TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu |
01. oktoober 2013. a. nr LV-K-1120 |
Ideekonkursi korraldamine 2014. a Tartu laulupeo graafilise lahenduse leidmiseks |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2 ja Tartu Linnavalitsuse 6. märtsi 2012. a määruse nr 6 "Tartu linna hankekord" § 14, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Tiigi Seltsimajal korraldada ideekonkurss 2014. a Tartu laulupeo graafilise lahenduse leidmiseks.
2. Ideekonkursi korraldamise eesmärk on saada ideekavand 2014. a Tartu laulupeo logo ja tunnusgraafika leidmiseks ning sõlmida ideekonkursi võitjaga leping 2014. a Tartu laulupeo kujundustööde teostamiseks.
3. Kutsuda ideekonkursist osa võtma Heino Prunsvelt, Martin Rästa, Martin Eelma ja Alina Luther ning maksta igale osavõtjale ideekonkursil osalemise eest osalemistasu summas 500 eurot. Osalemistasu makstakse välja pärast ideekavandite esitamist.
4. Volitada Tiigi Seltsimaja direktorit kinnitama ideekonkursi korraldamiseks vajalikud täiendavad tingimused.
5. Moodustada ideekavandite hindamiseks ideekonkursi žürii järgmises koosseisus:
5.1. Riho Leppoja, 2014. aasta Tartu laulupeo kunstiline juht, Tartu 2014. a laulupeo peakomisjoni liige;
5.2. Kristel Tannik, 2014. aasta Tartu laulupeo peakomisjoni liige;
5.3. Külli Aleksanderson, kultuuriosakonna kultuuriteenistuse juhataja, Tartu 2014. a laulupeo peakomisjoni liige;
5.4. Tõnis Arjus, arhitektuuri- ja linnakujundusteenistuse juhataja-linnaarhitekt;
5.5. Jaanus Eensalu, Tartu Kõrgema Kunstikooli meedia- ja reklaamikunsti osakonna juhataja;
5.6. Kristjan Mändmaa, kujundusgraafik, Viljandi Kunstikooli direktor;
5.7. Mart Anderson, kujundusgraafik.
7. Korraldus jõustub 8. oktoobril 2013. a.
Linnapea | |
Linnasekretär |
Konkursi võitjale tehakse pakkumine sõlmida leping Laulupeo visuaalse identiteedi teostamiseks, mille peamiste töödena tuleb laulupeo graafilisel disaineril teostada: 1) reklaamikandjate kujundus (on-line reklaami kujundus: veebileht, veebibännerid, Facebook’i reklaami päis; reklaamtrükiste kujundus: välireklaami plakatid, bännerid, autokleebised; printreklaami kujundus: reklaamid trükimeedias; telereklaamide kujundus: klipid kultuuriteadetesse ja linnaekraanidele); 2) programmitrükiste kujundus (eelkontsertide ja peakontserdi ning laulupeoteemaliste näituste kutsed, eelkontsertide ja peakontserdi kavad); 3) suveniiride kujundus (rinnamärgid, kotid, T-särgid); 4) muud vajalikud elemendid (piletid, blanketid, pressikaardid, käepaelad, rongkäigu elemendid); 5) laululava kujunduselementide väljatöötamine koostöös kunstilise komisjoniga.
Konkursil osalejad peavad esitama ka eelloetletud kujundustööde maksumuse prognoosi.
Žürii võtab lisaks kunstilistele kriteeriumidele arvesse ka kujundustööde kogumaksumuse eelprognoosi.
Suunatud konkurss võimaldab saada kunstiliselt parema tulemuse ning professionaalsema ja tõhusama korralduse, sest valdkonna professionaalid on paremini motiveeritud konkursil osalema. Seetõttu aitab suunatud konkurss kokku hoida ka ressursse.