EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
01. september 2010. a. nr LV-K-0954 |
Tartu Raatuse Gümnaasiumi koosseisu kinnitamine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2, põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse § 74 lg 3 ja Tartu Linnavolikogu 02. jaanuari 1999. a määruse nr 8 "Tartu linna ametiasutuste hallatavate asutuste asutamise, haldamise, ümberkorraldamise ja lõpetamise kord" p 3.5., Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Kinnitada alates 1. septembrist 2010. a Tartu Raatuse Gümnaasiumi koosseis järgmiselt:
Jrk
nr | Finantseerimiseelarve | Ametikohtade
arv |
| Juhid | 4 |
1. | Direktor | 1 |
2. | Haldusjuht | 1 |
3. | Õppearendusjuht (õppealajuhataja) | 1 |
4. | Õppekorraldusjuht (õppealajuhataja) | 1 |
| Tippspetsialistid | 52,35 |
5. | Haridustehnoloog | 0,5 |
6. | Logopeed | 1 |
7. | Noorsoo- ja kultuuritegevuse juht | 1 |
8. | Pikapäevarühma kasvataja | 2 |
9. | Psühholoog | 1 |
10. | Sotsiaalpedagoog | 1 |
11. | Raamatukoguhoidja | 1 |
12. | Ringijuht | 2 |
13. | Õpetaja | 42,85 |
| Keskastme spetsialistid | 3,65 |
14. | Infojuht | 1 |
15. | Laborant | 1,65 |
16. | Sekretär | 1 |
| Töölised ja abiteenistujad | 15,1 |
17. | Koristaja | 10,1 |
18. | Majahoidja | 1 |
19. | Remonditööline | 2 |
20. | Riidehoidja | 1 |
21. | Valvur | 1 |
| KOKKU | 75,1 |
2. Tunnistada kehtetuks Tartu Linnavalitsuse 09. veebruari 2010. a korraldus nr 200 "Tartu Raatuse Gümnaasiumi koosseisu kinnitamine".
3. Korraldus jõustub 15. septembril 2010. a.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Tartu Raatuse Gümnaasiumi koosseisu kinnitamine " juurde
Aluseks võttes põhikooli- ja gümnaasiumiseadust § 74 lg 3 määrab kooli personali koosseisu direktor, tuginedes haridus- ja teadusministri määrusega kehtestatud miinimumkoosseisule. 1. septembrist 2010 jõustus uus PGS ning varem kehtinud miinimumkoosseis muutus kehtetuks. Samas ei ole uue seaduse alusel veel uut miinimumkoosseisu kehtestatud. Seega ei saa käesoleva korralduse kehtestamisel lähtuda miinimumkoosseisu nõuetest.
Tartu Raatuse Gümnaasium soovib kaotada direktori asetäitja õppe- ja kasvatustöö alal ametikohad (kokku 2,0 ametikohta), huvijuhi (1,0 ametikohta) ning luua õppe-arendusjuhi (1,0), õppe-korraldusjuhi (1,0 ametikohta), noorsoo-ja kultuuritegevuse juhi(1,0 ametikohta) ja haridustehnoloogi (0,5) ametikoht.
Muutuste eesmärgiks on:
• tõsta koolis õppe- ja kasvatustöö efektiivsust – luua soodsad tingimused koolis õpetatavate ainete omavaheliseks paremaks integreerumiseks õppetöös nii horisontaalselt (ainealaselt) kui ka vertikaalselt (kooliositi);
• uue põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning uue riikliku õppekava efektiivne rakendamine järgmisest õppeaastast;
• kaasata kõik kooli õpetajad kooli juhtimisse, anda õpetajatele erialaselt paremad võimalused tõsta õppe- ja kasvatustöö efektiivsust;
• kaasata kõik õpetajad koolile oluliste küsimuste arutellu, pannes nad vastutama, andes neile otsustusõiguse;
• muuta kooli juhtimissüsteem efektiivsemaks ja asendada horisontaalne juhtimine vertikaalsega.
Loodavate ametikohtade tööülesanded:
1. Õppe-korraldusjuhi pädevuses on õppetöö korraldusega seonduv kõigis kooliastmeis, töö erivajadustega õpilastega ja koostöö kooli tugistruktuuridega, e-kooli administreerimine, praktikantide nõustamine ja õppetoolide töö arendamine-juhtimine.
Õppetoolidesse (5 õppetooli) kuuluvad sarnase ühisosaga ainete õpetajad. Õppetoolide pädevuses on erialase info vahetamine, ainealastel koolitustel osalemise koordineerimine, osalemine konkurssidel, õppekirjanduse uuendamise vajaduse hindamine ja tellimine, töökavad. Õppetooli juht hoolitseb ka õppetoolis õpetatavate ainete kvaliteedi eest. Õppetooli juht on aineõpetaja. Õppetoolide süsteem käivitus eelmisel õppeaastal
2. Õppe-arendusjuhi pädevusse kuulub kooli õppekava arendus (uue PGS-i ja uue riikliku õppekava raames), töö kooli arengukavaga, välissuhtlus ja projektid, kooli sisehindamine, sisekoolituste organiseerimine, uurimuslike tööde koordineerimine, uuringute läbiviimine ja koordineerimine, uute õppemeetodite juurutamine, õppepraktika organiseerimine, õppe-kasvatustegevuste analüüs. Arendusjuht koordineerib õpetajate, infojuhi ja haridustehnoloogi tegevust.
3. Noorsoo-ja kultuuritegevuse juhi pädevuses on kogu kultuuri-ja noorsootööalase tegevuse koordineerimine koolis, huvitegevus, kooli esindamine väljapoole koos õpilastega, spordiüritused, õpilasesinduse töö koordineerimine, projektide juhtimine, ürituste planeerimine ja infovoogude edastamine, kooli kroonika jäädvustamine.
4. Haridustehnoloogi pädevuses on kaasaegsete e-õppevõimaluste arendamine ja õpetajate sellealaste tegevuste initsieerimine. Uute ideede väljatöötamine õppetegevuste toetamiseks läbi IKT vahendite. Intraneti, kui töökeskkonna, väljaarendamine (käivitus testversioonina eelmisel õppeaastal).
Haridustehnoloog nõustab õpetajaid IKT alaselt ja organiseerib vajadusel vastavaid koolitusi.
01.01.2010 01.09.2010 muutus
direktori asetäitja
õppe- ja kasvatustöö alal 2 -2
huvijuht 1 -1
õppe-arendusjuht 1 +1
õppe-korraldusjuht 1 +1
noorsoo-ja
kultuuritegevuse juht 1 +1
haridustehnoloog 0,5 +0,5
kokku +0,5
Muudatuste teostamiseks kool täiendavaid finantsressursse ei vaja.