EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
28. märts 2012. a. nr LV-K-0393 |
Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2, Tartu linna põhimääruse § 46 lg 4 ja Tartu Linnavolikogu 22. veebruari 2012. a otsuse nr 324 „Tartu linna munitsipaalüldhariduskoolide ümberkorraldamine”, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Moodustada Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjon järgmises koosseisus:
1.1. Tiia Teppan - abilinnapea;
1.2. Riho Raave - haridusosakonna juhataja;
1.3. Maira Bogdanova - haridusosakonna peaspetsialist üldhariduse alal;
1.4. Kaia Kaldoja - haridusosakonna peaspetsialist finantseerimise alal;
1.5. Eneken Juurmann - haridusosakonna peaspetsialist õppesuundade alal;
1.6. Kairit Peekman - haridusosakonna jurist;
1.7. Toomas Kink - Tartu Raatuse Gümnaasiumi direktor;
1.8. Marko Ringo - Tartu Raatuse Gümnaasiumi õppealajuhataja;
1.9. Kadri Kosk - Tartu Raatuse Gümnaasiumi õpetaja;
1.10. Pille Masing - Tartu Raatuse Gümnaasiumi õpetaja.
2. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjon juhib Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamist lähtuvalt linnavolikogu otsusest, sh:
2.1. selgitab välja kooli ametikohtade vajaduse;
2.2. vaatab üle töötajatega sõlmitud töölepingud ning selgitab välja töötajad, kelle töösuhe jätkub;
2.3. hindab töötajate ümberõppe vajadust ja leiab vajadusel ümberõppe võimalusi;
2.4. korraldab kooli tegevuseks vajaliku dokumentatsiooni uuendamist;
2.5. koordineerib kooli asjaajamise ümberkorraldamist;
2.6. koordineerib kooli kasutuses oleva kooli jaoks kasutuks muutunud linnavara teistele asutustele üleandmist või mahakandmist või kooli tegevuseks vajaliku linnavara soetamist;
2.7. lahendab teisi ümberkorraldamise käigus lahendamist vajavaid küsimusi.
3. Määrata Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjoni esimeheks Riho Raave, kes korraldab ja juhib ümberkorraldamiskomisjoni tööd.
4. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjoni teenindab ja asjaajamist korraldab haridusosakond.
5. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjoni töövorm on koosolek. Ümberkorraldamiskomisjon on pädev vastu võtma otsuseid ja tegutsema, kui kohal on vähemalt 6 ümberkorraldamiskomisjoni liiget. Ümberkorraldamiskomisjoni otsused võetakse vastu lihthäälteenamusega, häälte võrdsel jagunemisel on otsustavaks ümberkorraldamiskomisjoni esimehe hääl.
6. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjon võib kiireloomulisi otsuseid vastu võtta e-posti vahendusel, eeldusel, et vähemalt 6 ümberkorraldamiskomisjoni liiget teavitab oma seisukoha otsustamist vajavas küsimuses.
7. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjonil on õigus kaasata oma töösse eksperte, kellel puudub otsuste vastuvõtmisel hääleõigus.
8. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjoni otsuste elluviimise eest koolis vastutab Tartu Raatuse Gümnaasiumi direktor.
9. Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamiskomisjonil esitada 01. oktoobriks 2013. a Tartu Linnavalitsusele aruanne Tartu Raatuse Gümnaasiumi ümberkorraldamise kohta.
10. Korraldus jõustub 4. aprillil 2012. a.
Tartu Linnavolikogu otsustas oma 22. veebruari 2012. a otsusega nr 324 „Tartu linna munitsipaalüldhariduskoolide ümberkorraldamine” korraldada ümber Tartu Raatuse Gümnaasiumi ja lõpetada 31. augustil 2013 koolitustegevuse üldkeskhariduse tasemel, kusjuures koolitustegevuse lõpetamine üldkeskhariduse tasemel toimub järk-järgult arvestusega, et 2012/2013. õppeaastal toimub koolitustegevus 12. klassis. http://info.raad.tartu.ee/webaktid.nsf/web/viited/VOLO2012022200324
Ümberkorraldamise koordineerimiseks ja juhtimiseks on vajalik moodustada komisjon, kuhu kuuluvad nii linnavalitsuse esindajad kui ka kooli esindajad.
Ümberkorraldamiskomisjon langetab ümberkorraldamise õiguspäraseks ja otstarbekaks elluviimiseks vajalikud strateegilised otsused ning asjasse puutuvad isikud (kooli esindajad või haridusosakonna ametnikud) viivad ümberkorraldamiskomisjoni otsused ellu või lähtuvad toimingute sooritamisel ümberkorraldamiskomisjoni otsustest.
Eelkõige on ümberkorraldamiskomisjoni ülesandeks luua tingimused, kus on tagatud töötajate, õpilaste ja lapsevanemate võrdne kohtlemine ning kooli tegevusega või ümberkorraldamisega seotud tähtaegadest kinnipidamine. Ühtlasi peab ümberkorraldamiskomisjon jälgima, et kõik kooli tegevuseks vajalikud dokumendid oleksid õigeaegselt olemas.
Ümberkorraldamiskomisjoni otsuste kaudu lahendatakse ka need olukorrad, kus on kooli ümberkorraldamiseks vaja kaasata täiendavaid rahalisi vahendeid, mida kooli eelarves pole ette nähtud, kas haridusosakonna eelarve või reservfondi vastava taotluse esitamise kaudu. Ümberkorraldamiskomisjon määratleb selliste rahaliste vahendite vajaduse ning ümberkorraldamiskomisjoni otsustest lähtuvalt koostatakse vajalikud dokumendid.
Ümberkorralduskomisjoni liikmeteks on kooli tegevuse korraldamisega seotud ametnikud (tagatud on arendamise, eelarvestamise ja õigusalane teenindamine) ning kooli esindajatena:
1) kooli direktor,
2) juhtkonna esindaja (valimine protokollitud),
3) 2 töötajate esindajat (valimine protokollitud).
Ümberkorraldamiskomisjoni töö tulemuseks on seisundini jõudmine, kus 1. septembril 2013 alustab kool uut õppeaastat põhikoolina.
Ümberkorraldamiskomisjoni koosolekud protokollitakse ja 01. oktoobriks 2013 esitab ümberkorraldamiskomisjon linnavalitsusele aruande kooli ümberkorraldamisega seotud olulisemate asjaolude kohta.