OTSUSTATI:
|
Esitada linnavolikogu menetluses olevate otsuste eelnõudele järgmised parandusettepanekud:
1. arvestades linnavolikogu arengu- ja planeerimiskomisjoni ettepanekuga täiendada linnavolikogu otsuse "Kesklinna üldplaneeringu arengustrateegia heakskiitmine" eelnõu lisa "Tartu kesklinna arengustrateegia" ptk 2 "Tartu kesklinna arenguvisioon" alapunkti 11 ja sõnastada see järgnevalt: "11. Kesklinn oleks kergliiklusteedega väga hästi ühendatud Maarjamõisa linnaosas olevate Tartu Ülikooli ja kliinikumi hoonetega, piki Emajõe kallast Tähtvere Maaülikooli kompleksiga, Eesti Rahva Muuseumi piirkonnaga, piki Tähe tänavat Tartu Kõrgema Kunstikooliga, raudteejaama ja linnast väljuvatele põhiliste transpordimagistraalidega."
2. arvestades linnavolikogu arengu- ja planeerimiskomisjoni ettepanekuga täiendada linnavolikogu otsuse "Turu tn 2, Soola tn 8, Soola tn 4 ja Soola tn 4a kruntide ning lähiala detailplaneeringu koostamise algatamine ja lähteseisukohtade kinnitamine" eelnõud järgmiselt:
2.1 asendada eelnõu otsustava osa punkt 3.5. järgmise sõnastusega:
"3.5. Koostada ja esitada erinevate liikumisviiside võrdlev analüüs koos liikluse tekke ja parkimise nõudluse uuringuga ja sellest tulenev tänavatevõrgu rekonstrueerimise vajadus. Määrata koostatava töö alusel rajamist ja rekonstrueerimist vajavad ristmikud ning tänavad, koostada vastavad eskiiskavandid ristmike ja tänava ristlõigete optimaalsete lahendustega. Käsitleda Soola tänava liiklusohutust parandavaid lahendusi. Esitada ristmike läbilaskvuse arvutused. "
2.2 asendada eelnõu otsustava osa punkt 3.9. järgmise sõnastusega:
"3.9. Detailplaneeringus fikseerida olemasoleva bussijaama osas reisijate ooteala suurus, väljuvatele ja saabuvatele bussidele mõeldud peatuskohtade arv ning bussijaama teenindava taksopeatuse asukoht ja maht. Planeeringulahenduses tuleb anda kavandatavate peatuskohtade piisav arv, taksopeatuse maht ja reisijate ooteala. Busside peatuskohtade arvu määramisel anda logistiline põhjendus (väljuvate liinide arv, väljumise tihedus jne). Planeeringulahenduse väljatöötamise käigus võtta sõltumatult eksperdilt või ekspertide grupilt eksperthinnang, kas planeeritav bussijaama maht ja bussiootekohtade arv ning võimalik busside parkimise ala tagab piisava reservi Tartusse saabuva bussitranspordi arenguks."
|