Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-16-0130 |
Menetlev üksus: | Tartu Rakenduslik Kolledž |
Vastutav töötaja: | Andrei Atškasov |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Exploring Blended Learning approaches for VET (Blend4VET) |
Registreeritud: | 14.09.2016 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Projekti eesmärk on töötada välja ja rakendada mitmeid lõimitud õpe kutsehariduse lähenemisviise, mille eesmärk on ajakohastada õppimise, õpetamise ja hindamise meetodeid kogu 5 partnerriigis. Õpitakse üksteise kogemustest ja tehakse läbi praktilisi harjutusi, et näha rakendamise erinevaid lõimitud õppe meetodeid. Kaasates mitu institutsiooni lõimitud õppe väljatöötamisel ja selle katsetamisel toetab projekt kvaliteetset personalitseeritud õpet kutsehariduse õppijatele, Projekt toob kasu kutsehariduse pakkujatele, direktoritele ja õpetajatele arendades ja jagades professionaalseid praktilisi teadmisi kutsehariduse lõimitud õppest. | |
Eesmärgid | Käesoleva projekti eesmärk on lihtsustada õppimise protsessi ja muuta seda paindlikumaks. Projekt uurib, kuidas juhtimise seisukohast lõimitud õpe muudab õpiprotsessi kutsehariduskeskustes, mis omakorda vähendab õpilaste väljalangevust, tõstab lõpetamise määra ja töövõimalusi. | |
Tegevused | 1. Kavandada ja rakendada mitmeid lõimitud õppe kogemusi (st need võivad olla programmi elemendid, mis on juba näost-näkku õppe formaadis olemas) kutsehariduse õppijatele. 2. Uurida, kuidas mõjutab lõimitud õpe kutseõppeasutusi, kutseõppeasutuste juhendajate ja õppijate rolle. Uurime, kas ja kuidas lõimitud õpe erineb näost-näkku õppest. 3. Suurendada paindlikum õppijale suunatud kutseharidus, mis vastab paremini tööstuse vajadustele ja õppijatele. 4. Uurida, kuidas kutsehariduse pakkujad saavad koos välja töötada kvaliteetseid õppematerjale, mida saab kasutada kutsehariduse programmides. 5. Anda paremaid juurdepääsu võimalusi kutseõppurite, et nad saaksid õppida igal ajal ja igal pool. Arendades kvaliteetseid online-vahendeid, võimaldab projekt õpilastel jätkata õppida väljaspool kutsehariduse klassiruumi või koolituskeskust. | |
Tulemused | 1. Dokumenteerida protsesse ja väljakutseid, millega kutseõppeasutused lõimitud õppe rakendamisel kokku puutuvad. 2. Lõimitud õppe rakendamine. Iga partner teeb kindlaks piirkonna, kus ta soovib kasutada lõimitud õpet. Partneritel palutakse keskenduda sarnastele valdkondadele, et võimalikult laialt jagada sisu, ideid ja kogemusi. Seejärel iga partner katsetab oma õppijate grupiga lõimitud õppe kogemusi, ning see hõlmab ka online õpikogemuste arendust. Tulemused pannakse üles virtuaalsesse õpikeskkonda VLE, mis sisaldab sisu, õppija tegevust, hinnanguid jne. | |
Maksumus | 256 447 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 20 649 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | Erasmus+ Suurbritannia rahvusvaheline agentuur | |
Millise programmi / meetme raames | Erasmus+ KA2 koostööprojekt | |
Juhtpartner | Belfast Metropolitan College, Suurbritannia | |
Partnerid | 1. Belfast Metropolitan College, Suurbritannia (taotleja) 2. H2 Learning, Iirimaa (projekti koordinaator) 3. CDETB, Iirimaa 4. Mercator Berufskolleg, Saksamaa 5. TKNIKA Centre for Innovation, Hispaania 6. Tartu Kutsehariduskeskus | |
Juht | Tartu KHK meisterõpetaja Diana Eller | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 01.10.2016 - 30.09.2018 | |
Osakond | KHK | |
Projekti lõpetamise põhjus | Edukalt lõpetatud |