Akti väljaandja: | Tartu Linnavolikogu |
Akti liik: | Istungi protokolli kantav otsus |
Teema: | Tartu linna siseauditi 2025. aasta tegevusplaan |
Reg. number: | LVK-IP-0042 |
Seisund: | Lõpetatud |
Koostamise kp: | 05.12.2024 |
Koostaja: | Jaanus Tammjärv |
Ettekandja: | Jaanus Tammjärv |
Esitab: | linnavalitsus, 05.12.2024 istungi protokoll nr 101 |
Juhtiv komisjon: | Revisjonikomisjon |
Seosed: | Linnavalitsuses menetletud eelnõu: ![]() Revisjonikomisjoni protokoll nr 37 ![]() |
Failid: | Tartu_Linnavolikogu_Istungi_protokolli_kantav_otsus_2024_LVK-IP-0042.pdf ( 78 kb ) |
TARTU LINNAVOLIKOGU | |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS | |
Tartu |
05. detsember 2024. a. nr LVK-IP-0042 |
Tartu linna siseauditi 2025. aasta tegevusplaan |
KUULATI: | Tartu inna siseauditi juhi Jaanus Tammjärve ettekannet. |
OTSUSTATI: |
kinnitada Tartu linna siseauditi 2025. aasta tegevusplaan vastavalt protokolli lisale. |
Juhataja: | |
Protokollija |
Lisa | |
Tartu Linnavolikogu | |
istungi protokolli kantava otsuse eelnõu nr LVK-IP-0042 juurde | |
Tartu linna siseauditi 2025. aasta tegevusplaan Linna juhtkonna poolt 2023. ja 2024. aastal antud riskihinnangute põhjal koostatud linna siseauditi osakonna tööplaan 2025. aastaks. Tööplaanis on välja toodud olulisemad teemad ja valdkonnad, mille osas on eeldatavalt vajalik sõltumatu hinnangu andmine või siseauditi osakonna osalus. Asjakohasel juhul võib tööplaanis nimetatud tööde tegemisse kaasata audiitorbüroo või pädeva eksperdi siseauditi osakonna eelarves selleks kavandatud vahendite arvelt. 1. Ülevaade linna ametiasutuste ja hallatavate asutuste kriisiplaanidest Kas kriisiplaanid on olemas ja kas need on uuendatud ning ajakohased? Kriisireguleerimise korraldus ja mõjuhinnang Tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse eelnõu valguses. Kas ametijuhendites/töölepingutes on olemas kriisireguleerimisega seotud tööülesanded? Kuidas tagab linn oma tegevuse jätkusuutlikkuse kriisiolukorras ja kindlustab teenistujate töövõime. Riigikaitselise töökohustusega teenistuskohtade analüüs. 2. Linna ehitusprojektid Vaatluse alla võetakse linna investeeringuobjektide kavandamine. Milliste kriteeriumite alusel linn kalkuleerib ehituse maksumust? Eelarvestrateegias kavandatud investeeringuobjektide maksumuse vastavus tegelikule maksumusele. Ehitusprojektides esitatud lahenduste ja püstitatud nõuete kuluefektiivsuse kontroll. Ehitusprojektide koostamiseks korraldatud riigihangete hankedokumentatsiooni ette valmistamine (nõuete põhjendatus) ja koostöö projekteerijaga ehitusprojekti koostamise perioodil (eesmärgiga saavutada optimaalne kuluefektiivne lahendus). Audit võib vajada välise eksperdi kaasamist. 3. Linna poolt endale võetud vabatahtlikud ülesanded ja nende mõju eelarvele Linnale on seadusega pandud hulgaliselt kohustuslikke ülesandeid. Samas on linn võtnud vabatahtlikult täita ka muid ülesandeid. Hetkel puudub piisav ülevaade, milline on vabatahtlike ülesannete kogumaksumus ja mõju linna eelarvele. Eesmärk on selgitada välja vabatahtlike ülesannete mõju linna eelarvele ja anda parem sisend otsustamiseks, milliste teenustega on mõistlik jätkata või mida edasi arendada. 4. Linna hallatavate asutuste kinnisvara haldus Kuidas linna kinnisvara hooldatakse? Kui palju teenistujaid sellega tegev on? Kas neid asutusi on võimalik tuua linna kesksesse haldusesse nagu lasteaiad ja koolid? Tartu linna koolide haldamine on suures osas viidud üle linnavarade osakonna alla. Analüüsida, kuidas koolides on teenus käivitunud ja millised kokkuhoiud ja probleemid on ilmnenud. Milline võib olla mõju eelarvele. Võimalik rahuloluuuring. 5. Kunstiväärtuste audit Kuidas peetakse arvestust linnale kuuluvate kunstiväärtuste üle. Aastainventuuri käigus on ilmnenud, et linnal on varasid (maale, graafilisi lehti jne), mis ei ole arvel, kuid millel võib olla märkimisväärne väärtus. Audit võib vajada eksperdi kaasamist. 2024. aastast üleminevad teemad 6. Tartu Spordi tegevus Hallatava asutuse vormis tegutsemise perioodil ei ole selle asutuse suhtes sellist kontrolli veel teostatud. Standardite kohaselt peab siseaudit perioodiliselt katma aga kõik valdkonnad. Kas tegevustes lähtutakse põhikirjalistest eesmärkidest. Kontrollida, kas on tagatud isikuandmete kaitse. Tartu Sport on linnavarade osakonna alluvuses, tegevus samas kultuuriosakonnaga seotud, kuidas toimib koostöö. Kuidas tekib investeeringute ja spordirajatiste arendamise kava. Hinnakujunduse vastavus kuludele, turuolukorrale ja investeeringute kavale. 7. Haridusasutuste palgakorraldus. Saada ülevaade, kas seadustes nõutav dokumentatsioon on olemas ning mis seisus see on. Kas dokumentatsioon vajab aja- ja asjakohastamist. Selgitada välja, kas on võimalus optimeerida palga- ja personaliarvestust. Selgitada välja, kas on võimalik ja mida on vaja teha, et tsentraliseerida personali- ja palgaarvestus. Kaardistada palgaskeemid. Muud kavandatud tegevused |