Määrus: Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengukava aastateks 2004-2007 kinnitamine

Akti väljaandja: Tartu Linnavolikogu
Akti liik: Määrus
Teema: Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengukava aastateks 2004-2007 kinnitamine
Reg. number: 43
Seisund: Allkirjastatud
Vastuvõtmise kp: 22.10.2003
Jõustumise kp: 01.11.2003
Seosed: Tunnistab kehtetuks Tartu Linnavolikogu 29. juuni 1999. a määruse nr 94
Failid: lvk5m_0043.pdf ( 5229 kb )





Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengukava aastateks 2004 – 2007


Tartu 2003

Sisukord


Sisukord

Sissejuhatus

1. Kasutatavad põhimõisted

2. Hariduse arengusuundumused

3. Visioon

4. Missioon

5. Munitsipaalõppeasutuste süsteemi toimimise põhieesmärk

6. Tartu munitsipaalõppeasutuste süsteemi olukorra kirjeldus

7. Tartu munitsipaalõppeasutuste arengustrateegia põhiseisukohad

8. Munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengu põhimõtted

9. Munitsipaalõppeasutuste süsteemi arenduseesmärgid ja saavutustasemed

Lisa 1. Tartu linna munitsipaalõppeasutuste nimekiri

Lisa 2. Arengukava koostamises osalenute nimekiri

10. Tegevuskava aastateks 2004-2007

Sissejuhatus

Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengukava aastateks 2004-2007 on Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengut ja rahastamist suunav dokument. Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi moodustavad 27 koolieelset lasteasutust, 21 üldhariduskooli ja 1 kutseõppeasutus (Lisa 1). Käesolev arengukava käsitleb Tartu linna poolt kavandatavaid hariduslikke taotlusi, eesmärke ja nende saavutamise teid alushariduses, üldhariduses ning kutsehariduses. Arengukava koostamise aluseks on Tartu arengustrateegia aastani 2012. Käesolevas arengukavas on arvestatud Tartu linna kuritegude ennetamise arengukavas ja sotsiaalhoolekande arengukavas haridussüsteemile seatud ülesannetega, täpsemalt on tegevused planeeritud vastavates sektorarengukavades.

Käesolev arengukava ei käsitle hariduse sisu ega õppe- ja kasvatuskorraldust munitsipaalõppeasutustes, kuna riik on määratlenud hariduse sisu põhikooli ja gümnaasiumi riiklikus õppekavas ja alushariduse raamõppekavas ning sätestanud õppe- ja kasvatuskorralduse seadustes ja teistes õigusaktides. Kohalik omavalitsus tagab Tartu linna elanikele võimaluse omandada alus-, üld- ja kutseharidus ning kindlustab linna munitsipaalõppeasutuste majandusliku teenindamise ja finantseerimise.

Arengukava koostamine toimus demokraatliku protsessina, kuhu olid kaasatud Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna töötajad, linna õppeasutuste sh Tartu Ülikooli, tööandjate, lapsevanemate ja õpilaste esindajad. Haridusosakonna juhataja moodustas arengukava töö koordineerimiseks juhtrühma järgmises koosseisus: Eda Anton, Maira Bogdanova, Ulvi Müürsepp, Meeri Tampere, Avo Veermäe. Arengukava väljatöötamist juhtis Geomedia OÜ konsultant Rivo Noorkõiv. Arengukava koostamises osalenute nimekiri on esitatud lisas 2.

Arengukava koosneb sissejuhatusest, põhimõistetest, visioonist, missioonist, olukorra kirjeldusest, haridusstrateegia põhiseisukohtadest, linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengu põhimõtetest, eesmärkidest, ülesannetest, tulemusnäitajate ja saavutustasemete kirjeldusest ning tegevuskavast aastateks 2004-2007, kokku 19 lehekülge teksti, tabeleid ja lisasid. Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengukava aastateks 2004–2007 on aluseks hariduse finantseerimisele. Arengukava tegevuste koostamisel lähtuti Tartu Linnavalitsuse konservatiivsest rahastamispoliitikast.

Arengukava elluviimist hinnatakse selles esitatud tulemusnäitajate alusel üks kord aastas, märtsis. Arengukava täitmisele annab hinnangu Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna poolt moodustatud komisjon. Tulenevalt komisjoni hinnangust ja ettepanekutest viiakse käesolevasse arengukavasse täiendused ja parandused, mis saavad Tartu Linnavalitsusele aluseks munitsipaalõppeasutuste süsteemi edasise arengu suunamisel.



1. Kasutatavad põhimõisted



Haridussüsteem

koosneb kahest alasüsteemist:
1) haridus, mis on kujundatud hariduse ülesannete ja tasemete alusel;
2) haridusasutused kui hariduse eesmärke elluviivad organisatsioonid.


Munitsipaalõppeasutuste süsteem


on Tartu linna omandis olevad õppeasutused, mille ülesanne on hariduslike eesmärkide saavutamine ja elanikele õpivõimaluste loomine (õppeasutuste-, õppekavade- ja tugisüsteem).


Haridustasemed


Vastavalt haridusseadustele eristatakse järgmisi haridustasemeid: alusharidus, põhiharidus, keskharidus ja kõrgharidus. Keskharidus jaguneb üldkeskhariduseks (omandatakse gümnaasiumis) ja kutsekeskhariduseks (omandatakse kutseõppeasutuses).


Õpikeskkond


on õpilaste teadmiste ja oskuste arendamiseks ning õpimotivatsiooni tõstmiseks loodud vahendid (virtuaalne või reaalne, füüsiline, pedagoogiline, psühholoogiline).


Õppevormid


Õppevorm iseloomustab õppuri suhet õppeprotsessiga. Õppevormideks on statsionaarne õpe (päevane ja õhtune vorm) ja mittestatsionaarne õpe (eksternõpe, kaugkoolitus).


Hariduse kvaliteet


on omandatud hariduse sisu ja mahu vastavuse määr õppe eesmärkidele ja kehtestatud haridusstandarditele.


Hariduslik erivajadus (HEV)


on õppijate erinevus võimetelt, taustalt ja isikuomadustelt sedavõrd, et nende õppimisvajadusi on raske rahuldada harjumispärasel viisil ja tavalises õpikeskkonnas.


Elukestev õpe


on elu jooksul ettevõetud õppetegevused, eesmärgiga parandada oma teadmisi, oskusi ja kompetentsi vastavuses iseenda, ühiskonna ja tööturu vajadustega, seda nii formaalsel kui informaalsel kujul.


Seiresüsteem


regulaarne hariduse arenguliste muutuste ja ressursside kasutamise jälgimine ja hindamine, algse ja hilisema tegeliku olukorra vahelise muutuse võrdlemine soovitud väljundiga. Eesmärgiks on hinnata, kuivõrd on saavutatud püstitatud eesmärgid ja täidetud kokkulepitud ülesanded. Aruandlusest teavitatakse avalikkust regulaarselt.


Tugisüsteemid


Haridussüsteemi tugistruktuuri moodustavad õppetegevuse infrastruktuur; haridustöötajate koolitus; õppurite, lapsevanemate ja haridustöötajate teavitamis- ja nõustamissüsteem; õppurite sotsiaalsete tagatiste süsteem; haldusstruktuur; haridusuuringute süsteem.


Tulemusnäitajad


on indikaatorid, mille kaudu mõõdetakse käesoleva arengukava elluviimist ja selle mõju Tartu linna munitsipaalõppeasutuste süsteemi arengule.
VÕIMALUSED (O)
    • Lisaressursid projektide kaudu
    • Õppeasutused ülikoolide uurimis- ja praktikabaasidena
    • Uued õppimise ja õpetamise tehnoloogiad
    • Haritlaste suur osakaal linna elanikkonnas
    • Lastevanemate huvi hariduselu vastu
    • Tööandjate soov haridussüsteemiga koostööks
    • Andekad õpilased teistest piirkondadest
OHUD (T)
    • Riiklike haridusinvesteeringute vähenemine
    • Elanike majandusliku ja sotsiaalse kihistumise suurenemine
    • Laste arvu vähenemine
    • Tasulise hariduse osakaalu suurenemine
    • Hariduse korraldamise mittevastavus õpiühiskonna vajadustele, hariduspoliitika lähtub liigselt hetkevõimalustest
    • Paremad rakendusvõimalused andekatele noortele väljaspool Tartut
    • Koolis õpetatavad väärtused ei kinnistu ühiskonnas
    • Turvalisuse vähenemine
    • Ettevõtjad ei tähtsusta töötajate täiendõpet
TUGEVAD KÜLJED (S)
    • Kõikide haridustasemete olemasolu
    • Konkurentsivõimelised haridustulemused
    • Omanäolised koolid
    • Õppeasutuste hea maine
    • Andekad lapsed ja õpilased
    • Asjatundlikud pedagoogid
    • Kutsekoolides uute erialade avamine
    • Laste erivajadustega arvestamine
    • IKT laialdane kasutamine
SO-strateegia:
    • Esitada haridusprojekte lisaressursside taotlemiseks
    • Kujundada omanäolised, uuenduslikud ja kaasaegsel tehnoloogial toimivad kõrge konkurentsivõimega õppeasutused
    • Laiendada andekate ja HEV laste õppimisvõimalusi, korraldada pedagoogilise kaadri täiendõpet koostöös ülikoolidega
    • Rakendada uutel infotehnoloogiatel põhinevaid õppimis- ja õpetamismeetodeid
    • Komplekteerida kutsekoolides uusi õpperühmasid koostöös tööandjatega
    • Kaasata ülikoolide, ettevõtjate ja linnaelanike loovressurss haridussüsteemi konkurentsivõime suurendamiseks ja koolilõpetajate töölejäämiseks Tartus
ST-strateegia:
    • Konkurentsivõimelistele haridustulemustele toetudes esitada taotlusi ja projekte riiklike investeeringute saamiseks ja lisaressursside hankimiseks
    • Omanäoliste koolide, asjatundlike pedagoogide ja andekate õpilaste koostöös hoida ära andekate noorte lahkumist Tartust ja luua eeldused laste koolitulekuks teistest piirkondadest
    • IKT laialdase kasutamise abil muuta hariduse korraldamise mallid õpiühiskonna vajadustele vastavaks
    • Arvestada enam laste erivajadusi, et suurendada nende turvalisust
    • Avada uusi erialasid ja suurendada kohtade arvu kutsehariduses, et suurendada tasuta kutsehariduse osakaalu
    • Suurendada õppeasutuste orientatsiooni tööturu vajadustele ja toetada ettevõtjate poolset täiendõppe väärtustamist
NÕRGAD KÜLJED (W)
    • Hooned ei vasta kaasaja nõuetele
    • Omaniku prioriteedid on lühiajalised ja kiiresti muutuvad
    • Õpilaste ja täiskasvanute nõustamissüsteem ei vasta vajadustele
    • Inventar on amortiseerunud
    • Koolid teevad omavahel vähe koostööd
    • Turvalisus puudub (vargused, narkootikumid)
    • Hariduse liigne orienteeritus kõrgkoolile
    • Pearaha soosib suuri klassikomplekte ja koolide ületäituvust
    • Kesklinna piirkonnas koolihoonete ületäituvus(2 vahetust)
    • Põhikoolist väljalangenutega ei tegeleta
    • Koolid püüavad säilitada status quod
    • Töökohti koolilõpetajatele vähe
    • Erivajadustega inimestele vähe võimalusi kutseõppeks
    • Pedagoogide kaader vananeb
WO-strateegia:
    • Projektide kaudu hankida lisaressursse õppeasutuste majandusliku baasi tugevdamiseks ja kesklinnas paiknevate koolide ületäituvuse vähendamiseks
    • Ülikoolide uurimustele toetudes kujundada prioriteedid haridussüsteemi arenguks
    • Tööandjatega koostöös parandada kutsehariduse mainet, et vältida noorte liigset orienteeritust kõrgkoolidele
    • Tööandjatega koostöös laiendada erivajadustega inimeste kutseõppe võimalusi
    • Ülikoolidega koostöös kaasajastada pedagoogide töömeetodeid ja koolitada õpilaste ja täiskasvanute nõustajaid
    • Kasutada infotehnoloogia uusi võimalusi nõustamissüsteemi edasiarendamiseks
WT-strateegia:
    • Tartu õppeasutuste heast mainest lähtuvalt taotleda investeeringuid hoonete kaasaja nõuetele vastavusse viimiseks
    • Kaasata ülikoolide, ettevõtjate ja linnaelanike loovressurss haridussüsteemi arendamisse, muuta omaniku haridusprioriteedid ja hariduspoliitika läbipaistvamaks ja stabiilsemaks
    • Taotleda projektide kaudu lisaressursse haridusse, et vähendada õppurite sotsiaalset kihistumist ja suurendada turvalisust
    • Tööandjatega koostöös parandada kutsehariduse mainet, et muuta riigi hariduspoliitika pikemaajalisele perspektiivile orienteerituks ja vältida liigset kõrghariduse kesksust

Lisa 2. Arengukava koostamises osalenute nimekiri

Tegevus
Aeg ja maksumus (EEK)
Teostaja
Finantseerimisallikas
2004
2005
2006
2007
1
2
3
4
5
6
7
8
E
OPTIMAALNE ÕPPEASUTUSTE VÕRK
Ü
1. Õppeasutuste täituvuse ülevaatamine ja korrigeerimine
T
1.1 Koolide teeninduspiirkondade korrigeerimiseks uuringute ja analüüside teostamine
X
HO, LPMKO
Jooksvad kulud
T
1.2. Teeninduspiirkondade korrigeerimine
X
HO
Jooksvad kulud
T
1.3. Haridusasutuste hoonete täituvuse analüüsimine
X
X
X
X
HO
Jooksvad kulud
T
1.4. Koolieelsetesse lasteasutustesse laste vastuvõtu ja lahkumise uue korra väljatöötamine
X
HO
Jooksvad kulud
T
1.5. Klassitäituvuse 24 õpilast I klassis kehtestamine 1
X
Ü
2. Koolide ümberkujundamise ettevalmistamine
T
2.1. Vastavate uuringute ja analüüside läbiviimine
X
HO, TÜ
Linna eelarve
T
2.2. Lastevanemate ja hoolekogude küsitlus
X
HO
Linna eelarve
T
2.3. Koolivõrgu muutmisprotsessi ettevalmistamine
X
HO
Jooksvad kulud
T
2.4. Tartu Annemõisa Kooli tegevuse lõpetamine
X
HO
Linna eelarve
E
KAASAEGNE ÕPIKESKKOND
Ü
3. Õppemateriaaltehnilise baasi kaasajastamine
T
3.1. Lasteaedade õppekava toetavate projektide finantseerimine
200 000
200 000
200 000
200 000
HO
Linna eelarve
T
3.2. Koolide õppekava toetavate projektide finantseerimine
525 000
525 000
550 000
550 000
HO
Linna eelarve
T
3.3. Üldhariduskoolide varustamine kaasaegsete õppevahenditega vastavalt õppekavadele ja koolide raamatukogude kaasajastamine
531 500
550 000
600 000
600 000
HO
Linna eelarve
T
3.4. TKHK raamatukogu väljaehitamine
2 600 000
TKHK*
Phare/Linna eelarve
T
3.5. TKHK varustamine kaasaegsete õppevahenditega
8 000 000
300 000
1 000 000
1 000 000
HO, TKHK
Phare/Linna eelarve
T
3.6. Ehituskeskuse loomine ehituserialade täiendõppeks
2 500 000
HO, TKHK
Linna eelarve,
omavahendid
T
3.7. TKHK õppebaasi ja õppematerjalide ettevalmistamine
2 900 000
2 875 000
5 000 000
5 000 000
HO, TKHK
Linna eelarve/Phare
Ü
4. Haridustöötajate täiendõppe toetamine
T
4.1. Haridusasutuste hindamisalase koolituse korraldamine
X
HO
Linna eelarve
T
4.2. TKHK uute erialade õpetajate ettevalmistamine
420 000
250 000
TKHK
Phare/Linna eelarve
T
4.3. HEV õpilaste kutseõpperühmade õpetajate ettevalmistamine
100 000
100 000
TKHK
Phare/Linna eelarve
T
4.4. Haridusjuhtide reservi koolitamine
100 000
100 000
HO
Linna eelarve
Ü
5. IKT infrastruktuuri arendamine
T
5.1. Koolides arvuti- ja multimeediaklasside avamine, täiendamine ja varustamine infotehnoloogiavahenditega
2 000 000
2 000 000
2 000 000
2 000 000
Tartu LV
Linna eelarve
T
5.2. Lasteaedade info- ja kommunikatsioonitehnoloogia vahendite uuendamine
500 000
500 000
500 000
Tartu LV
Linna eelarve
T
5.3. Koolide lokaalvõrkude arendamine.
1 200 000
1 000 000
1 000 000
1 000 000
Koolid
Linna eelarve
T
5.4. Uuringu läbiviimine e-gümnaasiumi avamiseks
80 000
HO
Linna eelarve
Ü
6. Ühtse infosüsteemi loomine
T
6.1. Hariduse arenguks ja korralduseks vajalike andmebaaside arendamine ja haldamine.
X
X
X
X
HO
Jooksvad kulud
T
6.2. Ühtse koolihaldustarkvara juurutamine ja arendamine koolides.
X
X
X
X
HO, koolid
Tiigrihüppe
Sihtasutus
Ü
7. Hariduse juhtimise parandamine
T
7.1. Haridusasutuste töötulemuste hindamis- ja seiresüsteemi loomine
X
HO
Jooksvad kulud
E
TURVALINE ÕPIKESKKOND
Ü
8. Uute hoonete ehitamine
T
8.1. Kesklinna Lastekeskuse laiendamine
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
8.2. Lasteaed Sirel laiendamine
1 200 000
T
8.3. Herbert Masingu Kooli õpilaste õppimistingimuste parandamine
15 000 000
HO
Linna eelarve
T
Kesklinna Kooli juurdeehitus
15 000 000
HO
Linna eelarve
Ü
9. Olemasolevate hoonete renoveerimine (kap. rem)
T
9.1. Koolide köökide renoveerimine (Raatuse, Veeriku, Annelinna ja Kunstigümnaasium)
5 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.2. Mart Reiniku Gümnaasiumi renoveerimine
2 000 000
3 000 000
2 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.3. Karlova Gümnaasiumi renoveerimine
1 500 000
2 500 000
2 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.4. Kesklinna Kooli renoveerimine
1 500 000
1 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.5. Puškini Gümnaasiumi renoveerimine
2 000 000
2 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.6. Kivilinna Gümnaasiumi renoveerimine
2 000 000
2 000 000
5 000 000
4 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.7. Raatuse Gümnaasiumi renoveerimine
1 700 000
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.8. Forseliuse Gümnaasiumi renoveerimine
1 000 000
2 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.9. Kroonuaia Kooli renoveerimine
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.10. Miina Härma Gümnaasiumi renoveerimine
2 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.11. Descartes´i Lütseumi renoveerimine
3 000 000
3 000 000
2 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.12. Annelinna Gümnaasiumi renoveerimine
2 000 000
2 000 000
1 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.13. Veeriku Kooli renoveerimine
1 000 000
2 500 000
1 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.14. Kommertsgümnaasiumi renoveerimine
3 500 000
3 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.15. Kunstigümnaasiumi renoveerimine
3 000 000
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.16. Slaavi Gümnaasiumi renoveerimine
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.17. TKHK (Kopli 1, Põllu 11) renoveerimine
3 000 000
3 000 000
3 000 000
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.18. Köökide seadmete vahetus (lasteaiad)
1 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.19. Köökide seadmete vahetus (koolid)
3 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.20. Majade kohandamine puuetega inimestele ligipääsetavateks (Lasteaed Pääsupesa ja TKHK)
200 000
1 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.21. Lasteaedade mänguväljakute korrastamine
500 000
500 000
500 000
HO
Linna eelarve
T
9.22. Lasteaedade remont, sh
T
9.22.1. Lastesõim Mesipuu
1 200 000
200 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.2. Kesklinna Lastekeskus
1 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.3. Lasteaed Pääsupesa
580 000
1 040 000
700 000
600 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.4. Lastepäevakodu Midrimaa
120 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.5.Tähtvere Lastepäevakodu
100 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.6. Lasteaed Nukitsamees
500 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.7. Lasteaed Piilupesa
450 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.8. Lasteaed Kivike
400 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.9. Lasteaed Päkapikk
360 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.10. Lasteaed Ristikhein
350 000
600 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.11. Lastepäevakodu Sass
100 000
300 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.12. Lastepäevakodu Helika
100 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.13. Lastepäevakodu Poku
450 000
350 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.14. Lasteaed Karoliine
350 000
450 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.15. Maarjamõisa Lastepäevakodu
300 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.16. Lastepäevakodu Annike
200 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.17. Lasteaed Tõruke
100 000
300 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.18. Lasteaed Meelespea
600 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.19. Lastepäevakodu Triinu ja Taavi
350 000
HO
Linna eelarve
T
9.22.20. Lastepäevakodu Kannike
350 000
HO
Linna eelarve
T
9.23. Ettekirjutuste täitmine
2 000 000
2 000 000
1 000 000
1 000 000
HO
Linna eelarve
T
9.24. Avariide likvideerimine
3 500 000
3 500 000
2 500 000
2 500 000
HO
Linna eelarve
T
9.25. Projekteerimine
1 000 000
500 000
700 000
700 000
HO
Linna eelarve
T
9.26. Küttesüsteemide survestamine
400 000
600 000
500 000
600 000
HO
Linna eelarve
Ü
10. Tugisüsteemide arendamine
T
10.1. Kutse- ja karjäärinõustamise süsteemi arendamine
X
X
X
X
HO
Jooksvad kulud
T
10.2. Tartu linna pedagoogilis- psühholoogilise nõustamise ja õpiabikeskuses õpilastele õpiabivõimaluste laiendamine ja õpetajate nõustamine
150 000
HO
Linna eelarve
T
10.3. Koolidesse koolipsühholoogi ja koolisotsiaaltöötaja (sotsiaalpedagoogi) ametikohtade loomine
1 500 000
HO
Linna eelarve
T
10.4. Kõikides haridusasutustes oma kuritegude ja narkomaania leviku ennetamise kava koostamine
X
haridusasutused
Jooksvad kulud
E
HARIDUSVALIKUTE VÕIMALUS
Ü
11. HEV õpilastele mitmekesisemad haridusvõimalused
T
11.1. HEV õpilastele kutseõpperühmade avamiseks uuringute korraldamine õppimisvajaduste ja töötamisvõimaluste osas
X
HO
Linna eelarve
T11.2. Vähemalt 2 lasteasutuses HEV lastele mängutoa loomine
105 000
105 000
HO
Linna eelarve
Ü 12. Õppimisvõimalused põhihariduseta (õpingud katkestanud) inimestele
T12.1. Koolikohustusliku ea ületanud õppijaile Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis 6. ja 7.klasside avamise ettevalmistamine ja klasside avamine
X
HO, Täiskasvanute Gümnaasium
Jooksvad kulud
T12.2. Põhihariduseta ja koolikohustuseast vanematele õppijatele Tartu Kutsehariduskeskuses 2 kutsealase eelkoolituse rühma avamine
X
HO, TKHK
Jooksvad kulud
Ü13. Erinevate valikute võimalus pärast põhikooli
T13.1. Koolitusvajaduse ja töötamisvõimaluse uuringute läbiviimine ning õpperühmade avamiseks ettevalmistuste tegemine
X
X
HO, TKHK
Jooksvad kulud
T13.2. Euroopa Liidu projektide kaasfinantseerimine
1 000 000
20 000 000
14 000 000
10 000 000
Tartu LV
Linna eelarve
T13.3. Kutsealase eelkoolituse korraldamine üldhariduskooli õpilastele
1 861 000
2 000 000
2 200 000
2 300 000
HO
Linna eelarve
Ü 14. Uued õppevormid täiskasvanute õppes
T14.1. Tartu Kutsehariduskeskuses on alustatud vähemalt 2 erialal kaugkoolituse läbiviimist
X
HO, TKHK
Jooksvad kulud
Kokku
75887000
66305000
77635000
62450450