Õigusakti eelnõu: Kalda tee - Mõisavahe tn - Lammi tn ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Kalda tee - Mõisavahe tn - Lammi tn ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-0373
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 23.03.2012
Koostaja: Peep Margus
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Tartu Linnavalitsuse 3.04.2012 korraldus nr 372 "Kalda tee - Mõisavahe tn - Lammi tn ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine"
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-0373 juurde

    Kalda tee - Mõisavahe tänava - Lammi tänava rekonstrueerimise projekteerimistingimused PTR-12-024

    Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond

    1. Lähtedokumendid
    Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1. Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 "Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded" ning teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 55 "Tee projekteerimise normid ja nõuded".
    2.2. Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele:
    2.2.1. EVS 843:2003 "Linnatänavad". Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea "H";
    2.2.2. EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008. Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile;
    2.2.3. EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust.
    2.3. Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad kehtivad planeeringud ja projektid:
    2.3.1. Tartu linna üldplaneering 06.10.2005;
    2.3.2. Kalda tee, jalakäijate kiire, Nõlvaku ja Mõisavahe tänavatega määratud ala detailplaneering 06.07.1999;
    2.3.3. Anne II mikrorajooni hoonestuse eskiis 22.02.1978;
    2.3.4. Tartu Anne elamurajooni generaalplaani korrektuur 02.02.1988;
    2.3.5. Kalda tee 43 ja 51 kruntide detailplaneering 28.03.2002;
    2.3.6. Kalda tee 45, 49 ja 51 kruntide detailplaneering 29.01.2007;
    2.3.7. Kalda tee 39 ja 43 kruntide ning lähiala detailplaneering 29.07.2008.
    2.4. Muud arvestamisele kuuluvad dokumendid, mille kohta saab informatsiooni tööde koostajalt või töö tellijalt:
    2.4.1. Mõisavahe tänava ja riigimaantee nr 45 planeeritava ühendustee ning Kalda tee ja Mõisavahe tänava ristmiku liikluskorralduse eskiislahendused. Töö tellija Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond, töö koostaja Liikluslahendus OÜ.
    2.5. Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt.
    2.6. Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses.
    2.7. Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    3.1. Projekteerida Kalda tee - Mõisavahe tänava - Lammi tänvava ristmiku rekonstrueerimine ja sõidutee teekatendi taastusremonttööd (kulumiskihi vahetus, vertikaali korrigeerimine, jne) lisas 1 näidatud mahus. Ristmiku tüübiks projekteerida samatasandiline ringristmik. Kui projektlahendus seda tingib, võib projekteeritavat ala suurendada.
    3.2. Projekteerida Kalda tee - Mõisavahe tänava - Lammi tänava ristmiku rekonstrueerimine vastavalt punktis 2.4.1 nimetatud eskiiskavandile.
    3.3. Projekteerida Annelinna keskuse bussipeatuse teekatendile püsivam konstruktsioon, mis peaks vastu busside koormusele.
    3.4. Sõidukijuhtidele tagada ristmikel normikohane nähtavus, projekteerida vastavad meetmed. Näidata asendiplaanil nähtavuskolmnurgad ja sõidukite pöörderaadiused. Projekteerida liikluskorraldust selgitavad liiklusmärgid ja teekattemärgised. Ohutussaarte äärekivid markeerida 992 märgistusega.
    3.5. Projekteerida uute jalg- ja jalgrattateede rajamine ning olemasolevate jalg- ja jalgrattateede sidumine rekonstrueeritava ristmikuga. Sõiduteede ületamised projekteerida jalakäijatele ohutud ja võimalikult lühikese pikkusega ning vajadusel koos ohutussaartega. Juhul kui ohutussaari ei ole võimalik rajada, arvestada, et jalakäijate tänavaületuskoha pikkus ei ületaks punktis 2.2.1. nimetatud standardis lubatut.
    Vaegnägijate juhtimiseks projekteeritaval alal kasutada reljeefset tänavakivi. Jalg- ja jalgrattatee ristumistel sõiduteega tagada, et ristumiskohtadel ei oleks äärekivi kõrgem kui 0 cm.
    Projekteerida liiklusohutust tagavad meetmed (tähistus, piirded, ohutussaared).
    3.6. Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee kogumine ja kanaliseerimine vastavalt AS Tartu Veevärk tehnilistele lähteseisukohtadele INF/245. Tänava vertikaalplaneerimise ja sademevee kanaliseerimise projekteerimisel leida lahendused, mis väldiksid sademevee valgumise tänavamaalt naaberkruntidele. Sademevee kogumiskaevude asukohtade projekteerimisel leida asukohad, mis väldiksid kogumiskaevudest ülesõitmist sõiduki ratastega.
    3.7. Elektritööde projekteerimisel lähtuda Eesti Energia AS, OÜ Jaotusvõrgu Tartu Regiooni poolt väljastatud tehnilistest tingimustest võrkude ümberprojekteerimiseks nr 199021.
    3.8. Projektis esitada tänavavalgustuse lahendus. Näidata tänavavalgustuse toitekaablite ja mastide asukohad. Valgustus näha ette sobiliku kõrgusega kuumtsinkmastidega. Valgustuse toitekaabel projekteerida maakaablina. Projekteerimisel teha koostööd linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga. Projekteerida täiendav valgustus jalakäijate ülekäikudele.
    3.9. Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht.
    3.10. Projekteerida ehitusest tulenev tehnovõrkude rajamise, rekonstrueerimise ja ümbertõstmise vajadus. Ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal võtta luba olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt. Näha ette tööde käigus rikutavate murupindade taastamine.
    3.11. Esitada töömahtude koondtabel tööliikide lõikes koos arvestuslike hindadega. Töömahtude koondtabelis esitada eraldi mahud taastusremonditava teekatte ja ringristmiku rekonstrueerimise kohta.
    3.12. Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised:
    3.12.1. asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega;
    3.12.2. ristmike rist- ja pikiprofiilid;
    3.12.3. vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega.

    4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
    4.1. Tehnovõrkude valdajad.

    5. Kooskõlastatud projekt esitada (esitada 5 identset eksemplari, millest üks köita pappkaantega arhiveerimiseks projektide arhiivis) linnamajanduse osakonnale, kes esitab selle ehitusloa taotlemiseks arhitektuuri ja ehituse osakonnale.

    Lisa 1 Asukohaskeem
    PTR-12-024 juurde




Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Kalda tee - Mõisavahe tn - Lammi tn ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine " juurde