EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
14. detsember 2012. a. nr LV-IP-0314 |
Parandusettepanekud Tartu Linnavolikogu otsuse "Osalemine projektis "Nooruse tn 9 rekonstrueerimine Tartu Tamme Gümnaasiumiks"" eelnõule |
KUULATI: |
Kunnar Jürgensoni ettekannet |
OTSUSTATI:
|
1. Toetada Tartu Linnavolikogu linnavarakomisjoni 13.12.2012.a koosolekul tehtud parandusettepanekut Tartu Linnavolikogu menetluses oleva otsuse "Osalemine projektis "Nooruse tn 9 rekonstrueerimine Tartu Tamme Gümnaasiumiks"" eelnõule ja sõnastada otsuse eelnõu pealkiri "Osalemine projektis "Tartu Tamme Gümnaasiumi rajamine Nooruse tn 9 kinnistule"" ning muuta vastavalt ka eelnõu punkti 1;
2. Mitte nõustuda Tartu Linnavolikogu rahanduskomisjoni 14.12.2012.a koosolekul tehtud parandusettepanekuga Tartu Linnavolikogu menetluses oleva otsuse "Osalemine projektis "Nooruse tn 9 rekonstrueerimine Tartu Tamme Gümnaasiumiks"" eelnõule jätta projekti nimest välja sõna "Tamme".
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Parandusettepanekud Tartu Linnavolikogu otsuse "Osalemine projektis "Nooruse tn 9 rekonstrueerimine Tartu Tamme Gümnaasiumiks"" eelnõule " juurde
Projekti taotluse seisukohalt ei oma märkimisväärset tähtsust sõna "rekonstrueerimine" asendamine sõnaga "rajamine" projekti nimetuses. Seega vastavalt linnavarade komisjoni parandusettepanekule projekti nimetamine "Tartu Tamme Gümnaasiumi rajamine Nooruse tn 9 kinnistule" ei muuda selle sisu rahastaja jaoks vääritimõistetavaks.
Rahanduskomisjoni ettepanekut projekti nimetusest sõna "Tamme" väljajätmisel mitte toetada, kuna projekti taotluses viidatakse korduvalt erinevatele Tartu linna arengudokumentidele (arengukava, varasemalt vastu võetud õigusaktid jt), kus kirjeldatakse Tamme Gümnaasiumi lahutamist põhikooliks ja gümnaasiumiks. Taotluses on projektijärgsete tegevuste kirjelduse aluseks võetud tänane Tamme Gümnaasiumi gümnaasiumiosa (õppesuunad, õpilaste arv, koostöösuhted jms).
Juhul kui projekti nimest välja jätta "Tamme" võib rahastajal ja projektitaotluse hindamiskomisjonil jääda väär mulje projekti planeeritavatest tegevustest ning mõistmatuks viited arengudokumentidele ja õpilaste arvu prognoosile.