Akti väljaandja: | Tartu Linnavalitsus |
Akti liik: | Korraldus |
Teema: | Kesklinna Karlova sadamaga ühendava jalgratta- ja jalgtee rajamiseks projekteerimistingimuste määramine |
Reg. number: | LV-K-0484 |
Seisund: | Lõpetatud |
Koostamise kp: | 27.04.2015 |
Koostaja: | Peep Margus |
Ettekandja: | Urmas Ahven |
Õigusakt: | Tartu Linnavalitsuse 2.06.2015 korraldus nr 617 "Kesklinna Karlova sadamaga ühendava jalgratta- ja jalgtee rajamiseks projekteerimistingimuste määramine" |
Failid: | 6_maakasutus.pdf ( 3628 kb ) |
TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu |
27. aprill 2015. a. nr LV-K-0484 |
Kesklinna Karlova sadamaga ühendava jalgratta- ja jalgtee rajamiseks projekteerimistingimuste määramine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 1, § 30 lg 1 p 2, ehitusseaduse § 19 lg 1 ja lg 3, teeseaduse § 19 lg 1 ja lg 5 ja Tartu linna ehitusmääruse § 26 lg 1 ja lg 4, Tartu
Linnavalitsus
o t s u s t a b :
1. Määrata kesklinna Karlova sadamaga ühendava jalgratta- ja jalgtee rajamise projekteerimistingimused vastavalt lisale.
2. Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnal avaldada kahe nädala jooksul informatsioon projekteerimistingimuste määramise kohta Tartu linna koduleheküljel.
3. Korraldus jõustub taotlejale teatavakstegemisest.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada Tartu Linnavalitsusele vaide haldusmenetluse seaduses sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korraldusest teadasaamise päevast või päevast, millal oleks pidanud korraldusest teada saama või esitada kaebuse Tartu Halduskohtule halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korralduse teatavaks tegemisest.
Linnapea | |
Linnasekretär |
Lisa | |
Tartu Linnavalitsuse | |
korralduse eelnõu nr LV-K-0484 juurde | |
Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond. Projekteerimistingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest. 1. Lähtedokumendid Asukohaskeem lisa 1 2. Lähteandmed 2.1. Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 "Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded". 2.2. Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele: 2.2.1. EVS 843:2003 “Linnatänavad”. 2.2.2. EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008. Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile; 2.2.3. EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust. 2.3. Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad ning Tartu linna kodulehel kuvatud kehtivad planeeringud ja projektid: 2.3.1. Tartu linna üldplaneering 06.10.2005; 2.3.2. Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem, OÜ Hendrikson & Ko 01.12.2006; 2.3.3. Tartu Linnavalitsuse poolt kavandatavate kergliiklusteede eskiisprojekt. VI köide: lõik kesklinn - Tartu idapoolne ringtee, Tartu linn, Artes Terrae OÜ 15.12.2014; 2.3.4. Turu tn 2, Soola tn 8, Soola tn 4 ja Soola tn 4a kruntide ning lähiala detailplaneering 04.12.2014; 2.3.5. Emajõe, Turu 18, Puu t, Soola 7, Soola 5 ja Soola 10 vahelise ala detailplaneering 22.12.1998; 2.3.6. Võidu silla - Turu tänava - Aida tänava pikenduse ja Emajõe vahelise ala detailplaneering 16.02.1995; 2.3.7. Sadama, Turu, Väike-Turu tänavate ja Emajõe vahelise ala detailplaneering 20.11.2003; 2.3.8. Sõpruse silla paadisadama detailplaneering 22.04.2010. 2.4. Muud arvestamisele kuuluvad dokumendid: 2.4.1. Tartu Linnavalitsuse 11.02.2014. a korraldus nr 163 "Soola tn 8c sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine"; 2.4.2. Tartu Linnavalitsuse 15.07.2014.a korraldus nr 731 "Võidu silla turuhoone poolsele küljele jalgratta- ja jalgtee rajamiseks projekteerimistingimuste määramine"; 2.4.3. Turu tn 18 krundi detailplaneering. Detailplaneeringu koostamisest huvitatud isik AS Tartu Keskkatlamaja, detailplaneeringu koostaja OÜ Hendrikson & Ko. 2.5. Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt. 2.5. Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud. 2.6. Vastavalt Tartu linna üldplaneeringule asub projekteeritav ala osaliselt arheoloogilises miljööpiirkonnas, millest tulenevalt on vajalik kultuuriväärtuste teenistuse kooskõlastus (juhataja Romeo Metsallik tel 7361250). Olenevalt kaevetööde sügavusest võivad olla vajalikud arheoloogilised uuringud. 2.7. Emajõgi on karpkalaliste elupaigana kaitstav veekogu, ehitustegevust kavandatakse avaliku veekogu veekaitsevööndis, kalda piiranguvööndis ja ehituskeeluvööndis, millest tulenevalt tuleb projekt kooskõlastada Keskkonnaameti Jõgeva-Tartu regiooniga. 2.8. Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta. 3. Projektlahenduse sisu 3.1. Projekteerida kesklinna Karlova sadamaga ühendaval jalgratta- ja jalgtee rajamine lisas 1 näidatud mahus. Kui projektlahendus seda tingib, võib projekteeritavat ala suurendada või vähendada. Projektlahendus peab vastama lähtetasemele "hea". 3.2. Jalgratta- ja jalgtee projekteerimisel lähtuda p. 2.3.3 nimetatud tööst. Jalgratta- ja jalgtee äärde projekteerida puhkekohad. Puhkekohtadesse projekteerida jalgratta hoiuraam, istepingid, laud, varjualune, prügikast, valgustus jms. Turu 18 kinnistul kavandada kergliiklustee viisil, mis võimaldab kasutada ning eksponeerida vana raudteetammi ja estakaadi. Lahenduse väljatöötamisel konsulteerida linnaarhitektiga. Soola tn 5, Soola tn 5b, Soola tn 7, Väike-Turu tn 10 ja Turu tn 18 kinnistutele jalgratta- ja jalgtee projekteerimisel teha koostööd kinnistute omanikega. Projekteerida olemasolevate jalgratta- ja jalgteede sidumine projekteeritava teega. Jalgratta- ja jalgtee ristumistel sõiduteega tagada, et ristumiskohtadel ei oleks äärekivi kõrgem kui 0 cm. Projekteerida liikluskorraldust selgitavad ning liiklusohutust tagavad meetmed (suunaviidad, tähistus, markeering, vajadusel piirangud liiklusele, piirded, ohutussaared jms) projekteeritaval alal. 3.3. Jalgratta- ja jalgtee ühendamiseks Sõpruse sillaga projekteerida jalakäijatele treppide rajamine. 3.4. Sõpruse silla lähedusse projekteerida jalgratta- ja jalgtee äärde kergliiklejate loendamisseade (induktiivanduritega teekattes jalgratturite loendamiseks ja optiline seade jalakäijate lugemiseks) koos jalgratta automaatse teeninduspunktiga (rehvirõhu kontroller ja pump, olulisemad töövahendid). Teeninduspunkt varustada elektri püsitoitevoolu liitumisega. Teeninduspunkti juurde projekteerida jalgratta hoiuraam, pink, prügikast jms. 3.5. Sõidukijuhtidele tagada ristmikel projekteeritavale jalgratta- ja jalgteele normikohane nähtavus, projekteerida vastavad meetmed. Näidata asendiplaanil nähtavuskolmnurgad. Kruntidele juurdepääsuteede projekteerimisel tagada jalgratta- ja jalgtee pikiprofiili säilimine ühtlase joonena. Kruntidele juurdepääsuteedel projekteerida jalgratta- ja jalgtee ning jalgtee sõidutee konstruktsiooniga. 3.6. Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee ärajuhtimine. Taotleda ASilt Tartu Veevärk tehnilised tingimused. Tänava vertikaalplaneerimise ja sademevee ärajuhtimise projekteerimisel leida lahendused, mis väldiksid sademevee valgumise tänavamaalt naaberkruntidele. Sademevee kogumiskaevude asukohtade projekteerimisel leida asukohad, mis väldiksid kogumiskaevudest ülesõitmist sõiduki ratastega. 3.7. Projekteerida jalgratta- ja jalgtee valgustamine. Jalgratta- ja jalgtee valgustus projekteerida sobikiku kõrgusega metallmastidega. Tänavavalgustuse elektritoide projekteerida maakaabliga. Projekteerimisel teha koostööd linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga. Vajadusel projekteerida täiendav valgustus jalakäijate ülekäikudele. 3.8. Projekteerida põõsaste ja kõrghaljastuse likvideerimine ning okste piiramine. Vastavalt p 2.3. nimetatud töödele projekteerida asendusistutus. 3.9. Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht. Kui ehitamise käigus tekib jäätmeid üle 10 m3, tuleb ehitise vastuvõtmiseks esitatavatele dokumentidele lisada ehitusjäätmete õiend jäätmete nõuetekohase käitlemise kohta. 3.10. Projekteerida ehitusest tulenev tehnovõrkude rajamise, rekonstrueerimise, kaitsmise ja ümbertõstmise vajadus. Ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal võtta luba olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt. 3.11. Esitada töömahtude koondtabel erinevate tööliikide kohta. 3.12. Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised: 3.12.1. asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega; 3.12.2. jalgratta- ja jalgtee ning jalgtee rist- ja pikiprofiilid; 3.12.3. vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega; 3.12.4. konstruktiivsed ristlõiked. 4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile) 4.1. Tehnovõrkude valdajad; 4.2. Ümbertõstetavate ehitiste ning maaomanikud või nende volitatud esindajad; 4.3. Keskkonnaameti Jõgeva - Tartu regioon. 5. Ehitusprojekt esitada digitaalselt e-posti aadressil aeo@raad.tartu.ee või paberkandjal (4 identset eksemplari paberkandjal, millest üks köita pappkaantega arhiveerimiseks projektide arhiivis ja digitaalselt *.pdf ning *.dgn formaadis) Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnale (aadress Küüni tn 5, III k tuba 323) läbivaatamiseks ja ehitusloa taotlemiseks. Lisa 1 Asukohaskeem PTR-15-047 juurde |