Saabunud kiri: Projekti "Tartu raudteejaama arendamine ja ligipääsetavuse suurendamine" infotablood

Asja number: VP-15-0069
Sari: 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus)
Teema: Projekti "Tartu raudteejaama arendamine ja ligipääsetavuse suurendamine" infotablood
Registreeritud: 14.04.2016
Kellele saadetud: Mihkel Vijar
Dokumendi liik: Kiri
Edastamise viis: E-post

Saatja:
Organisatsioon: Keskkonnainvesteeringute Keskus SA
Saatja kuupäev: 14.04.2016

Menetlemine:
Seisund: Lõpetatud
Vastutav töötaja: Anneli Säälik
Vastamise tähtaeg: 14.05.2016
Seotud dokumendid:
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord
Show details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:
Hide details for Saabunud kiri:Saabunud kiri:


Tere

Tänan kirja eest.

Teie kirjas nr 19-2/VP-15-0069 toodud põhjused raamhankes mitte osalemise kohta jäävad arusaamatuks. Infatabloode vandalismi risk ei vähene seetõttu, et need on hangitud Tartu Linnavalitsuse poolt ehk hooldamisega seotud kulud tuleks nii või teisiti kanda Linnavalitsusel. Lisaks on hetkel lahti 2 aastase garantii osa, nimelt on Saku Vallavalitsus teinud ettepanekud garantii tagamiseks 5 aasta ulatuses.

Raamhankes osalemise korral on võimalik tabloo Eesti Raudteele või Edelaraudteele (vastavalt kelle haldusalas tabloo asub) üle anda, see tähendab, et Linnavalitsusel puudub hooldamise kohustus. KIK-i siseselt on selgitamisel, kuidas lahendada toetuse saajaga seotud kohustuste temaatika, kuid usun, et ka siin on võimalik juriidiliselt korrektne lahendus leida.

Hankedokumentide koostamine on keerukas protsess, mis antud juhul tehakse suuresti toetuse saaja eest ära. See, et Tartus on veel peatusi, mis vajavad elektroonilist infotablood on omaette teema, sest KIK toetab taotluses toodud raudteepeatuse ja sellega seotud bussipeatuse infotabloo soetamist.

Kui Tartu linn soovib siiski tablood eraldi hankida, siis tuleb siin koolikalt jälgida riigihangete seaduse §4 lg 8. Lisaks tekib kohe küsimus, kas platvormil on elektrivool tagatud, kas hangitaks vaid asju (koos paigaldusega-RHS §4 lg 4) või on vajalik eelduste loomine läbi ehituslike tegevuste jne. Kogu projekti elluviimise raames tuleb jälgida, et ei rikutaks RHS §23 lg 1 toodud tingimusi.

Sellest tulenevalt soovitan ühishankes osalemist.

Head
Krisli Natka
projektikoordinaator




Narva mnt 7A Tallinn
Tel: 627 4333
GSM: 56635557

www.kik.ee/facebook
www.kik.ee/twitter
www.kik.ee

Hoian homset ja ei prindi seda e-kirja välja!

From: Enelin Paap [mailto:Enelin.Paap@raad.tartu.ee]
Sent:
Thursday, April 14, 2016 1:07 PM
To:
Keskkonnainvesteeringute Keskus; Ööle Janson; Mai.Vahtrik@elron.ee; andrus.noor@evr.ee; Krisli Natka
Subject:
Saadame teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi: Projekti "Tartu raudteejaama arendamine ja ligipääsetavuse suurendamine" infotablood

Saadame teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Linnamajanduse osakond

Dokumendi liik: Kiri

Dokumendi number: VP-15-0069 .

Dokumendi kuupäev: 14.04.2016

Teema: Projekti "Tartu raudteejaama arendamine ja ligipääsetavuse suurendamine" infotablood.


Kiri sisaldab digitaalselt allkirjastatud dokumenti DigiDoc (*.ddoc) formaadis. Dokumendi allkirja kontrollida ja allkirjastatud faili lugeda saab Digidoc'i kliendiga (
http://www.id.ee ) või DigiDocCheck portaalis : https://digidoccheck.sk.ee.

DigiDoc'i konteiner sisaldab samanimelist "
Portable Document Format" (pdf) vormingus faili. "Portable Document Format" (pdf) faile saab lugeda näiteks Adobe Acrobat Readeriga (http://www.adobe.com/)

(See attached file: Linnamajanduse_osakond_Kiri_20160414_VP-15-0069.bdoc)