EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
20. november 2022. a. nr LV-IP-0199 |
Informatsioon linnavolikogu revisjonikomisjonile linnavalitsuse hallatavate asutuste töötajate palkade kohta |
KUULATI: |
Jüri Mölderi ettekannet |
OTSUSTATI:
|
1. esitada linnavolikogu revisjonikomisjonile informatsioon linnavalitsuse hallatavate asutuste töötajate palkade kohta;
2. ettekandjateks linnavolikogu revisjonikomisjonis määrata linnavalitsuse osakondade, kelle haldusalas asutused tegutsevad, juhatajad.
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Informatsioon linnavolikogu revisjonikomisjonile linnavalitsuse hallatavate asutuste töötajate palkade kohta " juurde
Linnavolikogu revisjonikomisjon soovib oma 24.11.2022 koosolekul kuulata informatsiooni linna eelarveliste asutuste (ehk linnavalitsuse hallatavate asutuste) töötajate palkade kohta. Revisjonikomisjon ei ole seejuures täpsustanud, millises koosseisus ja detailsuses see ülevaade tuleks esitada.
Kuna asutusi on kokku 68 ja need tegutsevad viie erineva osakonna haldusalas, ei olnud mõistlik koondada kõigi asutuste palgainfot ühe dokumenti, vaid informatsioon on esitatud osakondade haldusalade kaupa.
Osakondade põhised ülevaated sisaldavad andmeid vastava osakonna haldusalas tegutsevate asutuste arvu, tegevusala ja töötajate arvu kohta ning lisaks siis veel kehtivaid palgaandmed. Samuti on esitatud informatsioon selle kohta, mis mahus on järgmise aasta eelarve projekti kavandatud vahendid vastavate asutuste töötajate palgatõusuks.