Õigusakti eelnõu: Kaarsilla remondiks projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Kaarsilla remondiks projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-0287
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 16.03.2015
Koostaja: Peep Margus
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Tartu Linnavalitsuse 31.03.2015 korraldus nr 329 "Kaarsilla remondiks projekteerimistingimuste määramine"
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-0287 juurde

    Kaarsilla remondi projekteerimistingimused PTR-15-040

    Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond.
    Projekteerimistingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest.

    1. Lähtedokumendid
    Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1. Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 "Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded".
    2.2. Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele:
    2.2.1. EVS 843:2003 “Linnatänavad”;
    2.2.2. EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008. Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile;
    2.2.3. EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust.
    2.3. Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad kehtivad planeeringud ja projektid:
    2.3.1. Tartu linna üldplaneering 06.10.2005;
    2.3.2. Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem, OÜ Hendrikson & Ko 01.12.2006;
    2.3.3. Emajõe vasakkalda jalg- ja jalgrattatee rajamine ning kaldakindlustuse rekonstrueerimine lõigus Kroonuaia sild - Võidu sild, tööprojekt, KLM Projekt OÜ, 2012.
    2.4. Muud arvestamisele kuuluvad dokumendid. Dokumentidega saab tutvuda Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakonnas:
    2.4.1. Kaarsilla tehnilise seisukorra hinnang. Töö koostaja Ehituse ja Tarkvara Inseneribüroo OÜ, töö nr 102-19-12, töö koostamise aeg 2012. a;
    2.4.2. Tartu linn, Kaarsilla jalg- ja jalgrattatee pandused. Põhiprojekt ja 3D mudel. Töö koostaja OÜ Tinter-Projekt, töö nr 48-13-TP, töö koostamise aeg 2014. a;
    2.4.3. Kaarsilla valgustus ja helinduskontseptsioon. Töö koostamise aeg märts 2015. Töö koosneb järgmistest osadest:
    Valgustuspaigaldis. Tipriit Valgusdisain OÜ.
    Helipaigaldis. Audio System Design OÜ.
    Elektripaigaldis. Tugevvool, nõrkvool, automaatika. Elinvar OÜ.
    2.5. Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt.
    2.6. Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud.
    2.7. Vastavalt Tartu linna üldplaneeringule asub projekteeritav ala arheoloogilises miljööpiirkonnas, millest tulenevalt on vajalik kultuuriväärtuste teenistuse kooskõlastus (juhataja Romeo Metsallik tel 7361250).
    2.8. Emajõgi on karpkalaliste elupaigana kaitstav veekogu, ehitustegevust kavandatakse avaliku veekogu veekaitsevööndis, kalda piiranguvööndis ja ehituskeeluvööndis, millest tulenevalt tuleb projekt kooskõlastada Keskkonnaameti Jõgeva-Tartu regiooniga.
    2.9. Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    3.1. Projekteerida Kaarsilla remontimine lisas 1 näidatud mahus. Kui projektlahendus seda tingib, võib projekteeritavat ala suurendada või vähendada. Projektlahendus peab vastama lähtetasemele "hea".
    3.2. Koostatud projektlahendus peab olema terviklik, s.h. tuleb esitada lahendused nii silla remontimiseks kui panduste rajamiseks. Projekti koosseisus esitada projektlahendused ja arvestada järgmiste remonditööde läbiviimise vajadusega:
    3.2.1. Teostatud uuringute kokkuvõte kõikide silla elementide kohta koos neid iseloomustavate materjalidega;
    3.2.2. Teha arvutused ja koostada lahendus silla mõlema käiguosa gabariitide laiendamiseks vähemalt 1,0m võrra, et mõlemale silla käiguosa poolele on võimalik markeerida jalgrattarada. Silla alt läbisõidu kõrgusmärk Emajõekohal ei tohi olla väikesem praegusest;
    3.2.3. Koostada sillagabariitide laienemisest tulenevalt uued panduste joonised koos töömahtudega;
    3.2.4. Silla kõikide betoonkonstruktsioonide ja paljandunud armatuuride remont;
    3.2.5. Sammaste ümberpaigutamine ja treppide laiendamine ning remont;
    3.2.6. Emajõe vasakkaldal kaldakindlustusel paikneva jalgratta- ja jalgtee sidumiseks Kaarsillaga kaldanõlvakule 3,5m laiuse panduse rajamine;
    3.2.7. Emajõe paremkaldal kallasradade ühendamiseks vähemalt 3,0 laiuse käiguosaga Kaarsilla aluse silde rajamine Emajõe kohale;
    3.2.6. Betoonpindade värvimine;
    3.2.7. Tugiosade remont;
    3.2.8. Vuukide lahendused;
    3.2.9. Hüdroisolatsiooni ja veeviimarite lahendused;
    3.2.10. Katendite lahendused;
    3.2.11. Esitada nõuded kasutatavatele materjalidele ja toodetele;
    3.2.12. Elektri ja nõrkvoolu lahendused;
    3.2.13. Piirete lahendused (s.h pandustel paiknevad), arvestades valgustuskontseptsiooni. Piirde viimistlusmaterjal valida vastupidav välitingimustele ja mehaanilistele vigastustele.
    3.3. Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee ärajuhtimine. Taotleda ASilt Tartu Veevärk tehnilised tingimused. Sademevee kogumiskaevude asukohtade projekteerimisel leida asukohad, mis väldiksid kogumiskaevudest ülesõitmist jalg ratastega.
    3.4. Projekteerida vajadusel põõsaste ja kõrghaljastuse likvideerimine ning okste piiramine.
    3.5. Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht.
    3.6. Projekteerida ehitusest tulenev sillale kinnituvate tehnovõrkude ja nende kinnituste rajamise, rekonstrueerimise, kaitsmise ja ümbertõstmise lahendused. Ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal võtta luba olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt.
    3.7. Esitada töömahtude koondtabel erinevate tööliikide kohta vastavalt projekteerimise hetkel kehtiva teetööde tehniliste kirjelduste versiooniga;
    3.8. Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised:
    3.8.1. asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega;
    3.8.2. jalgratta- ja jalgtee ning jalgtee rist- ja pikiprofiilid;
    3.8.3. vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega;
    3.8.4. konstruktiivsed ristlõiked;
    3.8.5. 3D mudel valminud projektlahendusele.
    3.9. Muude nimetamata osade käsitlused, tulenevalt projekteerija professionaalsest pädevusest ja projekteerimise heast tavast.

    4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
    4.1. Tehnovõrkude valdajad;
    4.2. Veeteede Amet;
    4.3. Keskkonnaameti Jõgeva - Tartu regioon.

    5. Ehitusprojekt esitada digitaalselt e-posti aadressil aeo@raad.tartu.ee või paberkandjal (4 identset eksemplari paberkandjal, millest üks köita pappkaantega arhiveerimiseks projektide arhiivis ja digitaalselt *.pdf ning *.dgn formaadis) Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnale (aadress Küüni tn 5, III k, tuba 323) läbivaatamiseks ja ehitusloa taotlemiseks.

    Lisa 1 Asukohaskeem PTR-15-040 juurde




Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Kaarsilla remondiks projekteerimistingimuste määramine " juurde