E-post Fw: Pakkumuse kutse sügislehtede veoks

Asja number: RH-22-050
Vastutaja: Kaimar Kütt
Saaja: RAGN-SELLS AS
...@ragnsells.com
...@keskkonnateenused.ee
Teema: Fw: Pakkumuse kutse sügislehtede veoks
Saadetud: 15.09.2022
Seotud dokumendid:
Show details for Saadetud e-kirja tekstSaadetud e-kirja tekst
Hide details for Saadetud e-kirja tekstSaadetud e-kirja tekst


RAGN-SELLS AS



Meie nr 4-6/RH-22-050

Fw: Pakkumuse kutse sügislehtede veoks


Asja viide: RH-22-050

Tere

Edastan pakkumuskutse sügislehtede veoks.

Head soovides
Kaimar Kütt


Tartu Linnavalitsuse

linnamajanduse osakonna
linnapuhastuse peaspetsialist
517 0990






Saaja: RAGN-SELLS AS (10306958)
Suur-Sõjamäe 50
EE0014 TALLINN
Telefon: 4475755
Faks: 6060411
Muud osapooled: AS Eesti Keskkonnateenused
Artelli 15
10621 TALLINN
Teise osapoole number:
Teise osapoole kuupäev:
Registreeritud: 15.09.2022
Nende tähtaeg:
Väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Linnamajanduse osakond
Vastutav töötaja: Kaimar Kütt/LMO/Tartu
Koostaja andmed: Kaimar Kütt
7361226 Kaimar.Kutt@tartu.ee
Vormistaja: Kaimar Kütt/LMO/Tartu
Koopia:
Lisad:
Dokumendi liik: Kiri
Edastamise viis: E-post

Märkused:

Allkirjastamine:
Teavitatavad:

Lisandfailid:

Vormindamine:
Kasutatav PDF-plank: LMO värvilise vapiga
Päise kõrgus: 4
Aadressi - teema vahe: 2
Teema - teksti vahe: 2

Juurdepääs: A




RAGN-SELLS AS
Suur-Sõjamäe 50
EE0014 TALLINN

AS Eesti Keskkonnateenused
Artelli 15
10621 TALLINN

 
Pakkumuse kutse sügislehtede veoks
 
 15.09.2022 nr 4-6/RH-22-050
 

Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond teeb ettepaneku esitada hinnapakkumus riigihankele „Sügislehed 2022“(edaspidi Hange) vastavalt hankedokumendis ja selle lisades esitatud tingimustele.
1. Hanke üldandmed
1.1. Hankija: Tartu Linnavalitsuse, linnamajanduse osakond; aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, Eesti; telefon: (+372) 736 1270; e-post: lmo@tartulv.ee. 1.2. Hanke nimetus: Sügislehed 2022 (edaspidi Hange)
1.3. Pakkumusel tagatist ei nõuta.
1.4. Hanke tulemusena sõlmitava hankelepingu objektiks on puulehtede vedu Tartu linna kruntidelt kus puud asuvad eraisikutest krundiomanike puhastusalal vastavalt LISA II Töövõtuprogrammile.
1.5. Hanke eest vastutava isik: Kaimar Kütt; telefon: 736 1226; (+372) 517 0990; e-post: kaimar.kutt@tartu.ee .
1.6. Osalised pakkumused ja alternatiivsed lahendused ei ole lubatud. Pakkuja peab esitama pakkumuse kõikidele töödele.
2. Täiendavad tingimused pakkumuse esitamiseks
2.1. Pakkujal peab tööde teostamiseks omama kehtivat jäätmeluba jäätmete veoks.
2.2. Pakkuja esitab veograafiku 7 päeva jooksul peale Hankija poolt eduka Pakkuja väljaselgitamise teate saamist.
2.3. Juhul, kui pakkumuse allkirjastab isik või isikud, kes ei oma seadusest tulenevalt Pakkuja esindamise õigust, esitab Pakkuja koos pakkumusega volikirja Pakkuja esindamiseks;
2.4. Pakkujal ei tohi olla maksuvõlgnevusi riiklike ja kohalike maksude tasumise osas. Maksuvõlgnevuste puudumist kontrollib Hankija.
2.5. Pakkuja peab omama piisavalt transpordivahendeid ja töötajaid hankelepingu täitmiseks.
3. Tehniline kirjeldus ja maksetingimused
3.1. Töövõtu teostamisel peab Töövõtja järgima kõiki kehtivaid juriidilisi ja tehnilisi norme.
3.2. Tööde orienteeruv maht: 35 000 sajaliitrilist kotti. I veoring oktoobris ja II veoring novembris.
3.3. Hankija jätab enesele õiguse lükata tagasi kõik pakkumused või vähendada tööde mahtusid juhul, kui:
3.4. kõigi esitatud pakkumuste maksumused ületavad vastavaks tööks eelarves planeeritud rahalisi vahendeid;
3.5. Hankijast sõltumatute asjaolude tõttu ei ole Töövõtulepingu sõlmimine võimalik või selle sõlmimine on ebaotstarbekas;
3.6. ilmnevad asjaolud, mida ei olnud võimalik ette näha Hanke väljakuulutamise hetkeks ja mis võivad mõjutada Hanke tingimusi.
3.7. Hanke raames tellitavate tööde kirjeldus ja maksetingimused on toodud LISA III Töövõtulepingu projekt.
4. Pakkumuse vormistamine ja esitamine
4.1. Pakkumus esitada e-posti aadressile kaimar.kutt@tartu.ee hiljemalt 21.09 .
2022.a kell 15:00.
4.2. Pakkumus vormistada digitaalselt allkirjastatult.
4.3. Hankedokumentide sisu kohta saab huvitatud isik ja pakkuja selgitusi kirjalikul pöördumisel aadressil kaimar.kutt@tartu.ee
4.4. Hankija vastab esitatud küsimustele 2 tööpäeva jooksul selgituse saamise taotlusest arvates.
4.5. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete ja katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara töös.
4.6. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
4.7. Pakkumus ja kõik pakkumusele lisatavad dokumendid koostatakse eesti keeles ja pakkuja märgib oma pakkumises milline osa on ärisaladus.
5. Pakkumus koosneb järgnevas loetelus nimetatud dokumentidest:
5.1. Omakäeline kinnitus, et Pakkuja omab piisavalt transpordivahendeid ja töötajaid hankelepingu täitmiseks. Samas dokumendis esitada ülevaade kasutatava tehnika kohta;
5.2. Kui pakkumuse allkirjastab isik või isikud, kes ei oma seadusest tulenevalt Pakkuja esindamise õigust esitab Pakkuja koos pakkumusega volikirja Pakkuja esindamiseks;
5.3. Hinnapakkumus vastavalt LISA I.
6. Pakkumuse hind ja hindamiskriteeriumid
6.1. Pakkumuste hindamisel arvestatakse töö teostamise lõplikku maksumust ja lehekoti veo ühikhinda.
6.2. Pakkumuste hindamiskriteeriumiks on madalaim hind.
6.3. Maksimaalsed hindepunktid töö lõpliku maksumuse puhul on 8 punkti ; 100liitrise lehekoti veo ühikhinna puhul 2 punkti.
6.4. Teiste pakkujate punktid konkreetse hinna osas leitakse lähtudes järgmisest valemist: Punktide arv = Maksimaalsed hindepunktid x (Madalama hinnaga pakkumus / Hinnatavas pakkumuses pakutud hind). Iga pakkuja lõplik punktide arv leitakse kahe hinna lõikes saadud punktide kokku liitmisel täpsusega 2 kohta peale koma. Võrreldakse käibemaksuga hindasid. Pakkumused esitatakse eurodes täpsusega 2 kohta peale koma.
6.5. Edukaks pakkumuseks tunnistatakse pakkumuste hulgast pakkumus, millel on summaarselt kõige rohkem punkte.
6.6. Võrdsete punktide arvu korral eelistatakse väiksema töö lõpliku maksumusega pakkumust.
6.7. Kõik pakkumuse ettevalmistamise ja esitamisega seotud kulud katab Pakkuja.
6.8. Pakkumuse maksumused esitada eurodes.
7. Pakkumuste avamine
Pakkumuste avamine toimub pakkumuste esitamise tähtaja möödumisel 21.09.2022.a kell 15.00
8. Pakkumuste jõusoleku minimaalne tähtaeg
Pakkumuse jõusoleku tähtaeg on 60 kalendripäeva pakkumuste esitamise tähtajast arvates.


Lugupidamisega

(allkirjastatud digitaalselt)
Kaimar Kütt
linnapuhastuse peaspetsialist



Kaimar Kütt
7361226 Kaimar.Kutt@tartu.ee







Document IconLinnamajanduse_osakond_Kiri_20220915_RH-22-050.asiceType: application/octet-stream
Name: Linnamajanduse_osakond_Kiri_20220915_RH-22-050.asice