Õigusakti eelnõu: Soola tn 8c sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Soola tn 8c sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-1388
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 29.11.2013
Koostaja: Liisa Unt
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Tartu Linnavalitsuse 11.02.2014 korraldus nr 163 "Soola tn 8c sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine"
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-1388 juurde

    Soola tn 8c endise sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimused PTR-13-092

    Projekteerimistingimuste taotleja: Aktsiaselts Emajõe Ärikeskus
    Projekteerimise tingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest

    1. Lähtedokumendid
    Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1 Projekt koostada vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri 17. septembri 2010. a määrusele nr 67 "Nõuded ehitusprojektile".
    2.2 Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt. Projekteerimisse võimalusel kaasata Emajõe ärikeskuse ja bussijaama ümbruse linnaruumi arhitektuursel ideevõistlusel auhinnatud töö(de) autor(id).
    2.3 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad dokumendid:
    2.3.1 Tartu linna üldplaneering 06.10.2005;
    2.3.2 Emajõe kalda- ja sildumisrajatiste teemaplaneering 13.02.2003;
    2.3.3 Turu 2, Soola 8 ja lähiala detailplaneering 21.06.2001.
    2.4 Projekti koostamisel arvestada võimalusel antud asukoha osas Emajõe ärikeskuse ja bussijaama ümbruse linnaruumi arhitektuurse ideevõistluse auhinnatud töid (https://www.tartu.ee/data/Bussijaam.html).
    2.5 Turu 2 ja Soola 8 kruntidele on Tartu Linnavolikogu 14.02.2013. a otsusega nr 449 algatatud detailplaneeringu koostamine. Projekt- ja planeeringulahendus ei tohi minna vastuollu.
    2.6 Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr, mõõdistamise aeg). Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses.
    2.7 Väljastatud projekteerimistingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    Koostada asukohaskeemil näidatud ala rekonstrueerimise lahendus, mis võimaldab ohutut väike- ja jõelaevade sildumist ning reisijate laevale minekut ja laevalt tulekut sh:
    3.1 Projekteerida ala heakorrastamine koos väikevormide (pingid, infostend, prügiurnid) ja piirete paiknemisega. Paigaldatavate rajatiste osas näidata lisaks nende kinnitamine, iseloomulik vaade koos mõõtude, värvi ja materjalidega.
    3.2 Näidata kergliiklustee katte rekonstrueerimise maht. Esitada iseloomulikud lõiked koos konstruktsioonide ära näitamisega ja taastatavate katete (sh muru) aladega. Asendiplaanil näidata kallasraja paiknemine.
    3.3 Projekteerida koostöös haljastus- ja puhastusteenistusega haljastuse rekonstrueerimine, näidata likvideeritav, säilitatav ja rajatav haljastus.
    3.4 Vajadusel projekteerida navigatsioonimärgistus (sildumisala tähistamine laevaliikluse mõttes) koos vajalike töödega.
    3.5 Lahendada ala vertikaalne planeerimine koos sademevee ärajuhtimisega ning rekonstrueeritava kaldakindlustuse ristprofiilid koos põrkeleevenditega. Projekti mahus näidata vajalikud konstruktsiooniparandused (asukoht ja maht).
    3.6 Projekteerida tehnovõrkude rekonstrueerimine, mis on otstarbekas koos ala rekonstrueerimisega (nt elektrikaablid valgustuse ja laeva teenindamise tarbeks). Laeva teenindamiseks on lubatud elektritoide Turu tn 2 liitumiskilbist.
    3.7 Laevade randumiseks ja manööverdamiseks vajalike põrkeleevendite kavandamisel arvestada olemasolevate kanalisatsioonirajatiste paiknemisega ja võimaliku ümbertõstmise vajadusega. Lahenduse väljatöötamisel teha koostööd ASiga Tartu Veevärk.
    3.8 Projekti mahus esitada jõepõhja puhastamise lahendus koos tekkivate jäätmete liigi, mahu ja käitlemisega.
    3.9 Esitada töömahtude koondtabel tööliikide lõikes koos arvestuslike hindadega.
    3.10 Projekti asendiplaanile võtta tellija nõusolek ja tehnovõrkude valdajate load tööde läbiviimiseks tehnovõrkude kaitsekujas.

    4. Kooskõlastused
    4.1 Tulenevalt veeseaduse § 10 lg 2 p1 on Emajõe kallasraja ulatus 10m. Projekteeritav ala asub Emajõe veekaitsevööndis. Projektlahenduse peab olema kooskõlastanud Keskkonnaamet.
    4.2 Kasutusele võetakse endine sildumisala, mis tingib liikluskorralduse muudatused Emajõel. Projektile võtta Veeteede Ameti kooskõlastus.
    4.3 Alal asub arheoloogiline kaitsevöönd, millest tulenevalt tuleb projekt (võimalikud kaevetööd) kooskõlastada linnaarheoloogiga.

    5. Ehitusprojekt esitada paberkandjal Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnale (aadress Küüni tn 5, III k tuba 323) ja digitaalselt e-posti aadressil aeo@raad.tartu.ee läbivaatamiseks ja ehitusloa taotlemiseks.



    Lisa 1. Asukohaskeem PTR-13-092 juurde





Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Soola tn 8c sildumisala rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine " juurde