Seisund: | Tegemisel |
Asja number: | VP-23-0055 |
Menetlev üksus: | Tartu Forseliuse Kool |
Vastutav töötaja: | Terje Käär |
Teised töötajad: | Jüri Sasi |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Tartu Forseliuse Kooli juhtimissüsteemi ümberkorralduste jätkuprojekt |
Registreeritud: | 10.03.2023 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Tartu Forseliuse Kool on viimase kolme õppeaasta jooksul teinud olulisi samme selleks, et muuta juhtimissüsteem laiemaks ning kaasata õppimisse tegevõpetajaid. Märgatavad muutused on juba toimunud ning hetkel on Tartu Forseliuse Koolis tegutsemas lisaks juhtkonnale ka koolikorraldustiim, kes juhib õppekorralduslikku poolt läbi õpiringide töö koordineerimise ning õppeaasta fookusteemade juhtimise. Kui alustasime Tartu Forseliuse Kooli juhtimissüsteemi muudatustega aastal 2019/2020, töötas Tartu Forseliuse Koolis 40 õpetajat. Tänaseks on Tartu Forseliuse Kooli õpetajate arv kasvanud 56-ni. See seab meile aga uusi väljakutseid ning enne kui saame edasi liikuda, on vajalik kaardistada ära olukord, kus me hetkel kooli meeskonnana oleme - millised on meie inimeste väärtushoiakud, ootused organisatsiooni kultuurile ning kuidas nähakse juhtimisprotsesse. Selleks on plaanitud läbi viia diagnostiline uuring. Viimase kolme aasta jooksul on kooli kogukollektiiv kasvanud märkimisväärselt (50-lt 79-ni) ning sellest tulenevalt on tulnud juurde ka juhtimisalaseid väljakutseid (nt uute inimeste pardale saamine, ühise väärtusruumi ning ühtsustunde loomine, uute inimeste toetamine/võimestamine). Seega on oluline korraldada ühine koostööpäev kooli juhttiimile, et leppida kokku ühistes põhimõtetes, võimestada juhttiimi liikmeid ning luua koostöine, läbipaistev ning selgetel põhimõtetel toimiv kooli juhtimine, mis toetaks väljakutsetega edukalt hakkama saamist. | |
Eesmärgid | Projekti eesmärgiks on luua Tartu Forseliuse Koolis jagatud juhtimissüsteem, kus rohkem õpetajaid on kaasatud juhttiimi, mis tegutseb ühistel väärtustel, kus rollid ja vastutused on selgelt piiritletud. | |
Tegevused | 1. Kooli personali (juhtkond, õpetajad, tugimeeskond) seas viiakse läbi väärtuste uuring, mis loob arusaama kooli väärtustest (need, mis on ühiselt seatud vs uuringutulemused) ja annab suuna, kuidas ja mille kallal edasi tegutseda 2. Kooli juhttiim osaleb Indrek Maripuu meeskonnakoolitusel, mille abil pannakse paika ühised koostööpõhimõtted ning luuakse selge arusaam oma rollist ja ülesannetest juhttiimis 3. Kooli juhttiimi liikmed läbivad Kaupo Saue täienduskoolituse teemal “Kuidas viia läbi jõustatud vestlusi kolleegidega” ning saavad toetada kolleege oma vastutusalas | |
Tulemused | Tartu Forseliuse Koolis on jagatud juhtimissüsteem, rohkem õpetajaid on kaasatud juhttiimi, mis tegutseb ühistel väärtustel, kus rollid ja vastutused on selgelt piiritletud. | |
Maksumus | 6 260 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 6 260 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | Euroopa Sotsiaalfond | |
Millise programmi / meetme raames | 2014-2020.1.2 Õpetajate, haridusasutuste juhtide ja noorsootöötajate professionaalse arengu toetamine | |
Juhtpartner | Tartu Forseliuse Kool | |
Partnerid | ||
Juht | Signe Salumäe | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 27.02.2023 - 31.08.2023 | |
Osakond | HO allasutus |