EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
27. jaanuar 2020. a. nr LV-IP-0015 |
Linnavolikogu otsuse "Loa andmine riigihangete korraldamiseks" esitamine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lg 1 p 8, kohaliku omavalitsuse üksuse finantsjuhtimise seaduse § 28 lg 3 ja Tartu linnavara eeskirja § 51 lg 2, Tartu Linnavolikogu
o t s u s t a b:
1. Lubada linnavalitsusel korraldada järgmised riigihanked:
1.1. Tartu–Rahinge–Ilmatsalu suunalise jalgratta- ja jalgtee rajamise I etapi ehitustööd, tööde finantseerimisega 2020. ja 2021. a eelarvest;
1.2. Liikluskorraldusvahendite paigaldustööde teostamine perioodil 01.01.2021–31.12.2023;
1.3. Liikluskorraldusvahendite hooldustööde teostamine perioodil 01.01.2021–31.12.2023;
1.4. Teekatte märgistustööde teostamine perioodil 01.01.2021–31.12.2023;
1.5. Foorisüsteemide hooldustööde teostamine perioodil 01.01.2021–31.12.2023.
2. Otsus jõustub ....
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Linnavolikogu otsuse "Loa andmine riigihangete korraldamiseks" esitamine " juurde
1. Tartu–Rahinge–Ilmatsalu jalgratta- ja jalgtee
Kergliiklustee on projekteeritud kogu pikkuses valgustatuna ja 3 meetri laiusena.
I etapis rajatakse:
1) 4,2 km kergliiklusteed riigimaantee 22103 Tartu–Ilmatsalu–Rõhu tee äärde 2,5 km (Ändi tee ristmikult Rahinge bussipeatuseni);
2) Kõpla, Joosepi ja Pihva tee äärde kokku 1,5 km ning Rahinge ühendus bussipeatuseni 0,2 km.
II etapis rajatakse 3,2 km kergliiklusteed riigimaantee 22103 Tartu–Ilmatsalu–Rõhu tee äärde ehk lõik Rahingelt kuni Ringtee tänavani.
Käesoleva aasta eelarves on Tartu–Rahinge–Ilmatsalu suunalise jalgratta- ja jalgtee tööde teostamiseks kavandatud 619,6 tuhat eurot ning välisrahastuse osaks oli lisaks planeeritud 234 tuhat eurot. Tartu–Rahinge–Ilmatsalu jalgratta- ja jalgtee ehitus oli esialgselt Linnapiirkondade jätkusuutliku arengu meetme reservnimekirjas ja ehitust planeeriti rahastada osaliselt nimetatud meetmest. Hetkeseisuga on plaanis see toetuseosa ümber tõsta samuti Linnapiirkondade jätkusuutliku arengu meetme toetusobjektiks oleva Näituse ja Vaksali tn ristmikust alguse saava ja kuni Rohelise pargini kulgeva kergliiklustee ehitamise finantseerimiseks, seega Tartu-Rahinge-Ilmatsalu kergliiklustee ehitamist on plaanis finantseerida täies ulatuses linna eelarvelistest vahenditest.
I etapi riigihanke eeldatav maksumus on ca 1,3 miljonit eurot ning ettepanek on teostada tööd aastatel 2020-2021.
Lisame skeemi.
skeemrahinge.png
2. Perioodiks 01.01.2018 kuni 31.12.2020 on linnal sõlmitud töövõtuleping liikluskorraldusvahendite paigaldamiseks KiirWarren.KL OÜga. Käesoleva lepingu kolme aasta kogumaksumus koos käibemaksuga on 95 997 eurot, keskmine aastamaksumus on 31 999 eurot.
Liikluskorraldusvahendite paigaldustööde mahtu kuuluvad liiklusmärkide, tõkiste, piirete, künniste jne paigaldustööd. Samuti vastavalt vajadusele amortiseerunud liikluskorraldusvahendite asendamine. Lisaks ka ajutise liikluskorralduse teostamine erinevate avalike ürituste ajal.
Korraldatava riigihanke tulemusena soovime sõlmida töövõtulepingu järgmiseks kolmeks aastaks.
Eeldatav riigihanke rahaline maht järgnevaks kolmeks aastaks on 110 000 eurot.
3. Perioodiks 01.01.2017 kuni 31.12.2020 on linnal sõlmitud töövõtuleping liikluskorraldusvahendite hooldustöödeks KiirWarren.KL OÜga. Käesoleva lepingu nelja aasta kogumaksumus koos käibemaksuga on 157 800 eurot, keskmine aastamaksumus on 39 450 eurot.
Tartusse on paigaldatud ligikaudu 12 000 liiklusmärki, 2500 m piirdeid, 1500 tänavaviita, 155 betoontõkist, 140 bussiinfotoru ja muid liikluskorraldusvahendeid. Töövõtja ülesandeks on hooldada ja remontida eelnimetatud liikluskorraldusvahendeid.
Liikluskorraldusvahendite hooldustööde käigus kohustub töövõtja:
- puhastama liikluskorraldusvahendid porist ja lumest selliselt, et oleks tagatud nähtavus, samuti kõrvaldama mehaanilised vigastused;
- tagama liiklusmärkide korrasoleku, sealhulgas turismiinfoviitade ja linna poolt paigaldatud erinevate infotahvlite, liiklusmärgi postide ja muude liiklusmärkide paigalduseks kasutatud vahendite korrasoleku;
- tagama jalakäijate ala piirete korrasoleku;
- tagama bussiinfotorude korrasoleku;
- tagama tänavasiltide korrasoleku;
- tagama mehaaniliste liikluskorraldusvahendite korrasoleku (betoontõkised, tõkis- ja tähispostid, kiiruspiirajad, plastist ohutussaared, liikluspeeglid);
- hooldama juurde paigaldatavaid uusi liikluskorraldusvahendeid (aastas paigaldatakse ligikaudu 300 uut liiklusmärki);
- volituste alusel menetlema hooldusaluste liikluskorraldusvahenditega seotud liikluskahjusid;
- paigaldama liiklusõnnetuses või mingil muul põhjusel purunenud, vigastatud, kadunud liikluskorraldusvahendite asemele koheselt ajutised liikluskorraldusvahendid kuni alalise liikluskorralduse taastamiseni.
Korraldatava riigihanke tulemusena soovime sõlmida töövõtulepingu järgmiseks kolmeks aastaks.
Eeldatav riigihanke rahaline maht järgnevaks kolmeks aastaks on 140 000 eurot.
4. Perioodiks 01.01.2017 kuni 31.12.2020 on linnal sõlmitud töövõtuleping foorisüsteemide hooldustöödeks IB Foor OÜga. Käesoleva lepingu nelja aasta kogumaksumus koos käibemaksuga on 440 640 eurot, keskmine aastamaksumus on 110 160 eurot.
Tartus kuulub 2020. aasta alguse seisuga hoolduse alla 52 fooriobjektil 1073 fooripead, 337 jalakäijate väljakutsenuppu, 211 fooriandurit, 45 foorikontrollerit, 2 elektroonset tõkkepuud, 7 kiirustablood, 33 liiklusloendurit, 2 liikluse jälgimise ja salvestamise seadet ning 4 nn nutikat liiklusmärki.
Fooride hooldustööde töövõtulepingu käigus kohustub töövõtja:
- teostama foorisüsteemide, tõkkepuude, liikluskiirust ja intensiivsust fikseerivate seadmete, liiklusloendurite ning nn nutikate ülekäiguradade seadmete hooldustööd vastavalt hankedokumentides esitatud tööde teostamise tehnilistele ja kvaliteedinõuetele;
- tagama foorisüsteemide, fooride tööks vajaliku riist- ja tarkvara ning samuti fooriandurite korrasoleku;
- korrigeerima vajadusel fooriprogramme;
- tagama sõidukite liiklemiskiirust ja -intensiivsust fikseerivate seadmete korrashoiu ja seadme mõõtekohtadesse paigaldamise (aastas paigaldatakse seadet 10 erinevasse mõõtekohta);
- tagama tõkkepuude korrashoiu (hooldusperioodi alguses on linnas 2 elektroonilist tõkkepuud);
- tagama kõiki Tartu linna foorisüsteeme hõlmava fooriinfo (sealhulgas foorianduritelt laekuvate liiklusintensiivsusandmete) aruannete elektroonselt esitamise;
- hooldama hooldusperioodil paigaldatavaid uusi foorisüsteeme, tõkkepuid, liikluskiirust ja -intensiivsust fikseerivaid seadmeid ning nn nutikate ülekäiguradade seadmeid;
- paigaldama purunenud, vigastatud fooride asemele ajutised foorid ja muud vajalikud liikluskorraldusvahendid kuni alalise liikluskorralduse taastamiseni;
- tagama liikluse jälgimise ja salvestamise videoseadmete korrashoiu (hooldusperioodi alguses on olemas 2 videoseadet);
- tagama nn nutikate ülekäiguradade seadmete korrashoiu (hooldusperioodi alguses on olemas 4 seadet);
- menetlema hooldusaluste fooride, tõkkepuude, liikluskiirust ja -intensiivsust fikseerivate seadmete, ning nn nutikate ülekäiguradade seadmetega seotud liikluskahjusid.
Korraldatava riigihanke tulemusena soovitakse sõlmida töövõtuleping järgmiseks kolmeks aastaks.
Eeldatav riigihanke rahaline maht järgnevaks kolmeks aastaks on 370 000 eurot.
5. Perioodiks 01.01.2017 kuni 31.12.2020 on linnal sõlmitud töövõtuleping teekatte märgistustööde teostamiseks KiirWarren.KL OÜga. Käesoleva lepingu nelja aasta kogumaksumus koos käibemaksuga on 323 280 eurot, keskmine aastamaksumus on 80 820 eurot.
Riigihanke tulemusena soovitakse sõlmida hankeleping kolmeks aastaks. Aasta jooksul markeeritakse termoplastiku ja värviga kokku ligikaudu 10 000 m2 teekatteid.
Pakkuja peab riigihankel esitama ühikhinnad, mille alusel tellitakse töövõtjalt töid kogu lepinguperioodi jooksul.
Tegelik tööde maht ületas lepingus kavandatud mahtu 1/3 võrra. 2019. aasta markeerimistööde maksumus oli ligikaudu 120 000 eurot.
Korraldatava riigihanke tulemusena soovitakse sõlmida töövõtuleping järgmiseks kolmeks aastaks.
Eeldatav riigihanke rahaline maht järgnevaks kolmeks aastaks on 400 000 eurot.