EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
20. juuni 2011. a. nr LV-IP-0167 |
Finantsarvestuse ümberkorraldamise töörühma moodustamine |
KUULATI: |
abilinnapea Argo Annuki ettekannet. |
OTSUSTATI:
|
1. moodustada töörühm Tartu Linnavalitsuse finantsarvestuse ümberkorraldamiseks järgmises koosseisus:
töörühma juht Argo Annuk - abilinnapea;
töörühma liikmed
Jüri Mölder - linnasekretär;
Külli Lust - rahandusosakonna juhataja;
Pille Porila - rahandusosakonna raamatupidamisteenistuse juhataja-pearaamatupidaja;
Katrin Heidemann - rahandusosakonna raamatupidamisteenistuse pearaamatupidaja asetäitja;
Inna Uba - rahandusosakonna raamatupidamisteenistuse peaspetsialist;
Tiina Ligi - rahandusosakonna juhataja asetäitja;
Aili Kask - linnakantselei raamatupidamisteenistuse juhataja-pearaamatupidaja;
Katrin Justus - haridusosakonna raamatupidamisteenistuse juhataja-pearaamatupidaja,
Ene Must - linnamajanduse osakonna juhataja asetäitja;
Tiina Alas - linnavarade osakonna raamatupidamisteenistuse juhataja-pearaamatupidaja;
Kalli-Saima Laurtis - sotsiaalabi osakonna raamatupidamisteenistuse juhataja-pearaamatupidaja;
Karin Valk - linnakantselei IT teenistuse tarkvara analüütik;
Egle Lääne - linnakantselei personaliteenistuse personalijuht.
2. Vajadusel moodustatakse töörühma liikmetest teemapõhiseid alamtöörühmi.
3. Töörühmal esitada 9.augusti 2011 linnavalituse istungile ümberkorraldustega seonduvate ülesannete-ja protsesside kirjaldused ning ajakava.
4. seoses finantsarvestuse ümberkorraldamise kavandamisega on linnavalitsuse struktuuriüksuste juhtidel lubatud täita raamatupidamise ja eelarve planeerimisega seotud vabu ametikohti ainult linnapea loal.
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Finantsarvestuse ümberkorraldamise töörühma moodustamine " juurde
Linna finantsarvestuse korrastamine võimaldab:
· tõsta arvestuse ja aruandluse kvaliteeti,
· tagada ühtse metoodika rakendamine linnas,
· tõsta töötajate spetsialiseerituse taset,
· tagada kõigile töötajatele asendaja olemasolu, mis võimaldab saada ettenähtud puhkust, koolitust jms;
· täpsustada töötajate rolle/tööülesandeid osakondades.
Headeks eeldusteks arvestuse ümberkorraldamisel on finantstarkvara DAX 2009 kasutaminl, mis võimaldab linna ühist arvestust ja koondaruandlust, linna üleminek ühisele tehingupartneri koodile ning ühisele maksudeklaratsioonile alates 01.01.2011.