Tartu Linnavalitsuse sotsiaal- ja tervishoiuosakond kutsub Teid esitama pakkumust hankele „Laste päevakeskuseteenuse ost 2021. aastal“ vastavalt hanketeates, hankedokumentides ja selle lisades sisalduvatele tingimustele. Tegemist on sotsiaalteenuse hankelepinguga riigihangete seaduse tähenduses, maksumusega alla 300 000 euro.
1. Üldsätted
1.1. Hanke nimetus: „Laste päevakeskuseteenuse ost 2021. aastal“.
1.2. Hanke objektiks on laste päevakeskuseteenuse ostmine Tartu linna põhikooliealistele lastele tähtajaga 01.01.2021-31.12.2021, millega tagada põhikooliealistele lastele õpiabi, toitlustamine sooja toiduga, sotsiaalsete oskuste arendamine ja järelevalve vähemalt 5 tunni jooksul igal tööpäeval, vastavalt hankedokumendi lisa 1 ja lisas 2 olevale teenuse kirjeldusele.
1.3. Vastavalt RHS § 28 on hange jaotatud osadeks ühe hankemenetluse raames ning Pakkuja võib esitada pakkumuse kas ühele, mitmele või kõikidele osadele.
1.4. Hange on jaotatud osadeks vastavalt teenuse ostmise vajadusele viies Tartu linna piirkonnas kokku viies keskuses:
1.4.1. osa I – Raadi-Ülejõe piirkond;
1.4.2. osa II – Ropka-Karlova piirkond;
1.4.3. osa III – Tammelinna piirkond;
1.4.4. osa IV – Tähtvere-Veeriku piirkond;
1.4.5. osa V – Annelinna piirkond.
1.5. Hanke läbiviijaks on Tartu Linnavalitsuse sotsiaal- ja tervishoiuosakond. Hanke eest vastutav isik on sotsiaal- ja tervishoiuosakonna lastekaitseteenistuse juhataja Kairi Avastu, tel 736 1319; e-post kairi.avastu@raad.tartu.ee.
1.6. Hanke läbiviimisel on eesmärgiks sõlmida eduka(te) Pakkuja(te)ga hankeleping(ud).
1.7. Hankemenetluse liik: pakkumiskutsemenetlus.
1.8. Alternatiivsed ega osalised pakkumused hanke osa sees ei ole lubatud.
1.9. Pakkumuse tagatist ei nõuta.
2. Hankemenetlusest kõrvaldamise alused
2.1. Hankija ei sõlmi pakkujaga hankelepingut ja kõrvaldab pakkuja hankemenetlusest, kui pakkuja suhtes esineb riigihangete seaduse § 95 lõikes 1 nimetatud asjaolusid.
2.2. Hankija kontrollib ise (tõendit ei pea esitama) riikliku maksuvõla puudumist ja andmeid maksuvõla tasumise ajatamise kohta Maksu- ja Tolliameti andmekogust vastavalt riigihangete seadusele, sh hankelepingu pakkujale allkirjastamiseks saatmise päeval.
3. Pakkujate kõrvaldamise alused ja nende asjaolude puudumist tõendavad dokumendid
3.1. Pakkuja peab hankemenetlusest kõrvaldamise asjaolude puudumise tõendamise kohta esitama järgmised dokumendid:
3.1.1. hankedokumendi vormi 1 kohase kinnituse, et pakkujal puuduvad riigihangete seaduse § 95 lõigetes 1 nimetatud asjaolud.
4. Pakkujale esitatavad kvalifitseerimise tingimused ja pakkuja kvalifikatsiooni tõendamiseks nõutavad dokumendid
Kvalifitseerimiseks esitatavad nõuded:
4.1.1. pakkuja peab olema õigusaktide kohaselt registreeritud asukohamaa vastavas registris;
4.1.2. pakkuja peab olema viimase 3 aasta jooksul (2017-2020) täitnud vähemalt ühe (1) lepingu laste päevakeskuseteenuse või sellega sarnases valdkonnas ning ta peab olema täitnud kõik nimetatud valdkonnas sõlmitud lepingud nõuetekohaselt;
4.1.3. pakkujal on või tal peab olema võimalus saada hankelepingu täitmiseks töötajad, kellel on omandatud või on omandamisel sotsiaaltöö, pedagoogika, huvihariduse või psühholoogia alal kõrgharidus või muu kõrghariduse, olles sel juhul läbinud lisaks 160-tunnise sotsiaaltöö ja 160-tunnise pedagoogika täienduskoolituse ja töökogemus päevakeskuse õpetajana, klassiõpetajana, sotsiaal- või eripedagoogina;
4.1.4. pakkuja käsutuses on hankelepingu täitmise tagamiseks vajalikud rahalised vahendid või tal on võimalus neid hankelepingu täitmiseks saada.
4.1.5. teenuse osutamine peab toimuma Tartu linnas, teenuse pakkujale kuuluvates või tema poolt üüritavates ruumides, mis vastavad Sotsiaalministri kehtestatud määrusele „Laste hoolekandeasutuste tervisekaitsenõuded“ ning, mis peavad olema tuulutatavad ja köetavad, tagama võimaluse õppimiseks, toitlustamiseks ja WC kasutamiseks, teenuse osutajal on teenuse osutamiseks olemas interneti- ja telefoniühendus või tal on võimalus neid hankelepingu täitmiseks saada.
4.2. Kvalifikatsiooni tõendamiseks esitab pakkuja järgmised dokumendid:
4.2.1. kui pakkuja on registreeritud Eesti äriregistris või on tegemist avalik-õigusliku juriidilise isikuga, siis kontrollib hankija isiku staatust ise (tõendit esitama ei pea); kui välisleping ei sätesta teisiti, tuleb välisriigis registreeritud pakkujal esitada registreerituse kohta asukohariigi pädeva registri kinnitatud tõend, mis ei tohi olla hanketeate riigihangete registris avaldamise kuupäevast varasem(RHS § 41 lg 3);
4.2.2. päevakeskuseteenuse või sarnase valdkonna täidetud lepingute loetelu, andmed ja kinnitused vormil 2;
4.2.3. hankelepingu mahus päevakeskuseteenuse osutamiseks vajalike töötajate ees- ja perekonnanimi, CV, haridust ja töökogemust tõendavate dokumentide koopiad;
4.2.4. kinnitus, et pakkuja käsutuses on hankelepingu täitmise tagamiseks vajalikud rahalised vahendid või tal on võimalus neid saada vormil 3.
4.2.5. pakkuja esitab dokumendid teenuse osutamiseks vajalike ruumide olemasolu kohta: teenuse osutamiseks planeeritud ruumide asukoht ja kirjeldus ning tingimused vormil 5 (suurus m2) ning kasutamisõigust tõendav dokument (kinnistusregistri väljavõte või üüri/rendileping, kui pakkuja üürib/rendib ruume või garantiikiri ruumide omanikult, et pakkuja pakkumuse edukaks tunnistamisel üürileping sõlmitakse); üüripinna kasutamisel esitada ruumide omaniku kirjalik nõusolek, et temale kuuluvates ruumides hakatakse osutama päevakeskuseteenust (nõusolekut ei pea esitama, kui leping on sõlmitud Tartu Linnavalitsuse või tema volitatud esindajaga);
4.2.6. Pakkuja esitab vormil 6 kinnitused, et pakkuja kasutuses olevad ruumid vastavad Sotsiaalministri kehtestatud määrusele „Laste hoolekandeasutuste tervisekaitsenõuded“, vastavad tervisekaitse ja tuleohutusnõuetele, on tuulutatavad ja köetavad, tagavad võimaluse õppimiseks, toitlustamiseks, pesemiseks, WC kasutamiseks ning olemas on interneti- ja telefoniühendus.
5. Täiendavad dokumendid, tingimused ja informatsioon:
5.1. Pakkuja esitab vormil 3 järgmised kinnitused:
5.1.1. pakkuja on nõus sõlmima hankelepingu hankedokumendi lisas olevas hankelepingus sätestatud tingimustel;
5.1.2. pakkuja on nõus kõigi hanketeates ja hankedokumentides esitatud tingimuste ülevõtmisega;
5.2. Pakkuja esitab vormi 4 kohase volikirja pakkuja esindamiseks juhul, kui pakkumusele pakkuja esindajana alla kirjutanud isik või isikud ei ole seaduse järgi pakkuja esindajad.
5.3. Ühispakkujad esitavad vormi 5 kohase hankemenetlusega ning hankelepingu sõlmimise ja täitmisega seotud toimingute tegemiseks nimetatud volitatud esindaja kohta volikirja;
5.4. Ühispakkujate puhul tuleb hankemenetlusest kõrvaldamise asjaolude puudumise tõendamiseks ja kvalifitseerimiseks nõutud dokumendid esitada kõigi ühispakkujate kohta.
5.5. Pakkuja ei või esitada ühist pakkumust, kui ta esitab pakkumuse üksi või kui ta esitab ühise pakkumuse koos teiste ühispakkujatega.
5.6. Hankija poolt antud selgitused hanketeate ja hankedokumendi kohta on hankedokumendi lahutamatud osad.
6. Pakkumuse maksumus
6.1. Pakkuja esitab vormi 7 kohase hinnapakkumise eurodes.
6.2. Pakkuja kinnitab vormil 7, et hinnapakkumine on esitatud arvestades võimalikku hindade tõusu, tööjõukulude kasvu jms lepingu täitmise käigus muutuda võivaid asjaolusid. Hind ei ole pakkumuse esitamise ega hankelepingu kehtivuse ajal tingimuslik ega sõltu inflatsioonist, valuutakursi muutustest jms asjaoludest. Hind sisaldab kõiki pakkumuse ettevalmistamise ja esitamisega ning hankelepingu täitmisega seotud kulutusi.
6.3. Pakkumus peab olema jõus 90 kalendripäeva pakkumuse esitamise päevast alates, mille kohta pakkuja esitab kinnituse vormil 7.
7. Pakkumuse vormistamine
7.1. Pakkumus peab olema vormistatud trükitult, eesti keeles pdf-formaadis ja originaaleksemplaris, v.a dokumendid, mille esitamine originaaleksemplaris ei ole võimalik. Kõigi esitatud koopiate õigsus peab olema kinnitatud pakkuja või tema esindaja poolt või notariaalselt. Võõrkeelsetele dokumentidele peab lisama vannutatud tõlgi kinnitatud eestikeelse tõlke.
7.2. Pakkumus peab koosnema kõikidest hankija poolt hanketeates ja hankedokumendis nimetatud dokumentidest, andmetest ja allkirjadest vastavalt etteantud vormidele, v.a neist, mille esitamist hankija ei nõua.
7.3. Pakkumus peab vastama tehnilisele kirjeldusele, hanketeates ja hankedokumendis sätestatud tingimustele ning olema nõutud mahus ega või olla mistahes viisil eksitav.
7.4. Pakkumus koos selle lisadega, sh maksumuse vorm ning hankedokumendis ja hanketeates nõutavate dokumentidega peab olema digitaalselt allkirjastatud pakkuja seadusjärgse või volitatud esindaja poolt.
8. Pakkumuse esitamine
Pakkumus tuleb esitada digiallkirjastatult e-posti aadressile sto@raad.tartu.ee või kullerpostiga suletud ümbrikus (ümbrikule kanda märgusõna "Laste päevakeskuseteenus ost Tartu linnas 2021. aastal") aadressil Raekoja plats 3, Tartu 51003 hiljemalt 09.11.2020 kl 10.00. Hiljem esitatud pakkumust ei arvestata.
9. Pakkumuste avamine
Pakkumused avatakse 09.11.2020 kell 10.30.
10. Pakkumuste tagasilükkamine
10.1. Hankijal on õigus lükata pakkumus tagasi igal ajal enne hankelepingu sõlmimist:
10.1.1. kui pakkumus ei vasta pakkumiskutse dokumentides esitatud tingimustele ning juhul, kui pakkuja on esitanud lisatingimusi;
10.1.2. riigihangete seaduse § 115 lg 9 toodud alusel.
10.2. Hankijal on õigus enne hankelepingu sõlmimist tagasi lükata kõik pakkumused:
10.2.1. kui kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad hankelepingu eeldatavat maksumust, riigihanke piirmäära või Tartu linna eelarves vastavateks kuludeks planeeritud rahalisi vahendeid;
10.2.2. kui hanke hankemenetluse toimumise ajal on hankijale saanud teatavaks uued asjaolud, mis välistavad või muudavad hankijale ebaotstarbekaks hankemenetluse lõpuleviimise hankedokumendis esitatud tingimustel.
11. Läbirääkimised
Hankijal on õigus pidada pakkujaga läbirääkimisi. Ettepanek asuda pidama läbirääkimisi tehakse võrdsetel alustel kõigile kvalifitseerimistingimustele vastanud pakkujatele. Läbirääkimisi võib pidada nii hanke objekti ja pakkumuse sisu kui pakkumuse hinna osas. Pärast läbirääkimiste lõppu võimaldatakse pakkujal teha vastavalt läbirääkimistel kokkulepitule uus pakkumus.
12. Pakkumuste hindamine ja hankeleping
12.1. Vastavaks tunnistatud pakkumuste hindamise kriteeriumiks on pakkumuse (2021. aasta) koguhind, esitatuna eurodes ilma käibemaksuta. Edukaks tunnistatakse vastavaks tunnistatud pakkumuste hulgast madalaima koguhinnaga pakkumus iga hanke osa kohta eraldi.
12.2. Eduka pakkumuse esitanud pakkujaga sõlmitakse hankeleping, mille olulisemad tingimused on esitatud hankedokumendi lisas 2.
Lugupidamisega
Brit Peterson
736 1304 Brit.Peterson@raad.tartu.ee