EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
MÄÄRUS |
|
Tartu
|
08. detsember 2014. a. nr LV-M-0058 |
Tartu Linnavalitsuse 28. detsembri 2012. a määruse nr 20 "Teede ja tänavate sulgemise kord" muutmine |
Määrus kehtestatakse Tartu Linnavolikogu 20. detsembri 2012. a määruse nr 79 “Volituste andmine liiklusseaduses ja teeseaduses sätestatud ülesannete täitmiseks“ § 2 alusel.
§ 1. Tartu Linnavalitsuse 28. detsembri 2012. a määruses nr 20 "Teede ja tänavate sulgemise kord" tehakse järgmised muudatused:
1) paragrahvi 1 lõiget 1 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
"(1) Teede ja tänavate sulgemise kord sätestab Tartu linnas asuva avalikult kasutatava Tartu linna omandis oleva tee, tänava, väljaku, parkla, pargi, puhkeala või selle osa (edaspidi tänav) liiklusväliseks otstarbeks sulgemise korra ning tänava sulgemise üldised tingimused.";
2) paragrahvi § 3 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
"Käesoleva määruse §-des 4-7 sätestatud otsuseid teevad osakonna liikluskorraldusteenistuse juhataja, ajutise liikluskorralduse peaspetsialist, alalise liikluskorralduse peaspetsialist ja ühistranspordi peaspetsialist.";
3) paragrahvi 9 lõige 4 tunnistatakse kehtetuks.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse määruse eelnõu "Tartu Linnavalitsuse 28. detsembri 2012. a määruse nr 20 "Teede ja tänavate sulgemise kord" muutmine " juurde
Tartu Linnavalitsuse 28. detsembri 2012. a määruse nr 20 "Teede ja tänavate sulgemise kord" sätestab Tartu linnas asuva avalikult kasutatava Tartu linna omandis oleva tee, tänava, väljaku, parkla, pargi, puhkeala või selle osa liiklusväliseks otstarbeks sulgemise korra ning tänava sulgemise üldised tingimused.
Punktis 1 esitatud muudatusega tehakse ettepanek muuta teede ja tänavate sulgemisobjektide loetelu, kuna Tartu Linnavolikogu 05. detsembri 2014. a määrusega nr 49 "Tartu Linnavolikogu 20. detsembri 2012. a määruse nr 77 "Teede ja tänavate sulgemise maks" muutmine" täiendati teede ja tänavate maksuobjekte parklaga. Täiendus oli tingitud vajadusest kohaldada parklale mitte tänava sulgemise, vaid väljaku sulgemise maksumäärasid (tasu arvutamisel lähtutakse pindalast).
Kuna maksuteade eeldab teede ja tänavate sulgemisloa olemasolu, on vaja täpsustada ka sulgemisobjektide loetelu.
Punktis 2 esitatud muudatusega muudetakse ametikohtade nimetusi, mida täitvatel ametnikel on sulgemisloa andmise, sulgemisloa andmisest keeldumise, sulgemisloa muutmise ja tähtaja pikendamise ning tänava sulgemisloa peatamise või kehtetuks tunnistamise õigus.
Muudatus on tingitud tingitud ametnike ülesannete osalisest muutmisest.
Punktis 3 esitatud muudatusega tunnistatakse kehtetuks määruse § 9 lõige 4.
Määruse § 9 lõike kohaselt ei tohi ehitus- ja remontööde tegemisel avatud kaevik olla pikem kui 50 m. Seda nõuet ei ole võimalik mõningate tööde tehnoloogilist eripära arvestades järgida. Näiteks uute soojustorustike surveproovide teostamisel.
Tartu Linnavolikogu 20. detsembri 2012. a määruse nr 77 “Teede ja tänavate sulgemise maks" § 5 lõike 4 kohaselt lisatakse maksumäärale 0,5% tasumisele kuuluvast maksumäärast iga ületatud meetri eest, kui suletava lõigu pikku sõidukite liiklemiseks ette nähtud tänava osal on üle 50 meetri või jalakäijate liiklemiseks ette nähtud tänava osal üle 20 meetri. See meede on piisav, et ära hoida liiga ulatuslikud ja pikaajalised sulgemised.