EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
13. aprill 2023. a. nr LV-IP-0070 |
Tartu Linnavolikogule määruse "Tartu Linnavolikogu 9. juuni 2022. a määruse nr 24 "Spordi valdkonna toetused" muutmine" eelnõu esitamine |
Määrus kehtestatakse kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lõike 1 punkti 5 alusel.
§ 1. Tartu Linnavolikogu 9. juuni 2022. a määrust nr 24 "Spordi valdkonna toetused" muudetakse järgmiselt:
1) määruse paragrahvi 6 lõikes 1 asendatakse number "6" numbriga "14";
2) määruse paragrahvi 11 lõikes 3 asendatakse number "20" numbriga "10";
3) määruse paragrahvi 15 lõike 2 punkti 10 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
"10) spordi suurprojekti kogueelarve (kogueelarve peab sisaldama oma- ja kaasfinantseeringut) ja nägemus riskide maandamise kohta;";
4) määruse paragrahvi 18 lõike 1 punkti 4 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
"4) spordi suurprojekti kogueelarve realistlikkus ja plaanid riskide maandamiseks.";
5) määruse paragrahvi 21 lõikes 5 asendatakse number "3" numbriga "4";
6) määruse paragrahvi 22 täiendatakse lõikega 3 järgmises sõnastuses:
"(3) Ühe juriidilise isiku korraldatavad koolidevahelised karikavõistlused esitatakse ühel taotlusel.".
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Tartu Linnavolikogule määruse "Tartu Linnavolikogu 9. juuni 2022. a määruse nr 24 "Spordi valdkonna toetused" muutmine" eelnõu esitamine " juurde
Tartu Linnavolikogu võttis 9. juunil 2022 vastu määruse nr 24 "Spordi valdkonna toetused", mis reguleerib Tartu linnas spordi valdkonnas toetuse andmise kriteeriume, toetuse taotlemise, taotluse hindamise, toetuse andmise ja kasutamise korda.
2023. aastaks antud toetuse taotluste menetlemisel ilmnesid mõned täpsustamist vajavad asjaolud. Muudatusettepanekute koondamiseks ja analüüsimiseks suheldi nii taotlejatega kui ka taotlusi hinnanud komisjoniga.
Põhiline muudatus on spordi suurprojektide taotluse sisusse ja hindamiskriteeriumisse lisandunud riskide analüüs. Kuna toetussummad on suured, siis leidsid nii hindajad kui kultuuriosakond, et taotluses tuleks analüüsida ka projekti elluviimisega soetud riske. Sama nõue kehtib ka kultuuri valdkonna toetuste puhul.
Samuti muudetakse koolidevaheliste karikavõistluste toetuse taotluse esitamist. Edaspidi tuleb ühel juriidilisel isikul esitada kõik tema korraldatavad võistlused ühel taotlusel spordialade kaupa. See lihtsustab menetluskoormust nii taotlejal kui osakonnal.
Prioriteetse eesmärgi täitmisel antavaid punkte vähendatakse 20 pealt 10 peale. See tagab prioriteetse eesmärgi täitmisel taotlusele kõrgema koha, kuid ei moonuta punktide pingerida liigselt.
Lisaks muudetakse määrust teksti viitamise osas.
Määruse sätete muudatustel otsene mõju eelarvele puudub. Toetust antakse sellises mahus, nagu eelarvelised vahendid võimaldavad.