Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-16-0166 |
Menetlev üksus: | Tartu Forseliuse Kool |
Vastutav töötaja: | Kristi Mumm |
Teised töötajad: | Kadri Jakobson |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Koostöise organisatsioonikultuuri loomine Tartu Forseliuse Koolis |
Registreeritud: | 09.12.2016 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | 2016/2017 õppeaastal tegeleb Tartu Forseliuse Kool 4. ja 7. klassi õppekavade lõimimisega, mis on juba praeguseks näidanud, et see suurendab õpetajate koostööoskusi ja efektiivsemat koostööd ning kuna lõiminguplaanides on lähtutud nüüdisaegse õpikäsituse põhimõtetest, siis on õpetajate sõnul õpilased võtnud rohkem vastutust, leidnud rohkem seoseid ainete vahel ning tegutsenud innukamalt. Samas on tegutsetud ajaperioodil leitud ka kitsaskohti nagu näiteks vähene aeg koostöö tegemiseks, mitte nii hästi kinnistunud nüüdisaegse õpikäsituse põhimõtted, mis aeglustavad lõiminguplaanide koostamist ning vähesed oskused õpperuumi efektiivseks kasutamiseks. Kuna ainekavade lõimimine on aja- ja ressursimahukas protsess, siis oleks vaja leida õpetajatele rohkem ühist aega, uut õpikäsistust rakendavaid koolitusi ning õpperuumi muutmist õppimist toetavaks. | |
Eesmärgid | Projekti eesmärgiks on luua 2018/2019 õppeaastaks Tartu Forseliuse Koolis koostöine organisatsioonikultuur läbi kaasaegset õpikäsitust rakendavate lõiminguplaanide koostamise ja elluviimise, mis elavdavad õpiprotsessi ning arendavad õpikeskkonda viisil, mis toetab nii õpetajate kui õppijate õpimotivatsiooni, toob kaasa huvi ja pühendumuse õppimise vastu. | |
Tegevused | 1. Läbirääkimised koolitajatega (detsember 2016-august 2017) 2. 4. ja 7. klasside ainekavade kevadine lõimingupäev 3. Koolitus teemal, kuidas ainetund ja mängud omavahel sõbraks teha (august 2017) 4. Koolitus lõimingut toetavate õppemeetodite teemal (jaanuar ja märts 2018) 5. 5. ja 8. klasside ainekavade lõimingupäevad (august 2017, veebruar 2018) 6. Kokkuvõtted ja analüüs järgmiseks õppeaastaks | |
Tulemused | Projekti tulemused on järgmised: õpetajad on pädevad kaasaegse õpikäsituse rakendajad õpetajad on rikastatud uute õppemeetoditega õpetajatel on väljakujunenud efektiivne ja järjepidev koostöö Lõiminguplaane rakendatakse II ja III kooliastmes õpetajad kasutavad lõiminguvõimalusi ka õpperuumis kooli õpikeskkond on mitmekülgne ja pakub tunni läbiviimiseks erinevaid lahendusi õpetajad on teadlikud õpperuumi võimalikest kasutamisviisidest ja rakendavad neid | |
Maksumus | 5 424 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 5 424 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | SA Innove | |
Millise programmi / meetme raames | Haridusasutuste arendusprojektid uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks" | |
Juhtpartner | Tartu Forseliuse Kool | |
Partnerid | ||
Juht | Kadri Jakobson | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 09.01.2017 - 09.03.2018 | |
Osakond | HO allasutus | |
Projekti lõpetamise põhjus | Edukalt lõpetatud |