Edastan igaks juhuks selle kirja ka. Kuna riskianalüüsiks oli väga täpseid andmeid vaja, sai tanklate projekteerijaga konsulteeritud ja osa riskianalüüsist toetub sellele infole. Ilmselt vaja lisade kausta ka panna see?
Siin kirjas riskianalüüsi koostaja küsimused, mille järel kohe projekteerija vastused
VVP Kinnisvara OÜ sai lõpuks Storksoniga lepingu sõlmitud. Riskianalüüsiks on nüüd täiendavaid andmeid vaja. Kõik küsimused on nii spetsiifilised, et mina planeerijana ei oska vastata neile, seega saadan küsimused edasi, ehk saate vastused kirjutada?
Palun risikanalüüsi koostamiseks täiendavat teavet:
1. Tankuri(te) spetsifikatsioon (sh seadmega seonduvad ohutusmeetmed lekke vms õnnetuse korral)? Tanklas kasutatakse tootja Wayne Dresser tankurit C44, mis on varustatud bensiiniaurude regenereerimise süsteemiga.
Tankimispüstolid on varustatud auto kütusepaagi ületäitmist välistava blokeerimisseadeldisega ja kaitseklappidega, millised sulgevad kütuse voolamise avariiolukorras.
Tankur on tundlik imutorustikes tekkiva hõrenduse suhtes ning väiksemagi imutorustiku või selle liidendi lekke korral lakkavad töötamast normaalrežiimil
2. Tankimiste eeldatav sagedus ja keskmine kogus (võin kasutada analoogide andmeid, N: ca 200 korda kuus ja 60l/kord)? 160 m3 kuus, 20m3 korraga
3. Mahuti kirjeldus (sh mahuti paigalduse kirjeldus; laadimise kirjeldus: maandus, ühenduse turvalisuse tagamine, bensiinide puhul gaasitagastus jms)?
Tanklasse on planeeritud 1 maa-alust topeltseinaga mahutit 5-liiki kütusele: bensiin 95, 98, diisel, adblue, klaasipesu. Mahutid on varustatud surubaasil töötava alarmsüsteemiga. Alarmsüsteemi keskseade DL330FC asub hooldehoones ja on ühendatud plasttorude kaudu (2 toru igast mahutist) mahutite seinte vahele jääva kontrollruumiga. Surve langus kontrollruumis registreeritakse keskseadmes, milline annab sellisel juhul vastava heli-ja visuaalse alarmi.
Mahutid on varustatud ületäiteanduritega, milliste eesmärk on välistada mahutite ületäitmine kütuse mahalaadimisel.
Ületäiteandurite pistikupesad on välja toodud täitekappidesse. Enne kütuse mahalaadimise alustamist ühendatakse kütuseauto mahalaadimise juhtsüsteem vastava juhtme abil ületäiteanduri pistikupesaga. Mahuti ületäitumise ohu korral saadab ületäiteandur signaali kütuseveoki mahalaadimise juhtsüsteemi, kütuseauto mahalaadimisklapp sulgub ning kütuse mahalaadimine peatub.
Bensiinimahuti on ühendatud gaasitagastussüsteemiga (Vapour Recovery stage 1, VR1), ilma seda kasutamata on keelatud bensiini mahalaadimine.
Mootorbensiini maksimaalne aastane laadimiskäive on 2000 m³.
4. Mahuti täitmise keskmine teostamise sagedus (N: kord kuus)? Vt pos 2
5. Mahuti täitmiseks kasutatava tsisterni suurus (kubatuur) bensiinil ja diislikütusel? 10 m3 diisel, 10m3 bensiin
6. Kuidas on korraldatud õli- ja liivapüüduri täituvuse korral sellekohase teabe edastamine (elektrooniline signaal kuhugi/kellelegi, kohapealne regulaarne jälgimine vms)? elektrooniline signaal hooldehoonesse, kus hooldemees regulaarselt jälgib
7. Kuidas on korraldatud üldine turvalisus tanklas:
- videovalve ja selle signaali jälgimine? Elektrooniline valve tankeritele ja hooldehoonele, videosid vaadatakse kahju tekkimisel salvestist.
- liikluskorraldus tanklas (ühesuunaline)?vaata plaanilt
- tankuri(te)le otsasõidu vältimise meetmed (otsasõidupiirded/torud) otsasõidu piirded.