Asja number: | EPD-22-0639 |
Kirja saaja: |
|
Organisatsioon: | Arhitektuuribüroo Korrus OÜ |
Kirja: |
|
Saatja: | Tartu Linnavalitsus Arhitektuuri ja ehituse osakond |
Teema: | Iirise 1, 3, 5 ehitusloa taotlus ridaelamute püstitamiseks + Iirise 1, 3, 5, 6, 8, 10, 12 ehitusteatis (5 tk) piirdeaia püstitamiseks |
Koostaja: | 7361254 Kristi.Ernits@tartu.ee |
Registreeritud: | 08.07.2022 |
Seisund: | Allkirjastatud | Saadetud: | 08.07.2022 |
Edastamise meetod: | E-post |
Failid: | Arhitektuuri_ja_ehituse_osakond_Kiri_20220708_EPD-22-0639.asice ( 151 kb ) |
Seotud dokumendid: |
Asja sisukord
|
Arhitektuuribüroo Korrus OÜ | Meie 08.07.2022 nr 7-1/EPD-22-0639 |
Arhitektuuri- ja linnakujundusteenistuse arhitekt Margit Savisaar:
Iirise 1
1. Seletuskiri – p 2.3 parkimine – 28 kohta? – kummagi hoone ette 14 – kinnistul võib olla 1 hoone (DP)!?
a) p 2.16 – parkimiskohtade arv.
b) p 3.9.4 – täiendada trepi infot (trepivalem)
2. Varjualune on pigem abihoone – puudub ehitusalane informatsioon
3. Asendiplaanile lisada projekteeritava hoone (gabariidid) horisontaalne sidumine kinnistu piiridest. Praegu on joonisel mingid arusaamatud lillad nooljooned ?
4. plaanid
a) Terrassil vundament on või ei ole (seletusk), kui on siis lisada ka puurvaiade asukohad koos hor sidumisega AR-5-03-le.
b) Telgede 1-3 vahel konstruktsioonide sidumine puudulik (nt trepihallid – suht oluline, jne), lisada terrassi mõõdud. Pindalad ei ole kontrollitavad.
c) Sama lugu ka II korrusel hoone keskel olevad ruumid sidumata (leil, trepihall…).
d) I korrus - lisada trepi elutoa poolsel küljele piire.
e) katuseplaan – kas puitribistiku lühim külg on vaba mõõduga – täiendada.
f) Lõikel täiendada vertikaalset sidumist, sh maa-alune osa (vund); lisada II korrusel trepiava ohutuspiire.
Lõikel võiks olla ka trepivalem.
g) II korruse french-akendele lisada ohutuspiire (lukustamisest võib väheks jääda)
Iirise 3
1. Seletuskiri – p 2.3 parkimine – 28 kohta? – kummagi hoone ette 14 – kinnistul võib olla 1 hoone (DP)!?
a) p 2.16 – parkimiskohtade arv.
b) p 3.9.4 – täiendada trepi infot (trepivalem)
2. Varjualune on pigem abihoone – puudub ehitusalane informatsioon
3. Asendiplaanile lisada projekteeritava hoone (gabariidid) horisontaalne sidumine kinnistu piiridest ja liigendatus.
4. plaanid
a) Vundamendi joonisele lisada vundamentide liigendatuse mõõtkett. Terrassil vundament on või ei ole (seletusk), kui on siis lisada ka puurvaiade asukohad koos hor sidumisega AR-5-03-le.
b) Telgede 1- 3 vahel konstruktsioonide sidumine puudulik (nt trepihallid – suht oluline, jne), lisada terrassi mõõdud. Pindalad ei ole kontrollitavad.
c) Sama lugu ka II korrusel hoone keskel olevad ruumid sidumata (leil, trepihall…).
d) I korrus – lisada trepi elutoa poolsel küljele piire.
e) Lõikel täiendada vertikaalset sidumist, sh maa-alune osa (vund); lisada II korrusel trepiava ohutuspiire. Lõikel võiks olla ka trepivalem. Liigendatud hoone puhul oleks lõikele märgitud teljed abiks joonise lugemisel.
f) Vaatel 1 on vahesein märgitud nr 11!? Pigem tahaks teada, millest need vaheseinad on. …ja mida märgib nr 14.
Iirise 5
1. Seletuskiri – p 2.3 parkimine – 28 kohta? – kummagi hoone ette 14 – kinnistul võib olla 1 hoone (DP)!?
a) p 2.16 – parkimiskohtade arv, kinnistu pindala ja täisehitus.
b) p 3.9.4 – täiendada trepi infot (trepivalem
2. Varjualune on pigem abihoone – puudub ehitusalane informatsioon
3. Asendiplaanile lisada projekteeritava hoone (gabariidid) horisontaalne sidumine kinnistu piiridest.
4. plaanid
a) Terrassil vundament on või ei ole (seletusk), kui on siis lisada ka puurvaiade asukohad koos hor sidumisega AR-5-03-le.
b) Telgede 1-3 vahel konstruktsioonide sidumine puudulik (nt trepihallid – suht oluline, jne), lisada terrassi mõõdud. Pindalad ei ole kontrollitavad.
c) Sama lugu ka II korrusel hoone keskel olevad ruumid sidumata (leil, trepihall…).
d) I korrus - lisada trepi elutoa poolsel küljele piire.
e) katuseplaan – kas puitribistiku lühim külg on vaba mõõduga – täiendada.
f) Lõikel täiendada vertikaalset sidumist, sh maa-alune osa (vund); lisada II korrusel trepiava ohutuspiire.
Lõikel võiks olla ka trepivalem.
g) II korruse french-akendele lisada ohutuspiire (lukustamisest võib väheks jääda).
Lubade- ja registriteenistuse spetsialist Marit Mõts:
1. EHR taotlusel tehnilistes andmetest kustutada energiaallika liik: elekter.
Geodeesiateenistuse juhataja-peageodeet Marju Kiisla:
1. Iirise tn 1 projekti asendiplaanidel (arhitektuurse osa asendiplaani, tehnovõrkude koondplaan) puuduvad osad nõuetekohased geodeetilise alusplaani joonleppemärgid/joonetüübid (nt madal- ja kõrgepingemaakaablid, õhuliinid jne). Geoaluse joonleppemärgid peavad vastama majandus- ja taristuministri 14.04.2016. a määrusele nr 34 "Topo-geodeetilisele uuringule ja teostusmõõdistamisele esitatavad nõuded". Rohkem infot, kuidas tagada geodeetilise alusplaani joonleppemärkide korrektne kuvamine projekti asendiplaani koostaja CAD programmis (AutoCAD või Microstation) ning vajalikud ressursifailid saab alla laadida siit: http://egu.ee/mkm-maarus. Leppemärkide kujud on ära toodud viidatud määruse lisas 2. Muid tarkvarasid kasutades tuleb sama tulemuse saavutamiseks kasutada ilmselt muid meetodeid.
Järelevalveteenistuse juhataja Andres Aint:
Iirise 1 Kontrollitud energiamärgise number on 2211569/02214:
1. ehitusloa taotlusel kustutada energiaallika realt elekter;
2. projekteerida elamule elektriauto laadimistaristu (igale parkimiskohale). Elektriauto laadimistaristu on juhtmetaristu või laadimispunkt või kombinatsioon juhtmetaristust ja laadimispunktist. Elektriauto juhtmetaristu on kaablikaitsetoru, millesse on võimalik panna elektrikaabel laadimispunti paigaldamiseks. Elektriauto laadimispunkt on laadimistaristu liides, millega on võimalik laadida korraga ühte elektrisõidukit või vahetada korraga ühe elektrisõiduki aku. Elektriauto laadimistaristu projekteerimist tuleb kajastada ka ehitusprojekti elektripaigaldise ja energiatõhususe osade seletuskirjades. Lisaks tuleb asendiplaanil ära näidata elektriauto laadimistaristu;
3. ehitusprojekti energiatõhususe osa seletuskirja kohta tehtud märkused (andmed peavad olema kooskõlas energiaarvutustes kasutatavate andmetega):
- märkida paigaldatava soojuspumba minimaalne nominaalne soojusvõimsus ja ruumide küttekoormus (arvutuslikul välisõhu temperatuuril);
- kajastada elektriauto laadimistaristu projekteerimist.
Iirise 3 Kontrollitud energiamärgise number on 2211569/02215:
1. ehitusloa taotlusel kustutada energiaallika realt elekter;
2. projekteerida elamule elektriauto laadimistaristu (igale parkimiskohale). Elektriauto laadimistaristu on juhtmetaristu või laadimispunkt või kombinatsioon juhtmetaristust ja laadimispunktist. Elektriauto juhtmetaristu on kaablikaitsetoru, millesse on võimalik panna elektrikaabel laadimispunti paigaldamiseks. Elektriauto laadimispunkt on laadimistaristu liides, millega on võimalik laadida korraga ühte elektrisõidukit või vahetada korraga ühe elektrisõiduki aku. Elektriauto laadimistaristu projekteerimist tuleb kajastada ka ehitusprojekti elektripaigaldise ja energiatõhususe osade seletuskirjades. Lisaks tuleb asendiplaanil ära näidata elektriauto laadimistaristu;
3. ehitusprojekti energiatõhususe osa seletuskirja kohta tehtud märkused (andmed peavad olema kooskõlas energiaarvutustes kasutatavate andmetega):
- märkida paigaldatava soojuspumba minimaalne nominaalne soojusvõimsus ja ruumide küttekoormus (arvutuslikul välisõhu temperatuuril);
- kajastada elektriauto laadimistaristu projekteerimist.
Iirise 5 Kontrollitud energiamärgise number on 2211569/02216:
1. ehitusloa taotlusel kustutada energiaallika realt elekter;
2. projekteerida elamule elektriauto laadimistaristu (igale parkimiskohale). Elektriauto laadimistaristu on juhtmetaristu või laadimispunkt või kombinatsioon juhtmetaristust ja laadimispunktist. Elektriauto juhtmetaristu on kaablikaitsetoru, millesse on võimalik panna elektrikaabel laadimispunti paigaldamiseks. Elektriauto laadimispunkt on laadimistaristu liides, millega on võimalik laadida korraga ühte elektrisõidukit või vahetada korraga ühe elektrisõiduki aku. Elektriauto laadimistaristu projekteerimist tuleb kajastada ka ehitusprojekti elektripaigaldise ja energiatõhususe osade seletuskirjades. Lisaks tuleb asendiplaanil ära näidata elektriauto laadimistaristu;
3. ehitusprojekti energiatõhususe osa seletuskirja kohta tehtud märkused (andmed peavad olema kooskõlas energiaarvutustes kasutatavate andmetega):
- märkida paigaldatava soojuspumba minimaalne nominaalne soojusvõimsus ja ruumide küttekoormus (arvutuslikul välisõhu temperatuuril);
- kajastada elektriauto laadimistaristu projekteerimist.
Vastavalt haldusmenetlusseadusele §15 lg 2, kui isik jätab koos taotlusega esitamata nõutud andmed või dokumendid või kui taotluses on muid puudusi, määrab haldusorgan taotluse esitajale esimesel võimalusel tähtaja puuduste kõrvaldamiseks, selgitades, et tähtpäevaks puuduste kõrvaldamata jätmisel võib haldusorgan jätta taotluse läbi vaatamata.
Anname Teile käesoleva kirjaga tähtaja puuduste kõrvaldamiseks ja palume viia esitatud dokumendid eelnimetatud nõuetega vastavusse ja esitada parandatud ehitusprojekt koos ehitusloa taotlusega hiljemalt 03.10.2022.
Palume Teil dokumendid esitada digitaalselt allkirjastatult läbi ehitisregistri www.ehr.ee (Ehitusprojekti dokumentide digitaalsel esitamisel arvestada juhendit "Ehitusprojekti dokumentide vormistamise nõuded ehitusloa elektroonilisel taotlemisel", mis on kättesaadav https://www.mkm.ee/ehitus-ja-elamumajandus/juhendid#ehitusprojekti-dokum).
Puuduste tähtajaks kõrvaldamata jätmisel võib linnavalitsus jätta taotluse läbi vaatamata.
Lugupidamisega 7361254 Kristi.Ernits@tartu.ee |