Seisund: | Tegemisel |
Asja number: | VP-23-0122 |
Menetlev üksus: | Tartu Rakenduslik Kolledž |
Vastutav töötaja: | Kaire Mets |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Tools and techniques for a better choice of the profession (Vahendid ja tehnikad eriala paremaks valikuks) |
Registreeritud: | 06.09.2023 |
![]() Projekt | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() Lühikokkuvõte | ![]() | ![]() Projekti alameesmärkideks on arendada õpiraskustega, vähemate võimalustega õpilaste enesekindlust kutsekoolides, suurendada nende isiklikku eneseteostust ja rahulolu valitud erialase hariduse ja karjääriga, motivatsiooni, kaasatust, oskuste ja annete optimaalset kasutamist ning positiivset mõju tervisele. |
![]() Eesmärgid | ![]() | ![]() Peamine eesmärk on luua uusi tööriistu ja käsiraamatut õpilastele, sh õpiraskustega ja vähemate võimalustega õpilastele, et aidata neil leida endale sobivam õppesuund ja eriala. |
![]() Tegevused | ![]() | ![]() Tegevused: 1. Luua digitest õpilastele: põhi- ja gümnaasiumiõpilastele, kutseõppe üliõpilastele, kõrgkooliõpilastele; 2. Töötada välja kaartidega lauamäng õpilastele: 1) kutseõppuritele, kutseõppe täiskasvanutele – õpilastele ning põhi- ja gümnaasiumiõpilastele; 2) Õpiraskustega kutseõppurid, kutseõppe täiskasvanud – õpiraskustega õpilased. 3. Töötada välja käsiraamat - kuidas kasutada digitesti ja lauamängu kaartidega ning vastuseid sobivama õppesuuna ja karjäärivaliku kohta. 4. Teha loodud digitesti ja kaartidega lauamängu piloteerimine; 5. Tõlkida digitest, kaartidega lauamäng ja juhend inglise keelest eesti keelde; 6. Osaleda kahel projektikohtumisel: esimesel Makedoonias ja teisel Lätis (2-päevane kohtumine) 7. Digitesti, kaartidega lauamängu ja juhendi levitamine. |
![]() Tulemused | ![]() | ![]() 1. Digitaalne test, mis sisaldab küsimusi õpilastele. 2. Lauamäng kaartidega. See on vajalik ja kasulik karjäärinõustajale õpilastega töötamisel. 3. Juhend - kuidas kasutada digitesti ja lauamängu kaartidega ning vastused karjäärivaliku kohta. 4. Loodud digitesti ja kaartidega lauamängu piloteerimine. 5. Digitesti ja kaartidega lauamängu levitamine. |
![]() Maksumus | ![]() | ![]() 15 000 EUR |
![]() Tartu kohustused | ![]() | ![]() 0 EUR |
![]() Toetus | ![]() | ![]() 15 000 EUR |
![]() Kellele taotlus esitatakse | ![]() | ![]() Erasmus+ Läti agentuur |
![]() Millise programmi / meetme raames | ![]() | ![]() Erasmus+ koostööprojekt |
![]() Juhtpartner | ![]() | ![]() Riga State Technical School |
![]() Partnerid | ![]() | ![]() 1. State secondary school for education and rehabilitation „Partenija Zografski“ (Makedoonia). 2. Tartu Rakenduslik Kolledž. |
![]() Juht | ![]() | ![]() Ksenia George |
![]() Algus- ja lõpptähtaeg | ![]() | ![]() 01.02.2024 - 30.04.2025 |
![]() Osakond | ![]() | ![]() VOCO |