Seisund: | Tegemisel |
Asja number: | VP-24-0057 |
Menetlev üksus: | Tartu Rakenduslik Kolledž |
Vastutav töötaja: | Kaire Mets |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Professionalisation of teachers and mentors in Vocational Education to realise Powerful Transformative Learning Environments for a Sustainable Transition - ProVEST (Professionaalsed kutseõpetajad ja juhendajad realiseerimaks uuenduslike õppekeskkondade arendamist kestlikuks üleminekuks) |
Registreeritud: | 11.04.2024 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Viimastel aastatel on Euroopa poliitika üha enam keskendunud koolide rollile, et tagada tõhusat üleminekut ringmajandusele ja kliimaneutraalsele ühiskonnale. ProVESTi eesmärk on tugevdada nii õpetajate kui ka juhendajate pädevust (duaalse) kutseõppe valdkonnas, töötada välja õpetajate ja juhendajate kutsealase arengu programm, mis ühendab koolid ja ettevõtteid nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil ja eri erialadel, hõlmates uuenduslikke (õpetamise) tehnoloogiaid. Täpsemalt öeldes stimuleerib projekt laiendatud meeskondade loomist, kus õpetajad ja mentorid ületavad neid piire ja töötavad koos, et luua transformatiivset õpetamist keskkonda kõigile asjaosalistele. | |
Eesmärgid | 1) Koostööraamistiku väljatöötamine õpikeskkondade uuendamisek. 2) Kaardistada head tavad võrdlevate juhtumiuuringute kaudu. 3) Õpetajatele ja mentoritele tõhusate professionaalsuse suurendamise meetmed loomine kestliku ülemineku kontekstis. 4) Õpetajate ja juhendajate professionaalsuse suurendamise programmi rakendamine laiendatud meeskondades koos toetavate (rahvusvaheliste) meisterklassidega. 5) Arendatud teadmiste levitamine ja edastamine. | |
Tegevused | 1) Õpetajate professionaalse arengu raamistiku loomine. 2) Juhtumiuuringute kogumine ja analüüsimine. 3) Suuniste ja juhendite loomine kutsehariduse õpetajate ja mentorite professionaalsuse suurendamiseks. 4) Õpetajate ja juhendajate professionaalsuse tõstmise meistriklassi metoodika väljatöötamine. 5) Meistriklasside läbiviimine ja kohandamine vastavalt mõjude analüüsile. 6) Tulemuste levitamine. | |
Tulemused | Projekti tulemusel on loodud ja testitud õpetajate ja juhendajate kutsealuase arengu programm ning metoodika, mida rakendada koolide ja ettevõtete laiendatud meeskondadel, et tõhustada oskuste õpetamist rohelise ülemineku kontekstis. | |
Maksumus | 70 000 EUR | |
Tartu kohustused | 14 000 EUR | |
Toetus | 56 000 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | EL Erasmuse Agentuur | |
Millise programmi / meetme raames | ERASMUS-EDU-2024-PEX-COVE | |
Juhtpartner | CY CERGY PARIS UNIVERSITE (Prantsusmaa) | |
Partnerid | Mosa-RT Technisch Instituut Sint-Jansberg (Belgia), VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL (Belgia), Tartu Univestity (Eesti), Tartu Kunstikool (Eesti), Lycée Professionnel Jean-Pierre Timbaud (Prantsusmaa), TU Dresden Institute for Further and Continuing Educatio (Saksamaa), Bildungszentrum Lernen+Technik gemeinnützige GmbH (Saksamaa), INSTITUCIÓ CULTURAL DEL CIC - FUNDACIÓ PRIVADA (Hispaania), LYCEE ELISA LEMONNIER (Prantsusmaa), Thermory AS (Eesti), Olustvere School of Service and Rual and Economics (Eesti), Scholengroep ADITE (Belgia), EMBUILD LIMBURG (Belgia). | |
Juht | Kaire Mets | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 01.06.2025 - 31.12.2028 | |
Osakond | VOCO |