõrvaldamata jätmisel võib linnavalitsus jätta taotluse läbi vaatamata.
Lugupidamisega 736 1230 Harri.Parsim@tartu.ee |